Gdyby nie ruskie negowanie Katynia - nie byloby Smolenska

Data: 2011-01-02 18:29:19
Autor:
Gdyby nie ruskie negowanie Katynia - nie byloby Smolenska
Reszta to tylko sprawy drugorzedne i mydlenie oczu...

Data: 2011-01-03 12:53:08
Autor: Krzysztof
Gdyby nie ruskie negowanie Katynia - nie byloby Smolenska
Gdyby babcia miała wąsy to by była dziadkiem.

K.

Data: 2011-01-03 12:13:01
Autor: obserwator
Krzysztof <osiemk_usun@wp.pl> napisał(a):
Gdyby babcia miała wąsy to by była dziadkiem.

kolejny madry inaczej pelowiec. A w morde takiego, a nie dyskutowac ze swolocza.

Data: 2011-01-03 14:35:07
Autor: raff

<kiepsk.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:ifqg5u$ggf$1inews.gazeta.pl...
Reszta to tylko sprawy drugorzedne i mydlenie oczu...

Gdyby nie Tuska układanie się z Putinem - 2 wyprawy, prawdopodobnie nie byłoby Smoleńska.

R.

Data: 2011-01-03 14:39:48
Autor: u2
W dniu 2011-01-03 14:35, raff pisze:

[...]

Gra wstępna obejmowała wizyty Putki w Auschwitz i na Westerplatte.

Data: 2011-01-03 16:43:57
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-02 19:29, kiepsk.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
Reszta to tylko sprawy drugorzedne i mydlenie oczu...

Zabraniasz im negować? Przecież maja do tego prawo. To tylko nasi politykierzy próbują na mordzie katyńskim piec swoje pieczenie..

Data: 2011-01-03 19:10:50
Autor:
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
W dniu 2011-01-02 19:29, kiepsk.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
> Reszta to tylko sprawy drugorzedne i mydlenie oczu...

Zabraniasz im negować? Przecież maja do tego prawo.

Korzystanie z prawa do negowania faktow to glupota. Tylko sie na nich zemsci
tak samo jak macenie w sledztwie smolenskim. W ten sposob ewidentnie oslabiaja
swoja pozycje negocjacyjna na forum miedzynarodowym. Wlasciwie to dzieki
Smolenskowi Ruscy bez mrugniecia okiem podpisali Start2.

To tylko nasi politykierzy próbują na mordzie katyńskim piec swoje pieczenie..

Jesli masz na mysli lot prez Kaczynskiego do Smolenska to nie masz absolutnie
wyczucia Polskiej Racji Stanu. O ile w ogole wiesz co to takiego. Ironizowanie
na jej temat wykaze ewidentnie ze nie.

Data: 2011-01-03 19:19:37
Autor:

tadeusz <tadeusz-1@o2.pl> napisał(a):

Użytkownik <kiepsk.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ifqgp8$igq$1inews.gazeta.pl...
> Reszta to tylko sprawy drugorzedne i mydlenie oczu...

To nie jest pewne, jakaś delegacja na rocznicę Katynia prawdopodobnie by poleciała.

Poleciec by poleciala -rzadowa- i to razem z prezydentem (zreszta wszak
poleciala tylko wbrew Prezydentowi grajac na reke Putinowi). "Prawicowy"
prezydent nie czulby jednak az takiej presji wyladowania tamze w takich
-grozacych ostatecznymi konsekwencjami- okolicznosciach, w celu wziecia
udzialu w demonstracji swojej w Katyniu obecnosci, stanowiacej (obiektywnie
rzecz biorac) wymog Polskiej racji stanu, rozpatrywanej w kontekscie roli
Rosjan w zamulaniu sprawy katynskiej na forum miedzynarodowym. Noz o czym my
rozmawiamy? To Rosjanie stwarzajac taka atmosfere wokolo Katynia doprowadzili
do sytuacji jaka miala miejsce. Teraz tylko probuja skupic wszelkie dyskusje
na efektach ich postawy po naszej stronie, czyli "winie polaczkow".
Ot wszak kontynuatorzy lini podpisujacego rozkaz katynski sa tam nadal u
wladzy...czyz nie?

Natomiast na pewno nie było by Smoleńska gdyby bracia K. zostali aktorami komediowymi na co się zapowiadało a nie brali się za politykę.

