Gdyby to by造 wybory parlamentarne.

Data: 2009-06-08 05:57:24
Autor: cirrus
Gdyby to by造 wybory parlamentarne.
# Z symulacji rozk豉du mandat闚 w Sejmie, jaki wykona dla "Rz" dr Jaros豉w Flis, socjolog z Uniwersytetu Jagiello雟kiego, wynika, 瞠 partia Donalda Tuska zdoby豉by na Wiejskiej 232 fotele, o jeden wi璚ej, ni potrzeba do samodzielnego rz康zenia. #
Ze strony:
http://tnij.org/djwd

--
stevep

Data: 2009-06-08 06:49:33
Autor: Panslavista
Gdyby to by造 wybory parlamentarne.

U篡tkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisa w wiadomo軼i
[...]

Bo nie ma znaczenia kto i jak g這suje, wa積e kto g這sy liczy.

Autor powiedzenia: Djadja Stalin.

Data: 2009-06-08 06:58:41
Autor: awe
Gdyby to by造 wybory parlamentarne.
Gdyby babcia miala wasy to bylaby dziadkiem. Stare ludowe powiedzenie a jakze prawdziwe. Te wybory nie maja przelozenia na wybory parlamentarne ze wzgledu na niska frekwencje. Wiekszosc wyborcow olala je po prostu.
awe

Data: 2009-06-08 09:11:22
Autor: Vic
Gdyby to by糧y wybory parlamentarne.
awe wrote:
Gdyby babcia miala wasy to bylaby dziadkiem. Stare ludowe powiedzenie a jakze prawdziwe. Te wybory nie maja przelozenia na wybory parlamentarne ze wzgledu na niska frekwencje. Wiekszosc wyborcow olala je po prostu.

Od jakiegos miesiaca napalales sie jak to wyjdzie szydlo z worka, jak to sie sondaze zweryfikuja...
I co? I wyszlo na to, ze sondaze mowily prawde... :)

--
Vic

苺 郋郅郕訄 邽 郈邽郕訄郱 訄郕訄郱 ;)

Data: 2009-06-08 02:26:52
Autor: pp

"Vic" <bjorgul@o2.pl> wrote in message news:h0ie6j$nif$2mx1.internetia.pl...

Od jakiegos miesiaca napalales sie jak to wyjdzie szydlo z worka, jak to sie sondaze zweryfikuja...
I co? I wyszlo na to, ze sondaze mowily prawde... :)

Pewnie, z grupy ponad 30 milionow uprawnionych do glosowania, 3 miliony
glosow oddanych na PO to szczera prawda, dokladnie tak samo jak cud
gospodarczy i brak kryzysu :))))))

Data: 2009-06-08 09:36:29
Autor: Vic
pp wrote:
Pewnie, z grupy ponad 30 milionow uprawnionych do glosowania, 3 miliony
glosow oddanych na PO to szczera prawda, dokladnie tak samo jak cud
gospodarczy i brak kryzysu :))))))

PP, a tak szczerze, co ciebie to obchodzi? Robi ci to jakas roznice?

--
Vic

苺 郋郅郕訄 邽 郈邽郕訄郱 訄郕訄郱 ;)

Data: 2009-06-08 02:46:33
Autor: pp

"Vic" <bjorgul@o2.pl> wrote in message news:h0iflm$9a7$2mx1.internetia.pl...
pp wrote:
[...]

Co ? to samo co ciebie od samego rana. Wylewasz tutaj swoje powyborcze
frustracje i masz pretensje, ze ktos inny jest troche innego zdania. Mysl a nie
beblaj jak ten warzywny.

Data: 2009-06-08 10:04:43
Autor: Vic
pp wrote:
Co ? to samo co ciebie od samego rana. Wylewasz tutaj swoje powyborcze
frustracje

Wynik wyborow mnie nie frustruje. Przeciwnie.

--
Vic

苺 郋郅郕訄 邽 郈邽郕訄郱 訄郕訄郱 ;)

Data: 2009-06-08 03:10:50
Autor: pp

"Vic" <bjorgul@o2.pl> wrote in message news:h0ihak$19s$1mx1.internetia.pl...
pp wrote:
Co ? to samo co ciebie od samego rana. Wylewasz tutaj swoje powyborcze
frustracje

Wynik wyborow mnie nie frustruje. Przeciwnie.

