Gdyby ten niedorzecznik miał choć 10% wied zy w stosnku do arogancji to byłby doskona ły.

Data: 2016-01-31 16:45:40
Autor: stevep
Gdyby ten niedorzecznik miał choć 10% wied zy w stosnku do arogancji to byłby doskona ły.
# Wpadka Marka Magierowskiego? Prezydent Andrzej Duda cytuje Juliusza  Słowackiego, jego rzecznik nie wie, o co chodzi. "Nie wiem, dlaczego  prezydent płakał. Czepia się pani pojedynczych słówek" - skomentował w  Radiu ZET. #
Ze strony:
http://skroc.pl/0f146

--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-31 08:51:42
Autor: Stachu Chebel
W dniu niedziela, 31 stycznia 2016 16:45:42 UTC+1 użytkownik stevep napisał:
[...]

Obywatelu Piszczyk, gazetkę ściemną Pan zrobił na dzisiaj znakomitą. Rada zakładowa daje Panu urlop okolicznościowy , masz Pan darmowy wyjazd w ramach FWP do Krynicy Zdrój. Różnego rodzaju wody możesz Pan chlać za darmola. Hasło: "chasło"

Data: 2016-02-01 01:21:18
Autor: stevep
W dniu .01.2016 o 17:51 Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:

[...]

A dziękuje za uznanie, ale twoje zainteresowanie moją osobą zaczyna  przybierać niezdrowe formy, aja nie jestem zainteresowany homo.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-02-01 10:13:03
Autor: Chiron

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.yb4olsga50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

======================

Kłamczuszku- w poprzednim poście każesz się całować facetowi w pupę :-)

--

Chiron

Data: 2016-02-01 11:00:30
Autor: Budzik
Gdyby ten niedorzecznik miał choć 10% wiedzy w stosnku do arogancji to byłby doskonały.
Użytkownik Chiron chiron@onet.pl ...

[...]

Dwa pytania: skąd traktowanie tego potocznego zwrotu tak dosłownie i co ważniejsze - skąd znasz płec usenetowiczów? :)

Data: 2016-02-01 14:10:54
Autor: Chiron

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA5A172344124Ebudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Bo to Stefciu- burczymucha. Ja go znam :-)

Stefcia? No nie wiem, tak się deklaruje (napisałem, zrobiłem, etc). No ale dałeś mi teraz do myślenia :-)

--

Chiron

Data: 2016-02-01 17:00:42
Autor: Budzik
[...]

Skoro tak...

ważniejsze - skąd znasz płec usenetowiczów? :)

Stefcia? No nie wiem, tak się deklaruje (napisałem, zrobiłem, etc). No
ale dałeś mi teraz do myślenia :-)

Była taka reklama społeczna ktora uczyła dzieci i rodziców, kto moze siedziec po drugiej stronie i pisac "Mam na imie Wojtek i też mam 12 lat..." :)

Data: 2016-02-01 18:37:30
Autor: Mark VVoydak

Użytkownik "dante" <chiron@onet.pl> napisał w wiadomości

Stefcia? No nie wiem, tak się deklaruje (napisałem, zrobiłem, etc). No ale
dałeś mi teraz do myślenia :-)

Wy "dante" a obecnie "chiron" macie jakies odchylenie. Wszędzie widzicie w
facetach kobiety. Co w wami nie tak? Bozia przyzwoitej długosci kuźki
poskąpiła?

--
Mark Woydak

Data: 2016-02-02 14:40:24
Autor: Chiron

Użytkownik "Mark VVoydak" <mark.woydak@forest.qmx.it> napisał w wiadomości

[...]

Jestem na grupach od 1998 roku. Nigdy nie zmieniałem nicka.
I wciąż czekam- na konkretne argumenty- przykłady tej mowy nienawiści i antysemityzmu w Telewizji Trwam. Idę się założyć- że to też zmyśliłeś

--

Chiron

Data: 2016-02-03 16:45:07
Autor: corrsuss
W dniu wtorek, 2 lutego 2016 14:40:25 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> [...]

I wciąż czekam- na konkretne argumenty- przykłady tej mowy nienawiści i antysemityzmu w Telewizji Trwam. Idę się założyć- że to też zmyśliłeś

To prawda, że jesteś tu prawie tak długo jak ja, ale niestety przez cały ten czas pozostałeś głupi jak but zlewej nogi.
stevep

Data: 2016-02-04 20:52:57
Autor: stevep

=====================>>>
[...]

O Mój Boże, uważaj bo "jak indyk myślał o niedzieli...".
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-31 18:41:12
W dniu 2016-01-31 o 16:45, stevep pisze:
[...]

     Olejnik była rĂłwnie oczytana, Ĺźe się tak dopytywała?
     Z tego urywka coś takiego by nawet wynikało.

Gdyby ten niedorzecznik miał choć 10% wied zy w stosnku do arogancji to byłby doskona ły.