Gdyby nie tvpis to bym nie wiedzial

Data: 2017-12-04 06:27:35
Autor: Stachu Chebel
Gdyby nie tvpis to bym nie wiedzial
W dniu niedziela, 3 grudnia 2017 22:23:55 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Tez byscie nie wiedzieli. Ciekawi zycia prosze usiasc a ten ci przed jutrzejszymi elektrowstrzasami niech nie czytaja. Niejaki pan Szejnfeld z mimika jak by przedawkowali na nim botox poinformowal ze placfora obywatelska ani zaden osel z pelo nigdy nie byl przeciwny reparacjom od niemiec. Prowadzacego ze sie tak obrazowo wyraze chuj strzelil jak to uslyszal. Na pytanie dlaczego przez osiem lat rzadow pelo nie zrobili nic w sprawie reparacji niejaki a moze nijaki pan Szejnfeld z kamienna twarza i rekinimi martwymi oczami odpowiedzial wymijajaco w stylu pocaluj mnie w dupe. Przy okazji. Nie sledze na biezaco sprawy reparacji. W programie padlo ze niemcy sie sypneli w sprawie reparacji. Wyplynely jakies dokumenty z ktorych zrobili w sprawie reparacji w chuja amerykanskiego prezydenta, chyba poprzedniego. O co chodzi?

=========
W zasadzie jeżeli chodzi o sprawę reparacji, to kibicuję tylko za tym, żeby niemcy to odczuli. I to dotkliwie!! Bo się złamasom należy za całokształt ich istnienia. A co do profitów jakie miałyby z tego wynikać, to mam to w dupie. Dlaczego? Ano załóżmy, że udało się sprawę załatwić na naszą korzyść. I co dalej? A dalej zostanie utworzona organizacja do rozdzielania reparacji wojennych, ot tak jak FOZZ, a dalej to już wszystko znane. I ja, i Ty, i przysłowiowy Kowalski chuja z tego będzie miał.

Data: 2017-12-04 06:56:01
Autor: japanizer
On Monday, December 4, 2017 at 11:27:36 PM UTC+9, Stachu Chebel wrote:
> [...]

=========> W zasadzie jeżeli chodzi o sprawę reparacji, to kibicuję tylko za tym, żeby niemcy to odczuli. I to dotkliwie!! Bo się złamasom należy za całokształt ich istnienia. A co do profitów jakie miałyby z tego wynikać, to mam to w dupie. Dlaczego? Ano załóżmy, że udało się sprawę załatwić na naszą korzyść. I co dalej? A dalej zostanie utworzona organizacja do rozdzielania reparacji wojennych, ot tak jak FOZZ, a dalej to już wszystko znane. I ja, i Ty, i przysłowiowy Kowalski chuja z tego będzie miał.

No pisiorki wiadomo, w przekręceniu kasy z FOZZ to mają doświadczenie.

Data: 2017-12-04 16:02:37
Autor: Zenek Kapelinder
Gdyby nie tvpis to bym nie wiedzial
To ze beda mieli klopoty finansowe nie znaczy ze mamy sie nie upomniec o nasze. Tym bardziej musimy sie upomniec i wyrwac tyle kasy ile sie da zanim zrobi sie tam panstwo islamskie ktore nie bedzie mialo z niemcami nic wspolnego i sprawa splaty odszkodowania nie bedzie go dotyczyla. Ale to za kilkadziesiat lat, najmlodszy na grupie nie dozyje.

Data: 2017-12-04 16:28:00
Autor: jacekbialy80
Gdyby nie tvpis to bym nie wiedzial
Zauważ zenku, że z muzułmanami radziliśmy sobie lepiej niż z krzyżakami. A pieniądze to zawsze rzecz wtórna.

Data: 2017-12-04 18:24:02
Autor: Zenek Kapelinder
Gdyby nie tvpis to bym nie wiedzial
Ale nie z tymi z afryki tylko tymi z dalekiego wschodu. To ze raz Turkom dalismy popalic nic nie znaczy. Zachodniemu sasiadowi w 1410 wpierdolilismy a on po pieciuset latach napadl, zamordowal ponad szesc milionow Polakow i zniszczyl kraj. I pierdolisz ze kasa to sie nie liczy bo to rzecz wtorna. To jak dla Ciebie sie nie liczy to sie zrzekniesz profitow z reparacji? Jak kasa rzecz wtorna to co dla Ciebie jest pozycja numer jeden?

Data: 2017-12-05 04:50:51
Autor: jacekbialy80
Gdyby nie tvpis to bym nie wiedzial
Ależ bez paniki, bo niczego specjalnie się nie zrzekam (jak i Chrystusa się nie wyrzekam), jeno próbuję objąć problem. No więc po pierwsze na Dalekim Wschodzie mamy Indonezyjczyków, z którymi nigdy żeśmy nie wojowali. A po drugie, muzułmanie atakują tkanki chore w Europie, więc jakby zatrzymują proces gnicia.
Osobiście jestem przekonany, że to kolejna wersja planu 'Lodołamacz', czyli przeciwnika zastępczego, przeciw któremu przychodzi się z bratnią pomocą. I tak jak poprzednio, największą przeszkodą jest znowu Polska. Wnioski z tego widzę dwa: Nie wpuszczać do nas muslimów, a z tymi na Zachodzie nie wchodzić w konflikt. No i pilnować wschodniej granicy!

Data: 2017-12-05 09:11:04
Autor: stevep
W dniu .12.2017 o 01:28 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Zauważ zenku, że z muzułmanami radziliśmy sobie lepiej niż z krzyżakami.  A pieniądze to zawsze rzecz wtórna.

Mówisz Guciu?

--
stevep

Data: 2017-12-04 19:00:53
Autor: Budzik
Gdyby nie tvpis to bym nie wiedzial
Użytkownik Stachu Chebel stchebel@gmail.com ...

W zasadzie jeżeli chodzi o sprawę reparacji, to kibicuję tylko za
tym, żeby niemcy to odczuli.

Rece opadaja.

--
Pozdrawia... Budzik
"Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

Data: 2017-12-04 13:52:09
Autor: jacekbialy80
Gdyby nie tvpis to bym nie wiedzial
Czemu się dziwisz? Po stokroć bym wolał, żeby zamiast Polski, reparacji od Niemiec zażądała Rosja - za holokaust na tyłach rosyjskiego frontu w roku 1917.

Gdyby nie tvpis to bym nie wiedzial