Gdyby nie wylecieli to by się nie rozbili

Data: 2010-06-02 12:54:37
Autor: Hans Kloss
Gdyby nie wylecieli to by się nie rozbili
...czyli jak krowie na rowie do wiadomości wszelkich zbokunionych
idiotów bełkocacych to co im cwaniaki z gazwybu zasuflują"

"Gdyby na poważnie zacząć stosować skomplikowane łamańce logiczno-
filozoficzno psychologiczne, podobne do tych jakie od dnia smoleńskiej
katastrofy propaguje Gazeta Wyborcza, za najbardziej prawdopodobną i
jednocześnie oczywistą przyczynę tej tragedii musielibyśmy uznać to,
że prezydencki Tu-154 w ogóle wyleciał z Warszawy.To co jest dla
normalnego, przeciętnie inteligentnego człowieka zwyczajnym kuriozum ,
a za taką aberrację uważam bardzo mocną eksploatację wątku "nacisków"
jako ważnej przyczyny tej katastrofy, w Gazecie Wyborczej urasta do
czynnika ostatecznego i niemal jedynego.  A przecież zdrowy rozsądek
podpowiada, że gdyby za naprawdę istotny uznać ów "czynnik wpływu"
należałoby w obawie o ludzkie życie zakazać wszelkich lotów z
dostojnikami państwowymi czy wysokimi urzędnikami. Do tak absurdalnego
wniosku musi prowadzić właśnie "logika"Gazety Wyborczej, która gdy nie
znaleziono żadnych dowodów na lansowaną tam tezę iż "prezydent
osobiście", być może nawet w kokpicie wydał polecenie lądowania,
zmieniła front i zaczęła głosić, iż już sama obecność Kaczyńskiego
"była naciskiem". No to skoro już sama obecność jest naciskiem, to
sprawa jasna. Prezydenci nie mogą latać. A najlepiej żeby samoloty w
ogóle nie wylatywały z lotnisk, to i katastrof nie będzie...[...]Bo czy
ktokolwiek z nas obwinia na przykład uczestników wypadków drogowych
tylko za to, że wyjechali z domu (przecież gdyby nie wyjechali wypadku
by nie było - logika jest? Jest!)? Nie, normalni ludzie nie wyciągają
takich wniosków. Zazwyczaj staramy się ustalić gdzie była usterka albo
czy ktoś nie zajechał drogi. Nie słyszałem natomiast aby gdziekolwiek
prokuratorzy ustalali czy nie było "nacisków ze strony pasażerów".
Tymczasem w zaprezentowanych stenogramach są rzeczy dużo ciekawsze od
domniemanych nacisków, choćby informacja przekazana załodze przez
wieżę, brzmiąca mniej więcej "<jesteście> na kursie i ścieżce", w
sytuacji kiedy samolot wyraźnie już zbaczał z drogi. Pomimo to naszych
mediów w ogóle to nie interesuje.[...]Powstała atmosfera w której
jedynie ważną rzeczą stało się ustalenie tego czy "on kazał czy nie
kazał", a sedno sprawy (na przykład to że kancelaria premiera zmieniał
status tej wizyty, co zmniejszyło poziom bezpieczeństwa, na lotniskach
zapasowych MSZ zarządzany przez PO nie zapewnił prezydentowi
transportu) zupełnie nam ucieka."
Całosć na: http://firmus.piett.salon24.pl/189547,gdyby-nie-wylecieli-to-by-sie-nie-rozbili

I dokładnie tak jest- zadaniem palikocarni jest w tej chwili
zwekslowac, zapalikocic i nawypisywac jak najwięcej bredni po to aby
odwrócić uwagę gawiedzi od spraw naprawdę istotnych.
J-23

Data: 2010-06-02 22:14:06
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:3f78ba5e-7061-46b5-863a-2834804afa70o39g2000vbd.googlegroups.com...
...czyli jak krowie na rowie do wiadomości wszelkich zbokunionych
idiotów bełkocacych to co im cwaniaki z gazwybu zasuflują"
-- -- -- -- -- -- -
Zaraz zbiorę kilka mądrych wypowiedzi trzeźwo myślącego uczestnika z scp i niech każdy spróbuje się z tym nie zgodzić...

boukun

Data: 2010-06-02 23:10:11
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hu6e7p$faf$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
czytalem te brednie, boukun ty sie zastanow nad soba. nic mnie tak nie oslabia jak alogiczny kretyn
awe

Data: 2010-06-02 23:19:07
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hu6h53$4bm$1news.onet.pl...

