Gdyby nie pulk. Kuklinski, dzisiaj w miejscu Polski bylby lej

Data: 2012-02-12 20:12:56
Autor: Obserwator
Gdyby nie pulk. Kuklinski, dzisiaj w miejscu Polski bylby lej
...po wybuchu wojny nuklearnej miedzy komuchami i zachodem. Sowieci do ataku
na zachod bardzo solidnie sie przygotowywali. Pulkowni pokrzyzowal im plany.

Sowiecki patriota, jaruzelski taki los przygotowywal ludziom zamieszkujacym
terytorium Polski.

1.http://www.youtube.com/watch?v=TDB9XdYP

2. http://www.youtube.com/watch?v=EvZQ_NW8vG4&feature=related

3.http://www.youtube.com/watch?v=0RDmObQmWQ8&feature=related

o zamordowaniu synow pulkownika Kuklinskiego jest mowa w odc. 4.

Smierc synow,  to cena ktora zaplacil ten czlowiek za to, ze nie wyparowalismy
po wybuchu bomb atomowych ktorymi zarzucona zostala by Polska przez zachod w
odpowiedzi na atak ze strony psycholi - komuchow.

4.http://www.youtube.com/watch?v=jX9NiKai5fU

Ludzie ktorzy pluja na tego czlowieka, sa albo nienormalni, albo trudno im
uwierzyc, ze tak jest niestety prawda.

Data: 2012-02-12 20:21:53
Autor: Obserwator
Chyba sie nie otwiera odc. 1 , wiec poprawka.

1.http://www.youtube.com/watch?v=TDB9XdYP

1/4 Józef Szaniawski - płk. Ryszard Kukliński http://www.youtube.com/watch?v=TDB9XdYPJOE --

Data: 2012-02-12 21:17:07
Autor: u2
W dniu 2012-02-12 21:12,  Obserwator pisze:
Ludzie ktorzy pluja na tego czlowieka, sa albo nienormalni, albo trudno im
uwierzyc, ze tak jest niestety prawda.

Toz to internetowe brygady puty pluja na bohatera.

Data: 2012-02-13 08:19:44
Autor: Bully300
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-02-12 21:12,  Obserwator pisze:
> Ludzie ktorzy pluja na tego czlowieka, sa albo nienormalni, albo trudno im
> uwierzyc, ze tak jest niestety prawda.

Toz to internetowe brygady puty pluja na bohatera.

Gdzie tu widzisz brygady "puty" ty durniu? Kto tu pluje na Kuklińskiego? Wymień idioto ze 2 nicki!  Ty z Obserwatorem plujecie na Putina, a ten już postara się by FSB zajeło się wami. --

Data: 2012-02-13 10:42:13
Autor: A. Filip
Gdyby nie pulk. Kuklinski, dzisiaj w miejscu Polski bylby lej (po atomĂłwkach USA)
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 2012-02-12 21:12,  Obserwator pisze:
Ludzie ktorzy pluja na tego czlowieka, sa albo nienormalni, albo trudno im
uwierzyc, ze tak jest niestety prawda.

Toz to internetowe brygady puty pluja na bohatera.

Czyli wy (obaj) jesteście z internetowych brygad Obamy? :-)

Data: 2012-02-12 21:18:08
Autor: matusm
Gdyby nie pulk. Kuklinski, dzisiaj w miejscu Polski bylby lej

Użytkownik " Obserwator" >
Ludzie ktorzy pluja na tego czlowieka, sa albo nienormalni, albo trudno im
uwierzyc, ze tak jest niestety prawda.

Pluja bo tak każ±  a nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2012-02-12 21:31:27
Autor: A. Filip
Obserwator: Gdyby nie pulk. Kuklinski, dzisiaj w miejscu Polski bylby lej (po hamerykańskich atomówkach)
" Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> pisze:
..po wybuchu wojny nuklearnej miedzy komuchami i zachodem. Sowieci do ataku
na zachod bardzo solidnie sie przygotowywali. Pulkowni pokrzyzowal im plany.
[...]

A napiszesz wprost czyje atomówki waliłyby po polskich miastach?

To nie przekreśla (całkowicie) TW CIA Kuklińskiego ale "staranność"
pomijania przez "obrońców" Kuklińskiego tego czyje atomówki zrobiłyby
nuklearnÄ… pustynie z Polskich miast "jest bardzo wiele mĂłwiÄ…ca".

Data: 2012-02-12 20:45:28
Autor: Obserwator
Obserwator: Gdyby nie pulk. Kuklinski, dzisiaj w miejscu Polski bylby lej (po hamerykańskich atomówkach)
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a): A napiszesz wprost czyje atomówki waliłyby po polskich miastach?

To nie przekre¶la (całkowicie) TW CIA Kuklińskiego ale "staranno¶ć"
pomijania przez "obrońców" Kuklińskiego tego czyje atomówki zrobiłyby
nuklearn± pustynie z Polskich miast "jest bardzo wiele mówi±ca".