Nie zauwazyles ze w tym kraju kazdy etat polityka wiaze sie z realizacja
aspektow komediowych? Oni po prostu byli na swoim miejscu. Ot - fachowcy
przygotowywani przez los do przyszlych zadan od kolyski. ;)
Za to widac kto nie ma absolutnie w tej materii zadnego doswiadczenia i jest
bezprzykladnie marnym komediantem...niepowaznie nawet udajacym powage.

Data: 2011-01-05 16:49:50
Autor:
  <kiepsk@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]

bezprzykladnie marnym komediantem...niepowaznie nawet udajacym powage.

Zrodlo z 29 Maja 2010: warto się zapoznać.
Wkleiłbym treść linkow gdyby gość nie zabezpieczył tresći przed ctrlC/V ;)
Na drugiej stronce wart obejrzenia filmik o pewnym ruskim sprzęcie...

http://www.pluszaczek.com/2010/05/29/smolenska-mgla/

http://www.pluszaczek.com/2010/09/25/smolenska-mgla-%E2%80%93-tmc-65-%E2%80%93-czesc-ii/

sundayman <sundayman@poczta.onet.pl> napisał(a):
I co z tego ? Sądzisz że tym urządzeniem można wywołać coś porównywalnego z prawdziwą mgłą ?

Nie "cos porownywalnego" ale mgłe wlasnie, bo to wysokowydajne wytwornice pary
wodnej -sluzace w zamierzeniu do "odkazania" obiektow (militarnych glownie
typu pojazdy, czolgi, samoloty) podlegajacych skazeniom biologicznym, zmywania
poprzez skropliny powierzchniowych skazen radioaktywnych a przy dodaniu do
pary neutralizujacych skladnikow chemicznych -rowniez skazen chemicznych.

Leci sobie samolot i nie widzi w przejrzystym powietrzu z odległości z  paru kilometrów chmurki rozpylanej z jakiegoś urządzenia ?
Po czym oczywiście wlatuje sobie w nią.

Znasz warunki pogodowe tego dnia? Sprawdz jakie byly. Wiesz co to tzw
"podstawa chmur"? Byla na tyle nisko ze wolna przestrzen od chmur do ziemi
kilka takich wytwornic typu TMC65 spokojnie da rade "zamglic" na sciezce
schodzenia wlasnie. Wystarczy prosta kalkulacja kierunku wiatru. Sprawdz sobie
w necie wydajnosc tych maszynek...jesli ci film nie wystarcza do jej oceny.
http://www.pluszaczek.com/2010/09/25/smolenska-mgla-%E2%80%93-tmc-65-%E2%80%93-czesc-ii/

Bo chyba nie wyobrażasz sobie , że można tym zrobić mgłę w obiętości kilku km sześciennych ?

Po co mam sobie wyobrazac? Wystarczy ze widze jak dziala jedna sztuka zeby
dopowiedziec sobie co zrobi kilka takich maszynek:
http://www.pluszaczek.com/2010/09/25/smolenska-mgla-%E2%80%93-tmc-65-%E2%80%93-czesc-ii/

To już znacznie więcej sensu miałoby (gdyby nie idiotyzm tych dociekań)

Idiotyzm polega m.inn. na braku wyobrazni. Kto z nas dwoch ma mniejsza to
widac jak na dloni ze stylu prowadzenia dyskursu i ograniczen poznawczych.
To ty sie dopytujesz o -i negujesz- oczywistosci. Czlowieku zastanow sie nad
soba. ;)

tworzenie mgły na zasadzie rozpylania czegoś w powietrzu - podobnie jak się tworzy sztuczny deszcz lub wręcz przeciwnie - likwiduje chmury. Taka maszynka jak na filmie może robi wrażenie jak się koło niej stoi, ale z punktu widzenia przestrzeni powietrzenej lotniska to zabawka, która puszcza małe chmurki.

Kilka takich "zabawek" i "chmurka" byla zupelnie wystarczajaca...
Co ciekawego: mgla "wchodzila nad pas smugami". Po katastrofie sie natychmiast
rozwiala. Wczesniej tez jej nie bylo. Dokladnie zgodnie z warunkami pogodowymi
(cisnienie atm. wilgotnosc) jak te podane na stronie:  http://www.pluszaczek.com/2010/05/29/smolenska-mgla/

Zresztą, jak już napisałem, wolałbym, żeby zamiast durnych pomysłów , któryś z "odkrywców prawdy" napisał PO CO Rosjanie mieliby coś takiego robić oraz jaką korzyść z tego odnieśli. Bo winny zazwyczaj jest ten , kto ma korzyść.