[...]

Te twoje jednozdaniowe wstawki są mocne...
Po co ty się tak męczysz?

boukun

Data: 2010-06-03 01:23:14
Autor: Lorn

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:3f78ba5e-7061-46b5-863a-2834804afa70o39g2000vbd.googlegroups.com... ..czyli jak krowie na rowie do wiadomości wszelkich zbokunionych
[...]

Ma opłacony karnet :>

Data: 2010-06-03 16:42:57
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hu6i1l$qjo$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- --
jak nie widzisz ze robisz z siebie idiote to twoj problem a nie moj
awe

Data: 2010-06-03 01:27:38
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

Nie pisz tak brzydko o sobie 'alogiczny kretynie?'... :>

Data: 2010-06-02 22:19:04
Autor: u2
W dniu 2010-06-02 21:54, Hans Kloss pisze:
[...]

Palikociarni to nie interesuje, teraz mają za zadanie dopaść drugą
Kaczkę. Stąd te ich wściekłe ataki w stylu bekuna na pierwszą Kaczkę.

Data: 2010-06-02 22:49:34
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
Prezydenci mogą latać, ale nie na wariata, z całym sztabem generalicji na jednym pokładzie i innymi ważnymi oficjelami i nie naciskać na lądowanie w ostatniej chwili we mgle. Skoro prezydenci nie chcą się zmienić, to piloci nauczą ich rozumu, złożyli masowe wypowiedzenie służby w 36 pułku, i niech prezydenci na wariata sami pilotują swoje samoloty...

Jest jeszcze coś bardzo istotnego, obecna władza ze względów etycznych i moralnych
zapowiedziała, że nie ujawni w stenogramach fragmentów rozmów, które mogłyby
zmienić wizerunek osób. Litują się nie tylko nad pochowanym na Wawelu
prezydentem, co ustanawiają przyszłościowe normy...
I dlatego piloci 36 pułku zrezygnowali wszyscy ze służby, pierdolą chamów i
wariatów...

Już sam oddech prezydenta za plecami (stąd te szumy), spieszącego na swoją
polityczną pokazówkę, był wielkim naciskiem i zajebistym stresem dla pilotów..

boukun

Data: 2010-06-02 23:14:14
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hu6ga8$cu5$1mx1.internetia.pl...

[...]

ja bym byl caly szczesliwy ze prezydent jest blizej mnie. Podczas tak ciezkiego ladowania powinien mnie nawet trzymac za raczke, albo wycierac pot z czola...jednak jak slusznie zauwazyl Hans Kloss - przeciez byli na sciezce schodzenia i kursie wiec nie bylo az tak zle....

awe

Data: 2010-06-02 14:26:46
Autor: J-23
On 2 Cze, 23:14, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:hu6ga8$cu5$1mx1.internetia.pl...

> [...]

> Już sam oddech prezydenta za plecami (stąd te szumy), spieszącego na swoją
> polityczną pokazówkę, był wielkim naciskiem i zajebistym stresem dla

-- -- -- -- -- -- -
[...]

dziabasek jestes, za raczke by cie trzymal? o wazelince nie zapomnij!

J-......

Data: 2010-06-04 08:36:41
Autor: awe

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:2ac1c3b2-ef73-4c14-98bb-19226713b6a7c7g2000vbc.googlegroups.com...
> [...]

> Już sam oddech prezydenta za plecami (stąd te szumy), spieszącego na > swoją
> polityczną pokazówkę, był wielkim naciskiem i zajebistym stresem dla

-- -- -- -- -- -- -
[...]

jak steskniles sie za czyms do buzi to idz do boukuna
awe

Data: 2010-06-02 23:22:20
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hu6hcl$553$1news.onet.pl...

[...]

Gdyby nie to, że już 40 minut wcześniej wiedzieli, że

To makabra będzie. Nic nie będzie widać

Słowa: "To będzie... makabra będzie. Nic nie będzie widać" oraz "Nie, no ziemię
widać... coś tam widać... może nie będzie tragedii" odnotowuje stenogram rozmów
w kokpicie samolotu Tu 154 M na około 40 minut przed tragedią.