**********************************
nic nie pomijaja, tylko ty masz ewidentne problemy ze zrozumieniem j. polskiego.

Przeciez napisalem wyraznie, ze zachod odpowiedzialby ale na ATAK sowietow i
zrzucilby na Polske atomowki.  Ale to sowieci przygotowywali sie do napasci na
imperialistow z zachodu. Jaruzeski doskonale wiedzial, ze Polska i Polacy znikna z powierzchni ziemi.

Fimy dokumentalne sa ten temat sa nadal dostepne w sieci i kazdy Polak, moze
sobie je zobaczyc. Niektore byly emitowane w TV, kiedy jeszcze nie zaczeli przejmowac w Polsce
wladzy, ludzie z otoczenia Komorowskiego z Dukaczewskim na czele (prosowieckim
generalem ze wsi).

Ten film do ktorego linki podalem, kazdy czlowiek powinies sobie obejrzec, aby
sie dowiedziec jakimi zwyrodnialcami sa komuchy.

Data: 2012-02-12 22:08:14
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 12 luty 2012 21:31:

[...]

Nie  s±dzę aby ludziom robiło jak±kolwiek różnicę. Czyjej produkcji bomba spowodowałaby wyro¶nięcie drugiej głowy? Główn± przyczyn± wojny w tamtym czasie byłaby nieodparta chęć "braci ze Wschodu" na dominację w tej czę¶ci ¶wiata pomimo bankructwa ich modelu gospodarki.

Data: 2012-02-12 22:17:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Obserwator: Gdyby nie pulk. Kuklinski, dzisiaj w miejscu Polski bylby lej (po hamerykańskich atomówkach)

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jh99nu$m2m$1node2.news.atman.pl...
[...]

Chyba tu nie chodzi o producenta atomówek. Chyba chodzi o dysponenta owych cacek.
I chyba "wielkiego brata", który nie chciałby oddać głównej roli w tym teatrze marionetek.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-02-12 21:26:43
Autor: Obserwator
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

Chyba tu nie chodzi o producenta atomówek. Chyba chodzi o dysponenta owych cacek.
I chyba "wielkiego brata", który nie chciałby oddać głównej roli w tym teatrze marionetek.

 ...a co, mialby zachod nie odpowiedziec na atak sowietow? Z atomowkami to jest
tak jak z brzytwa. Brzytwa w rekach malpy, jest bardzo niebezpieczna.

Data: 2012-02-12 21:34:57
Autor: Obserwator
Na filmach sa pokazane te atomowki sowieckie, ktorymi chcieli

...zaatakowac imperialistow i burzujow zachodnich, aby wprowadzic tam komunizm.

Data: 2012-02-13 08:11:28
Autor: A. Filip
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:
[...]

Nie sądzę aby ludziom robiło jakąkolwiek różnicę. Czyjej produkcji
bomba spowodowałaby wyrośnięcie drugiej głowy? Główną przyczyną wojny
w tamtym czasie byłaby nieodparta chęć "braci ze Wschodu" na dominację
w tej części świata pomimo bankructwa ich modelu gospodarki.

Mi robi różnice. Choć za "łatwo przewidywalną konsekwencje" poniósłby
wielką odpowiedzialność "ten kto by zaczął" to jednak *nie całkowitą*.

Widać hamerykany były gotowe masowo "zatomizować" nie tylko Japończyków,
jakichĹ› tam polaczkĂłw teĹĽ.

Data: 2012-02-13 12:44:50
Autor: Obserwator
Obserwator: Gdyby nie pulk. Kuklinski, dzisiaj w miejscu Polski bylby lej (po hamerykańskich atomówkach)
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a): Mi robi różnice. Choć za "łatwo przewidywaln± konsekwencje" poniósłby
wielk± odpowiedzialno¶ć "ten kto by zacz±ł" to jednak *nie całkowit±*.

Widać hamerykany były gotowe masowo "zatomizować" nie tylko Japończyków,
jakich¶ tam polaczków też.

Data: 2012-02-13 14:19:56
Autor: A. Filip
" Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> pisze:
[...]

co ty imbecylu ruski tu wypisujesz? DOWODY podaj a nie twoje urojenia.

Czyli w twoich urojeniach *synu to Sowieci/Rosjanie waliliby atomĂłwkami
po Polsce/PRL aż zostałby w jej miejscu lej? Zakładali że aż tak daleko
wedrą się wojska USA/NATO? Planowali *głęboką obronę* przed "agresywnym
USA/NATO"?

Jak (słabo) pamiętam film dokumentujący Kuklińskiego opisujący kiedy to
miał ponoć zdecydować się zostać "tajnym współpracownikiem CIA". Miało
to być po/na manewrach (sztabowych?) z udziałem LWP w których
Sowieci/Ruscy zakładali że USA/NATO w przypadku wojny dokonają serii
ataków nuklearnych po linii Wisły (13?) na mosty/przeprawy czyli w
większości na miasta.