Jakos tego nie widac z twoich komentarzy. Pewnie mialbys ochote
dokopac PiSowcom, ale nie bardzo jest czym, amunicji brakuje, a
przy 25% frekwencji, to te wybory nie powinny byc nawet wazne.

Data: 2009-06-08 10:31:26
Autor: Vic
pp wrote:
Jakos tego nie widac z twoich komentarzy.

A co, mam skakac z radosci? Bez przesady. Cieszy mnie, oczywiscie, marny wynik PiS-u, ale zeby sie jakos szczegolnie podniecac?... :)
Wynikiem PO sie nie pasjonuje, bo na nia nie glosowalem, a i od wyniku tych wyborow nie zalezy kompletnie nic.

Pewnie mialbys ochote
dokopac PiSowcom,

Oni zostali juz wczoraj skopani przez wyborcow :)
Wyborcy odebrali Jaroslawowi mozliwosc powolywania sie na znikome poparcie spoleczne przy nawolywaniach o dymisje rzadu.
A na to Jaro liczyl. No i na wypchniecie kilku klopotliwych dzialaczy do Brukseli :)

przy 25% frekwencji, to te wybory nie powinny byc nawet wazne.

To byly wybory do instytucji, od ktorej kompletnie nic nie zalezy.
To i tak wielki sukces, ze az 1/4 uprawnionych do glosowania chcialo sie w ogole ruszyc dupe.

--
Vic

苺 郋郅郕訄 邽 郈邽郕訄郱 訄郕訄郱 ;)

Data: 2009-06-08 03:46:57
Autor: pp

"Vic" <bjorgul@o2.pl> wrote in message news:h0iisn$r3e$1mx1.internetia.pl...
pp wrote:
Jakos tego nie widac z twoich komentarzy.

A co, mam skakac z radosci? Bez przesady. Cieszy mnie, oczywiscie, marny wynik PiS-u, ale zeby sie jakos szczegolnie podniecac?... :)

Przy tych frontalnych atakach rozowej medialnej elitki, zajecie drugiego miejsca
w wyscigach ktore dla szarego obywatela i potencjalnego PiSowskiego
wyborcy nie maja zadnego znaczenia, nie jest marnym wynikiem. Dwukrotne
zwiekszenie ilosci poslow PiS tez ma swoja wymowe.

Wynikiem PO sie nie pasjonuje, bo na nia nie glosowalem, a i od wyniku tych wyborow nie zalezy kompletnie nic.

Ale zlosc pozostaje, bo chcialoby sie zeby bylo inaczej :))))

Oni zostali juz wczoraj skopani przez wyborcow :)

Wolne zarty, PiS jest partia euro sceptyczna tak jak ci ktorzy na wybory
nie poszli, a ze musi w te klocki grac tak jaki wszystkie inne partie polityczne,
to juz inna bajka.

Wyborcy odebrali Jaroslawowi mozliwosc powolywania sie na znikome poparcie spoleczne przy nawolywaniach o dymisje rzadu.

Po co mialby niby do tego nawolywac ? Jak wyglada sytuacja widac
golym okiem, przejmowanie wladzy w takim momencie nie jest PiS
na reke, lepiej poczekac az sie Donek wykrwawi, a to juz nie potrwa
tak dlugo. Wlasnie PO ma zamiar podnosic podatki, co pozwoli im
uzyskac jeszcze wieksze poparcie :)))) No i jeszcze to:

"W tym roku biedy bedzie przybywac. Jak podaje gazeta, bedzie to
spowodowane gl闚nie rosnacym bezrobociem. Wsr鏚 prognoz
przewazaja oczekiwania, ze w koncu roku wyniesie ono 12,5%, co
oznacza, ze bez pracy bedzie ponad 2 mln os鏏.

Zdaniem prof. Mieczyslawa Kabaja z Instytutu Pracy i Spraw
Socjalnych wzrostowi liczby os鏏 zyjacych w niedostatku nie
zapobiegnie nawet pakiet antykryzysowy rzadu."

