Gdyby nie tvpis to bym nie wiedzial

Data: 2017-12-03 13:23:54
Autor: Zenek Kapelinder
Gdyby nie tvpis to bym nie wiedzial
Tez byscie nie wiedzieli. Ciekawi zycia prosze usiasc a ten ci przed jutrzejszymi elektrowstrzasami niech nie czytaja. Niejaki pan Szejnfeld z mimika jak by przedawkowali na nim botox poinformowal ze placfora obywatelska ani zaden osel z pelo nigdy nie byl przeciwny reparacjom od niemiec. Prowadzacego ze sie tak obrazowo wyraze chuj strzelil jak to uslyszal. Na pytanie dlaczego przez osiem lat rzadow pelo nie zrobili nic w sprawie reparacji niejaki a moze nijaki pan Szejnfeld z kamienna twarza i rekinimi martwymi oczami odpowiedzial wymijajaco w stylu pocaluj mnie w dupe. Przy okazji. Nie sledze na biezaco sprawy reparacji. W programie padlo ze niemcy sie sypneli w sprawie reparacji. Wyplynely jakies dokumenty z ktorych zrobili w sprawie reparacji w chuja amerykanskiego prezydenta, chyba poprzedniego. O co chodzi?

Data: 2017-12-03 16:30:46
Autor: japanizer
On Monday, December 4, 2017 at 6:23:55 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

Ponoć rok po otrzymaniu 20 PiSdzialiardów reparacji od Niemiec pisiorki mają wskrzesić Szarika z Czterech Pancernych.

Data: 2017-12-03 17:53:40
Autor: Zenek Kapelinder
Gdyby nie tvpis to bym nie wiedzial
Jak wyszarpia kase od szwabow to maja moje poparcie na zrobienie klona kota dzinksa dla prezesa Kaczynskiego.

Data: 2017-12-04 06:51:30
Autor: Totalna Opozycja

Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:16c94d51-f771-40ba-a9bd-e3e3ed2c5ee5googlegroups.com...
[...]

A może nawet samego Lenina!

CL

Data: 2017-12-04 00:00:58
Autor: Budzik
Gdyby nie tvpis to bym nie wiedzial
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Nie sledze na biezaco sprawy reparacji.

ROTFL

--
Pozdrawia... Budzik
Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

Data: 2017-12-03 18:58:24
Autor: Zenek Kapelinder
Gdyby nie tvpis to bym nie wiedzial
Nie smiej sie bo nie sledze. Poswiecilem kilka godzin zeby odnalezc przepisy ktore reguluja sprawe takich odszkodowan. Miedzynarodowe prawo jest po stronie naszych racji. Niemcy nie maja nic na swoja obrone. Pozostala kwestia policzenia szkod i wyslania poczta rachunku. Niemcy do tej pory robili co mogli zeby nie zaplacic. Najtaniej wychodzilo oplacanie tych co mogli by sie w Polsce upomniec o odszkodowanie. I zapewne ich oplacali, moze czyms szantazowali chgw. Stosunkowo niedawno powstala uchwala i dostala w sejmie praktycznie stu procentowe poparcie. Wtedy na bazie tej uchwaly mozna bylo powolac komisje ktora policzyla by straty. Ale nie zrobiono tego bo marszalek Borowski odeslal sprawe do dzialu archiwum co na drzwiach jest tabliczka "sprawy do zalatwienia na swiety nigdy". W telewizji za duzo nie mowia o reparacjach. Od czasu do czasu cos powiedza na przyklad ze w budzecie zabezpieczone sa pieniadze na liczenie strat. Nie jest w tej sprawie robiona zadna masowa propaganda. Wychodzi ze siedza i licza straty. Przy okazji totalna opozycja wkurwia durnymi gadkami Kaczynskiego co na bank przeklada sie na przyspieszenie pracy nad liczeniem strat. Przy okazji jest sporo znakow na niebie i przede wszystkim na ziemi ze cos sie bedzie dzalo. A to otwiera sie w Polsce bank co ma 2,5 biliona dolarow aktywow. A to mega lotnisko ma powstac. Elektrownie atomowe maja byc budowane. Zadna z tych inwestycji nie jest na nasza kieszen a wszystkie razem jakie maja powstac to juz sf. Dobrym wskaznikiem jest JP Morgan. Rynek bankowy w Polsce jest dobrze rozwiniety. Dla giganta z Ameryki specjalnie miejsca tutaj nie ma. W to ze chca tutaj utopic troche kasy nie wierze.

Data: 2017-12-04 06:50:44
Autor: Totalna Opozycja

chłopski filozof "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:39f36cce-fdc8-4ac9-a6e7-eba0db8da370googlegroups.com...
[...]

Rozpracowałes już definicje inflacji i deflacji oraz ich wpływ na zycie emeryta?

CL

Data: 2017-12-04 19:00:53
Autor: Budzik
Gdyby nie tvpis to bym nie wiedzial
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Wychodzi ze siedza i licza straty.

Uwielbiam cie :)

--
Pozdrawia... Budzik
Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

Data: 2017-12-04 06:27:35
Autor: Stachu Chebel
W dniu niedziela, 3 grudnia 2017 22:23:55 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

=========
W zasadzie jeżeli chodzi o sprawę reparacji, to kibicuję tylko za tym, żeby niemcy to odczuli. I to dotkliwie!! Bo się złamasom należy za całokształt ich istnienia. A co do profitów jakie miałyby z tego wynikać, to mam to w dupie. Dlaczego? Ano załóżmy, że udało się sprawę załatwić na naszą korzyść. I co dalej? A dalej zostanie utworzona organizacja do rozdzielania reparacji wojennych, ot tak jak FOZZ, a dalej to już wszystko znane. I ja, i Ty, i przysłowiowy Kowalski chuja z tego będzie miał.