O godz. 8:04 czasu polskiego niezidentyfikowana osoba mówi w kabinie Tu 154 M:
"To będzie... makabra będzie. Nic nie będzie widać". Ten wątek nie ma
kontynuacji aż do godz. 8:11, gdy padają słowa drugiego pilota Roberta Grzywny:
"Nie, no ziemię widać... Coś tam widać... Może nie będzie tragedii".

"Nie damy rady usiąść"

"W tej chwili, w tych warunkach, które są obecnie, nie damy rady usiąść" - mówił
dowódca załogi Arkadiusz Protasiuk do dyrektora z MSZ Mariusza Kazany na ok.
kwadrans przed katastrofą w Smoleńsku.

Dowódca załogi mjr Protasiuk dodał, że "spróbujemy podejść, zrobimy jedno
zejście, ale prawdopodobnie nic z tego nie będzie". "No to mamy problem" - takie
słowa Kazany odnotowuje stenogram.

Po ok. czterech minutach rozmów na inne tematy, w stenogramie znajduje się
zdanie Kazany: "Na razie nie ma decyzji prezydenta, co dalej robić" oraz inna
jego niezrozumiała wypowiedź.

Jeśli z tego chociażby zapisu nie wynika, że prezydent wydał przed startem
rozkaz lotu do Smoleńska a w trakcie lotu nie naciskał, by usiłować dolecieć na
czas, to ty jesteś i wszyscy, którzy tego tak nie odczytują głupcami...

boukun

Data: 2010-06-03 09:30:59
Autor: cyc

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hu6i7n$tb1$1mx1.internetia.pl...

[...]

Przeciez pisoelektoratowi nie wytlumaczysz wynikajacej z faktow prawdy .
Oni wiedza swoje i juz !. Wiedza , ze  zastosowano bron magnetyczna , ktora osobiscie uzyl do spolki z Putinem Tusk , potem inny samolot "przydusil " do ziemie samolot prezydencki a jak i to nie pomoglo to zastrzelili pilota podczas proby ladowania , potem podobijano ocalalych z katastrofy i podmieniono ciala . .
To jest dla nich , pisoelektoratu i ich Rydzyka oficjalna wersja wydarzen .

cyc

Data: 2010-06-03 16:45:24
Autor: awe

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hu7lo0$m64$2news.onet.pl...

[...]

a nic dokladnie nie wiemy ani wy nie wiecie wiec sie spekuluje a nie ze sie wie. i idz buraku buraki pielic
awe

Data: 2010-06-03 16:44:29
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- -- -- --
Sluchaj kontroler lotu zrobil go w ch. albo siadly mu silniki.  Tego bledu nie mial prawa zrobic zaden pilot
awe

Data: 2010-06-03 16:56:41
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hu8eu7$agc$1news.onet.pl...

[...]

Słuchaj, zdrowy na umyśle prezydent nie zgodził by się na lądowanie w takiej mgle...Ale całA TA WYPRAWA BYŁA ZORGANIZOWANA NA WARIATA

Data: 2010-06-03 10:01:46
Autor: Hans Kloss
On 3 Cze, 16:56, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
.Ale całA TA WYPRAWA BYŁA ZORGANIZOWANA NA WARIATA

Tak idioto. Decyzja o uroczystości smoleńskiej została przez
kancelarię Prezydenta ogłoszona w styczniu na 4 miesiące przed
obchodami , w międzyczasie tusek z pucinem zdołali zorganizować
uroczystość konkurencyjną żeby Kaczyńskiemu przysrać.... ale pederaści
tacy jak ty wiedzą na pewno ze "na wariata"". Powinni cię poddać
eutanazji i aborcji żebyś swoimi genami debilizmu  nie zasrywał
materiału genetycznego ludzkości.
J-23

Data: 2010-06-03 19:33:10
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:088d7e7a-6323-4fe0-855e-9eb09a962518q33g2000vbt.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Może dysponujesz jakimś linkiem, bo jeśli nie - jesteś gołosłowny.
Ja też słyszałem jak Kaczyński chciał się wprosić na uroczystość z Putinem, później było wiele dyskusji - czy to wypada, czy nie. Potem długa cisza, a następnie informacja, że będzie 2 uroczystość - 10-go.

