Gdyby politycy ostatnimi 20 laty rządzili kościołem, co by wybudowano w Polsce najwięcej?

Data: 2009-08-24 15:27:20
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
Gdyby politycy ostatnimi 20 laty rządzili kościołem, co by wybudowano w Polsce najwięcej?
Gdyby politycy ostatnimi 20 laty rządzili kościołem,
co by wybudowano w Polsce najwięcej?

Grobów!
Takich płytkich i z krzyżami ze zwiniętych plastikowych torebek
ze śmieci z Niemiec albo z Rosji, jedynych słusznych alternatyw[sic!]
Polski.

Co innego niby z taką nieszlachecką władzą może Polska oczekiwać?
No, oprócz bycia wykiwanymi przez dwie jedyne alternatywy Polski.
Rosyjski biznes albo Niemiecki biznes. Ważne aby plebs miał
Lobbystów wypychających plebsowi kieszenie cudzoziemską walutą.
Chłopski stan znamy nie od dziś. Już za czasów Jana Długosza
mieliśmy jasny obraz co się tyczy lepkich łapek tych rolnych
imigrantów, a także jasno określone i wyrobione zdanie o nich.
Konstytucja 3 Maja z powodu zakazywała stanowi chłopskiemu
praw politycznych. Gdyby nasi przodkowie wiedzieli, że Polską
rządzą ludzie ze stanu chłopskiego to by się w grobach
przewrócili z przerażenia.

Polak Volksdeutsch nie potrafi!
Polak Szlachcic potrafił!
Został zbankrutowany, lecz nadal będzie potrafił,
kiedy Polska się odrodzi!

sarmackiej narodowości, pan Piotr Głownia h. Godzyamba
--
http://web.telia.com/~u85446208/
Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my żyjemy!

Gdyby politycy ostatnimi 20 laty rządzili kościołem, co by wybudowano w Polsce najwięcej?