Data: 2017-12-04 06:56:01
Autor: japanizer
On Monday, December 4, 2017 at 11:27:36 PM UTC+9, Stachu Chebel wrote:
> [...]

=========> W zasadzie jeżeli chodzi o sprawę reparacji, to kibicuję tylko za tym, żeby niemcy to odczuli. I to dotkliwie!! Bo się złamasom należy za całokształt ich istnienia. A co do profitów jakie miałyby z tego wynikać, to mam to w dupie. Dlaczego? Ano załóżmy, że udało się sprawę załatwić na naszą korzyść. I co dalej? A dalej zostanie utworzona organizacja do rozdzielania reparacji wojennych, ot tak jak FOZZ, a dalej to już wszystko znane. I ja, i Ty, i przysłowiowy Kowalski chuja z tego będzie miał.

No pisiorki wiadomo, w przekręceniu kasy z FOZZ to mają doświadczenie.

Data: 2017-12-04 16:02:37
Autor: Zenek Kapelinder
Gdyby nie tvpis to bym nie wiedzial
To ze beda mieli klopoty finansowe nie znaczy ze mamy sie nie upomniec o nasze. Tym bardziej musimy sie upomniec i wyrwac tyle kasy ile sie da zanim zrobi sie tam panstwo islamskie ktore nie bedzie mialo z niemcami nic wspolnego i sprawa splaty odszkodowania nie bedzie go dotyczyla. Ale to za kilkadziesiat lat, najmlodszy na grupie nie dozyje.

Data: 2017-12-04 16:28:00
Autor: jacekbialy80
Gdyby nie tvpis to bym nie wiedzial
Zauważ zenku, że z muzułmanami radziliśmy sobie lepiej niż z krzyżakami. A pieniądze to zawsze rzecz wtórna.

Data: 2017-12-04 18:24:02
Autor: Zenek Kapelinder
Gdyby nie tvpis to bym nie wiedzial
Ale nie z tymi z afryki tylko tymi z dalekiego wschodu. To ze raz Turkom dalismy popalic nic nie znaczy. Zachodniemu sasiadowi w 1410 wpierdolilismy a on po pieciuset latach napadl, zamordowal ponad szesc milionow Polakow i zniszczyl kraj. I pierdolisz ze kasa to sie nie liczy bo to rzecz wtorna. To jak dla Ciebie sie nie liczy to sie zrzekniesz profitow z reparacji? Jak kasa rzecz wtorna to co dla Ciebie jest pozycja numer jeden?

Data: 2017-12-05 04:50:51
Autor: jacekbialy80
Gdyby nie tvpis to bym nie wiedzial
Ależ bez paniki, bo niczego specjalnie się nie zrzekam (jak i Chrystusa się nie wyrzekam), jeno próbuję objąć problem. No więc po pierwsze na Dalekim Wschodzie mamy Indonezyjczyków, z którymi nigdy żeśmy nie wojowali. A po drugie, muzułmanie atakują tkanki chore w Europie, więc jakby zatrzymują proces gnicia.
Osobiście jestem przekonany, że to kolejna wersja planu 'Lodołamacz', czyli przeciwnika zastępczego, przeciw któremu przychodzi się z bratnią pomocą. I tak jak poprzednio, największą przeszkodą jest znowu Polska. Wnioski z tego widzę dwa: Nie wpuszczać do nas muslimów, a z tymi na Zachodzie nie wchodzić w konflikt. No i pilnować wschodniej granicy!

Data: 2017-12-05 09:11:04
Autor: stevep
W dniu .12.2017 o 01:28 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Zauważ zenku, że z muzułmanami radziliśmy sobie lepiej niż z krzyżakami.  A pieniądze to zawsze rzecz wtórna.

Mówisz Guciu?

--
stevep

Data: 2017-12-04 19:00:53
Autor: Budzik
Gdyby nie tvpis to bym nie wiedzial
Użytkownik Stachu Chebel stchebel@gmail.com ...

W zasadzie jeżeli chodzi o sprawę reparacji, to kibicuję tylko za
tym, żeby niemcy to odczuli.

Rece opadaja.

--
Pozdrawia... Budzik
"Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

Data: 2017-12-04 13:52:09
Autor: jacekbialy80
Gdyby nie tvpis to bym nie wiedzial
Czemu się dziwisz? Po stokroć bym wolał, żeby zamiast Polski, reparacji od Niemiec zażądała Rosja - za holokaust na tyłach rosyjskiego frontu w roku 1917.

Data: 2017-12-04 06:49:35
Autor: Totalna Opozycja
pajac"Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:abc1ab93-57ea-4125-9b14-65d8b17281b0googlegroups.com...
[...]

O zbiórkę kasy na twoje leczenie.

CL

Data: 2017-12-04 05:02:35
Autor: Zenek Kapelinder
Gdyby nie tvpis to bym nie wiedzial
Juz ci dzisiaj robili czy dopiero beda? Jak jeszcze nie robili to przypomnij zeby waciki byly mokre.

Data: 2017-12-04 15:26:36
Autor: Presidente de San Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Juz ci dzisiaj robili czy dopiero beda? Jak jeszcze nie robili to przypomnij zeby waciki byly mokre.

O czym kapuś piszesz? :DDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[...]