Data: 2010-06-03 10:54:27
Autor: Hans Kloss
Gdyby nie wylecieli to by się nie rozbili
On 3 Cze, 19:33, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

Mo e dysponujesz jakim linkiem,
Zbanowali cię na googlach? Poszukaj sobie
Zresztą naści...
http://www.prezydent.pl/aktualnosci/najnowsze-informacje/art,1178,min-wypych-poinformawalismy-msz-o-zamiarach-prezydenta-ws-katynia.html
J-23

Data: 2010-06-03 19:58:42
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:00f2f274-f078-487a-8ffa-5336a844c650z10g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

- Kancelaria Prezydenta 27 stycznia poinformowała MSZ i ambasadę Rosji o tym, że Lech Kaczyński chce wziąć udział w uroczystościach w Katyniu - poinformował minister Paweł Wypych.

Chciał wziąc udział? I dlaczego nie wziął jak się należy? Bo nikt z waraiatami nie chce mieć do czynienia...

boukun

Data: 2010-06-03 20:08:36
Autor: u2
W dniu 2010-06-03 19:54, Hans Kloss pisze:

Zbanowali cię na googlach? Poszukaj sobie
Zresztą naści...
http://www.prezydent.pl/aktualnosci/najnowsze-informacje/art,1178,min-wypych-poinformawalismy-msz-o-zamiarach-prezydenta-ws-katynia.html

"Minister był również pytany o to, czy brak zaproszenia dla prezydenta,
podczas gdy premier Donald Tusk został zaproszony przez premiera Rosji,
nie jest nietaktem."

To nie tyle był nietakt co przygotowanie do zestrzelenia Kaczki.

Data: 2010-06-03 20:12:51
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c07efa7$0$2602$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale kto by chciał mieć z furiatem do czynienia?

http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://e.pardon.pl/pa205/99581233002b95fc492a521d&imgrefurl=http://www.pardon.pl/artykul/6929/lech_kaczynski_slyszalem_do_mnie_strzelali_rosjanie&usg=__jpJoAikZhifv0DNhgED2Dn-A7CY=&h=466&w=337&sz=24&hl=pl&start=305&um=1&itbs=1&tbnid=qIpK1kAmeHLbCM:&tbnh=128&tbnw=93&prev=/images%3Fq%3Dkaczy%25C5%2584ski%2Bz%2Bsaakaszwilim%2Bw%2Bgruzji%26start%3D294%26um%3D1%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DN%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26ndsp%3D21%26tbs%3Disch:1
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://www.polishnews.com/art_pics/wizyta_3.jpg&imgrefurl=http://www.polishnews.com/index.php%3Foption%3Dcom_content%26view%3Darticle%26id%3D355:wizyta-prezydentow-polski-estonii-litwy-i-ukrainy-oraz-premiera-otwy-w-gruzji%26catid%3D83:wiadomoci-ze-wiata-news-from-around-the-world%26Itemid%3D200&usg=__nJHONth5alWghzZ2Ujj0aepmU5E=&h=425&w=600&sz=108&hl=pl&start=597&um=1&itbs=1&tbnid=vcMOxETdgAR23M:&tbnh=96&tbnw=135&prev=/images%3Fq%3Dkaczy%25C5%2584ski%2Bz%2Bsaakaszwilim%2Bw%2Bgruzji%26start%3D588%26um%3D1%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DN%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26ndsp%3D21%26tbs%3Disch:1
http://3.bp.blogspot.com/_-dEFSPw0zQc/SLgDMHm8saI/AAAAAAAABV8/YDhR6UgO3aY/s400/632dbf7f000f725148b797a0.jpg

Data: 2010-06-03 20:20:06
Autor: u2
W dniu 2010-06-03 20:12, boukun pisze:
Ale kto by chciał mieć z furiatem do czynienia?

Dlatego od czekistów należy trzymać się z dala, więc najlepiej wysłać
ich wszystkich na Syberię.

Data: 2010-06-03 21:17:54
Autor: Adam
[...]

