Gdyby ofiarą był ktoś z PO, to tak, to byłby mord z nienawiści

Data: 2010-10-28 04:17:07
Autor: muto2100
Gdyby ofiarą był ktoś z PO, to tak, to byłby mord z nienawiści
Data: 2010-10-28 13:48:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Gdyby ofiara byl ktos z PO, to tak, to bylby mord z nienawisci

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:a9bd9604-4177-4410-9411-d8c0431e92f3h7g2000yqn.googlegroups.com...
http://www.wpolityce.pl/view/3248/Komar_kasa__4___Gdyby_ofiara_byl_ktos_z_PO__to_tak__to_bylby_mord_z_nienawisci.html

W innych krajach tez byly takie mordy, ale tam byl obwiniany morderca, a nie konkurencyjne partie...

--
J. Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz"
"Jak nie wyladuje(my), to mnie zabije(ja)"

Data: 2010-10-28 16:33:59
Autor: dK
Gdyby ofiara byl ktos z PO, to tak, to bylby mord z nienawisci

Uzytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisal w wiadomosci news:4cc9630a$0$22804$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ale tu jest Polska, a nie jakies cywilizowane panstwo
dK

Data: 2010-10-28 23:37:17
Autor: Jaksa
Gdyby ofiara byl ktos z PO, to tak, to bylby mord z nienawisci

Uzytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisal w wiadomosci news:4cc989de$0$22811$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
> nie konkurencyjne partie...

Ale tu jest Polska, a nie jakies cywilizowane panstwo

I dlatego za zabójstwo Narutowicza (wyjatkowo ale to wyjatkowo
nieodpowiedniej osoby na stanowiska prezydenta II RP), obwiniano
moralnie ND?

Jaksa

Gdyby ofiarą był ktoś z PO, to tak, to byłby mord z nienawiści