Jeśli nie potrafisz sam wywnioskowac jaka -dorazna wszak tylko- kozysc
odnioslyby wladze rosyjskie (wszak nie ichni narod, ktory jego wladze maja w
"glebokim powazaniu" albo tak idiotycznie tegoz dobro pojmuja) z pomniejsznia
rangi obchodów 70 rocznicy Katynia (bez prezydenta) bo temu mialyby glownie
sluzyc ich ewentualne dzialania "zniechecajace do ladowania" to nie mamy o
czym rozmawiac. Katastrofa to wynik determinacji polskiej strony by wziac
udzial w obchodach katynskich - w kontekscie permanentnych wieloletnich
rosyjskich dzialan pomniejszajacych na arenie miedzynarodowej role jak zreszta
i sam fakt zaistnienia Katynia, oraz wynikajacych z tego konsekwencji dla
naszego narodu. Determinacja owocujaca proba tak "beznadziejnie" ryzykownego
ladowania to efekt jak najlepiej w tej sytuacji rozumianej Polskiej Racji
Stanu, determinacja wbrew ryzyku jakie realizacja tej decyzji ze soba niosla.
Watpie (nie potrafie inaczej) ze ruscy mieli zamiar do tego co sie stalo
jednak bezwzglednie doprowadzic, ale raczej jak najbardziej brali i taki
"osateczny" scenariusz pod uwagę, widac bylo ze to co sie stalo ich mocno
przeroslo wiec to co potem prezentowali to tylko konsekwentne trzymanie sie
ich standardowej polityki zaprzeczania, tak samo jak od 70 lat postepowali z
Katyniem. Teraz przez 70lat -jesli sie da- beda zaprzeczac Smolenskowi. A
jesli nie pojmujesz jaka kozysc ruscy odniesli z samej tragedii Smolenskiej w
kontekscie walki sil politycznych w Polsce i stanu elit niezaleznych od nich -zwlaszcza w kontekscie mordu elit intelektualnych Panstwa Polskiego w
Katyniu, to tym bardziej dyskusja z toba jest bezprzedmiotowa. PiS to byla
oststnia (nadal jest?) jedyna sila w Polse, ktorej nie udawalo sie -tak jak
inne- kontrolowac rosjanom, jedyna w miare niezalezna od nich struktura
polityczna w kraju. Jesli twierdzisz inaczej tym bardziej potwierdzasz fakt
jakiegokolwiek braku sensu dyskutowania z toba, tym bardziej skoro ich tak
opluwasz, znaczy masz w tym swoj interes. Wiec jak? Twierdzisz tak nadal wbrew
oczywistosciom? Toś kiep i POpapraniec jakich (nie)malo albo robisz to -jak
nadmienilem- celowo, bo masz widac w tym interes, ot co... ;)

A imho największą korzyść odniosił Jarek Proszkowy, który dzięki
oszołomieniu Polaków mało nie został prezydentem (tfu tfu).

Wiesz -jestes zywym owocem wplywu mordu Katynskiego na zwyrodnienie
mentalnosciowe i intelektualne duzej czesci tego narodu (chyba ze pochodzisz
lub utozsamiasz sie z innym). I komu tu sie nalezy miano idioty? Strac
najblizsza ci osobe w zyciu w takich jak on okolicznosciach a potem jeszcze
staraj sie to uniesc w trakcie kampanii prezydenckiej razem z
odpowiedzialnoscia polityczna przed narodem...
Ale do kogo ta mowa...ty i to zrozumiec w swoim antynarodowym zaslepieniu!? ;)
Chyba nie powiesz mi ze masz sie za patriote? ;P

Teraz masz koles okazje do wziecia tego co napisalem jak najbardziej do siebie
i dania tu wyrazu swojego stosunku osobistego do kogos, kto ci bezmozgowie
wytyka wprost. lepiej zebys mial jednak pretensje do siebie samego i tych,
ktorzy cie do takiego stanu doprowadzili...albo zaraz ci w sukurs przyjda inni
POpaprancy, wynikli z "efektu Katynskiego". ;)

Pozwolisz ze sobie to co napisalem powyzej powiele ot tak -dla pozytku
powszechnego- i na kilka innych grup dyskusyjnych? ;)

--

Gdyby nie ruskie negowanie Katynia - nie byloby Smolenska