Przypomian, że przez dłuższy czas Ruscy strugali wariata, że nic nie wiedzą o przylocie Prez. Kaczyńskiego, twierdzili, że nie dostali z polskiego MSZ żadnego pisma. Pytanie: łagali, czy też MSZ rzeczywiście sabotował podróż Prezydenta?
AC

Data: 2010-06-03 21:26:39
Autor: u2
W dniu 2010-06-03 21:17, Adam pisze:
[...]

Czekista nigdy nie powie prawdy, zawsze będzie łgał, strugał wariata,
udawał, że nic nie wie itd. a jednocześnie będzie wydawał prikazy do
odstrzału.

Data: 2010-06-03 20:21:27
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

A czytałeś to ze zrozumieniem?
Przecież tu chodzi o wproszenie się na uroczystość, którą organizował Putin i zaprosił Tuska.

Data: 2010-06-03 20:25:57
Autor: u2
Gdyby nie wylecieli to by się nie rozbili
Przecież tu chodzi o wproszenie się na uroczystość, którą organizował
Putin i zaprosił Tuska.

Imprezkę zorganizował Putin dla Tuska, ale nie dla rodzin katyńskich. Te
poleciały z Prezydentem. Jak ktoś lubi hipokryzję i kłamstwa to droga
wolna, może zadawać się z czekistami.

Data: 2010-06-04 08:31:18
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c07f2a9$1news.home.net.pl...

[...]

jest na ten temat dosc obszerny i analityczny tekst i chyba byl puszczany przeze mnie na psp. u2 ma racje
awe

Data: 2010-06-03 19:41:42
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c07e758$1news.home.net.pl...

[...]

Dokładnie i nawet formalności nie były do końca należycie dopełnione. To miał być pokazowy występ prezydenta..., no i był, na huurrraaaa!

boukun

Data: 2010-06-03 21:14:47
Autor: Adam
Gdyby nie wylecieli to by się nie rozbili

Słuchaj, zdrowy na umyśle prezydent nie zgodził by się na lądowanie w takiej
mgle...Ale całA TA WYPRAWA BYŁA ZORGANIZOWANA NA WARIATA
Organizacja tego lotu rzopoczęła się w lutym - po stoswnej wymianie pism pomiędzy Kancelarią Prezydenta a MSZ.
Skoro tak już uważnie analizujesz stenogramy - to zwróć uwagę na najaważniejszą rzecz: komendy z wieży kontroli lotów - według nich samolot szedł prawidłowo ścieżką podejścia. Dopiero w ostatnich sekundach - ni stąd ni zowąd padła komenda do poderwania maszyny.
AC

Data: 2010-06-03 22:42:57
Autor: boukun

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4c07ff28$0$17082$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Też powtarzasz bzdury, do samego końca nie było to formalnie zgłoszone...
Zwróć uwagę, że to były dosłownie ułamki sekund, jak samolot zszedł nagle ostro w dół. http://www.kciuk.pl/Zobacz-tor-lotu-Tupolewa-l18426 To co my teraz widzimy na mapkach, tego kontrola tak dokładnie nie widziała, ale zapaliła im się czerwona lampka.

boukun

Data: 2010-06-04 08:35:47
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hu94aa$di3$1mx1.internetia.pl...

[...]

jak to nie bylo formalne? boukun przestan pierdolic bez sensu. z takimi polakami jak ty to nas zaoraja
awe

Data: 2010-06-03 01:21:32
Autor: Lorn
Gdyby nie wylecieli to by się nie rozbili
Ty wiesz... Masz rację. :> Gdyby się nie spóźnili to by się nie rozbili :> Czyli cała wina spada na prezesa IPN? Podobno jako ostatni wszedł na pokład samolotu.

Data: 2010-06-03 02:20:34
Autor: Andrzej Kokakolski
Gdyby nie wylecieli to by się nie rozbili
Ja bym siegnal jeszcze glebiej. Wszystko przez braci...

Wright.

A tak naprawde jednego z "grupowiczow", ktory nie urodzil sie wystarczajaco wczesnie aby skrobnac ich mamusie. Wstyd!

Grzegorzu Z.

AK

Data: 2010-06-04 08:37:41
Autor: awe

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hu73hi$f1m$1inews.gazeta.pl...
Ja bym siegnal jeszcze glebiej.

Wszystko przez braci...

Wright.

dobre
awe

Gdyby nie wylecieli to by się nie rozbili