A to co Szaniawski "płodzi przed internetową kamerką" ja mam głęboko w
czterech literach. Dla mnie naprawdÄ™ liczy siÄ™ spisany dokument jasno i
precyzyjnie wskazujący na źródła konkretnych fragmentów
twierdzeń/założeń choć sam do aż takiego poziomu nie pretenduje w
kontr-połajankach na usenecie.

Data: 2012-02-13 13:45:06
Autor: Obserwator
Obserwator: Gdyby nie pulk. Kuklinski, dzisiaj w miejscu Polski bylby lej (po hamerykańskich atomówkach)
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a): A to co Szaniawski "płodzi przed internetow± kamerk±" ja mam głęboko w
czterech literach. Dla mnie naprawdę liczy się spisany dokument jasno i
precyzyjnie wskazuj±cy na Ľródła konkretnych fragmentów
twierdzeń/założeń choć sam do aż takiego poziomu nie pretenduje w
kontr-połajankach na usenecie.\

 dokumenty sa udostepnione w muzeum ktore jest poswiecone pulkownikowi.
Mozesz tam pojsc lub skontaktowac sie z Szaniawskim i odobiscie je obejrzec.

Ponadto skoro tak wazne sa dla ciebie dokumenty, to podaj takowe ktore
potwierdza to co piszesz i nie moga to byc cytaty z gazety dla idiotow,
potocznie zwanej gazeta zydowska lub gazeta cadyka dla tubylcow.

Do tej pory twoje teksty ktore zamieszczasz tu i owdzie, pokazuja ze jestes
ruskim pojebem, ktory nauczyl sie pisac po polsku.

Data: 2012-02-13 17:09:00
Autor: Leprechaun
Obserwator: Gdyby nie pulk. Kuklinski, dzisiaj w miejscu Polski bylby lej (po hamerykańskich atomówkach)

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jhb452$njt$1inews.gazeta.pl...
[...]

To s± argumenty! Dobiłes go nimi! Przy okazji pytanie: jak s±dzisz dlaczego pokazano tylko niektóre dokumenty?

BomBel

Data: 2012-02-13 09:41:22
Autor: WW
Obserwator: Gdyby nie kuklinski, dzis iaj w miejscu Polski bylby lej (po hamerykańsk ich atomówkach)
W dniu 2012-02-12 21:31, A. Filip pisze:
[...]

To zdradzieckie ścierwo miało dostęp tylko do informacji WP. Kto choć trochę zetknął się z wojskiem w tamtych czasach dobrze wie, że Rosjanie nic nam nie mówili. Uważali, nie bez racji, że w razie konfliktu z USA/zachodem nie wiadomo w którym kierunku Polacy będą strzelać.
Nie bez przyczyny Amerykańskie palny napaści zakładały całkowite wyeliminowanie wojsk niemieckich z ataku na Polskę.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem”.

Data: 2012-02-13 12:40:11
Autor: Obserwator
Obserwator: Gdyby nie kuklinski, dzisiaj w miejscu Polski bylby lej (po hamerykańskich atomówkach)
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a): To zdradzieckie ¶cierwo miało dostęp tylko do informacji WP. Kto choć trochę zetkn±ł się z wojskiem w tamtych czasach dobrze wie, że Rosjanie nic nam nie mówili. Uważali, nie bez racji, że w razie konfliktu z USA/zachodem nie wiadomo w którym kierunku Polacy będ± strzelać.
Nie bez przyczyny Amerykańskie palny napa¶ci zakładały całkowite wyeliminowanie wojsk niemieckich z ataku na Polskę.
glupoty aby kwestionowac tak przerazajace fakty. --

Data: 2012-02-13 00:35:41
Autor: Polok_Prawdziwy
Gdyby nie pulk. Kuklinski, dzisiaj w miejscu Polski bylby lej
 Obserwator wrote:

..

Ten kulkińcki to ZDRAJCA NARODU POLCKIEGO...!!!

Data: 2012-02-13 00:48:13
Autor: Lorn
Gdyby nie pulk. Kuklinski, dzisiaj w miejscu Polski bylby lej
W dniu 2012-02-13 00:35, Polok_Prawdziwy pisze:
  Obserwator wrote:

..

Ten kulkińcki to ZDRAJCA NARODU POLCKIEGO...!!!

Jakiego? Polskiego czy Polaczkowo - Ludowego?

Data: 2012-02-13 00:45:25
Autor: Lorn
Gdyby nie pulk. Kuklinski, dzisiaj w miejscu Polski bylby lej
.... i tak lejesz na Polskę więc o co chodzi? PrzyjedĽ do kraju przodków :>

Data: 2012-02-13 08:17:37
Autor: Bully300
 Obserwator <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

Ty to jeste¶ zdrowo popierdolony. O czym ty przygłupie bredzisz? Jaki Zachód miałby atakować bombami atomowymi Polskę? W pierwszej kolejno¶ci przywaliliby w Kreml! Przyjebaliby w twoj± ukochan± Moskwę ty pieprzony komuchu!

--

Gdyby nie pulk. Kuklinski, dzisiaj w miejscu Polski bylby lej