Gdyby nie sąsiad, nigdy by go nie znaleźl i

Data: 2013-04-20 09:59:22
Autor: Gonzalez
Gdyby nie sąsiad, nigdy by go nie znaleźl i
Po trwającej dobę obławie policja schwytała w piątek wieczorem czasu lokalnego drugiego z braci podejrzanego o poniedziałkowe zamachy bombowe. Ukrywał się na łódce stojącej w ogrodzie jednego z domów na przedmieściach Bostonu. Jest poważnie ranny, ale żyje.

- Jeden z mieszkańców Watertown zobaczył krew na łodzi, na podwórku swojego sąsiada. Mężczyzna rozsunął plandekę i zobaczył Dżachara Carnajewa, całego we krwi. Mężczyzna wycofał się i zawiadomił służby - mówi Ed Davis, komisarz bostońskiej policji.

Bezprecedensowa obława, w której brało udział kilka tysięcy policjantów, zakończyła się powodzeniem. Tuż przed godziną 21 czasu lokalnego amerykańska policja złapała 19-letniego Dżochara Carnajewa. Jest "poważnie ranny", poinformował szef stanowej policji, ale żyje. Trafił do szpitala, który jest bardzo dobrze chroniony przez odpowiednie służby.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,13774815,Tlum_skandowal__USA__USA__Policja_zatrzymala_drugiego.html

Ja pierdolę, ja pierdolę, co to za policja, co to za służby, że ścigali przestępców, strzelali się z nimi i stracili ich z oczu. Wychodzi na to, że gdyby nie jeden sąsiad, to by może po latach znaleźli kościotrup....

Data: 2013-04-20 10:16:34
Autor: A. Filip
Gonzalez <Gonzalez@gmail.com> pisze:
[...]

Dobry podejrzany to martwy podejrzany?

--
A. Filip
Dwie gÅ‚owy nie mieszczÄ… siÄ™ w jednej czapce.   -- PrzysÅ‚owie greckie

Data: 2013-04-20 01:19:40
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Gdyby nie s±siad, nigdy by go nie znale¼li
W dniu sobota, 20 kwietnia 2013 10:16:34 UTC+2 u¿ytkownik A. Filip napisa³:
> [...]

> lokalnego amerykañska policja z³apa³a 19-letniego D¿ochara

> Carnajewa. Jest "powa¿nie ranny", poinformowa³ szef stanowej policji,

> ale ¿yje. Trafi³ do szpitala, który jest bardzo dobrze chroniony przez

> odpowiednie s³u¿by.

> http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,13774815,Tlum_skandowal__USA__USA__Policja_zatrzymala_drugiego.html

> Ja pierdolê, ja pierdolê, co to za policja, co to za s³u¿by, ¿e

> ¶cigali przestêpców, strzelali siê z nimi i stracili ich z

> oczu. Wychodzi na to, ¿e gdyby nie jeden s±siad, to by mo¿e po latach

Dobry sasiad to slepy sasiad? ;)

Gdyby nie sąsiad, nigdy by go nie znaleźl i