Data: 2009-06-08 10:48:04
Autor: awe
Gdyby to by3y wybory parlamentarne.
Boze ewidentnie masz cos z glowa. Mlody czlowiek przed ktorym kariera siedzi na necie i traci czas na pierdoly.
awe

Data: 2009-06-08 10:46:21
Autor: awe
Gdyby to by3y wybory parlamentarne.

U篡tkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisa w wiadomo軼i news:h0ie6j$nif$2mx1.internetia.pl...
awe wrote:
[...]

widzisz brakuje ci intelektu zeby wiedziec co chcialem w tych wyborach osiagnac i co one mi powiedzialy. zdradze ci ze jestem obojetnie zadowolony
awe

Data: 2009-06-08 11:11:57
Autor: Vic
awe wrote:
co chcialem w tych wyborach osiagnac

Ty chciales osiagnac?

i co one mi powiedzialy.

Slyszysz glosy?

zdradze ci ze jestem obojetnie zadowolony

Milo slyszec, ze noc byla upojna. Gratuluje!

--
Vic

苺 郋郅郕訄 邽 郈邽郕訄郱 訄郕訄郱 ;)

Data: 2009-06-08 11:27:06
Autor: awe
Gdyby to by3y wybory parlamentarne.
smyku bawisz mnie wielce
awe

Data: 2009-06-08 11:32:27
Autor: Vic
Gdyby to by3y wybory parlamentarne.
awe wrote:
smyku bawisz mnie wielce

:)
Mam dzis humor.
Pogoda ladna, dziewczyny, slonce...

--
Vic

苺 郋郅郕訄 邽 郈邽郕訄郱 訄郕訄郱 ;)

Data: 2009-06-08 12:37:17
Autor: awe
Gdyby to by3y wybory parlamentarne.

U篡tkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisa w wiadomo軼i news:h0imf4$uis$5mx1.internetia.pl...
awe wrote:
smyku bawisz mnie wielce

:)
Mam dzis humor.
Pogoda ladna, dziewczyny, slonce...

--
dziewiczyne to ty widzisz jak sobie kupisz playboya
awe

Data: 2009-06-08 12:42:01
Autor: Vic
awe wrote:
dziewiczyne to ty widzisz jak sobie kupisz playboya

Nie mysl, ze wszyscy tak jak ty oddaja sie wylacznie czynnosciom autoerotycznym.

--
Vic

苺 郋郅郕訄 邽 郈邽郕訄郱 訄郕訄郱 ;)

Data: 2009-06-08 12:56:52
Autor: awe
Gdyby to by3y wybory parlamentarne.

U篡tkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisa w wiadomo軼i news:h0iqhh$5mo$3mx1.internetia.pl...
awe wrote:
dziewiczyne to ty widzisz jak sobie kupisz playboya

Nie mysl, ze wszyscy tak jak ty oddaja sie wylacznie czynnosciom autoerotycznym.

--
baku odpier...sie
awe

Data: 2009-06-08 13:38:11
Autor: Vic
Gdyby to by3y wybory parlamentarne.
awe wrote:
baku odpier...sie

Ty zaczales, entomologu...

--
Vic

苺 郋郅郕訄 邽 郈邽郕訄郱 訄郕訄郱 ;)

Data: 2009-06-08 14:34:26
Autor: awe
Gdyby to by3y wybory parlamentarne.

U篡tkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisa w wiadomo軼i news:h0itqr$k4u$3mx1.internetia.pl...
awe wrote:
baku odpier...sie

Ty zaczales, entomologu...

--
co bak
awe

Data: 2009-06-08 14:43:09
Autor: Vic
Gdyby to by3y wybory parlamentarne.
awe wrote:
co bak

Taka ksywe mi wymysliles?

--
Vic

苺 郋郅郕訄 邽 郈邽郕訄郱 訄郕訄郱 ;)

Data: 2009-06-08 15:24:03
Autor: awe
Gdyby to by3y wybory parlamentarne.

U篡tkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisa w wiadomo軼i news:h0j1kl$cfa$3mx1.internetia.pl...
awe wrote:
co bak

Taka ksywe mi wymysliles?

--
jestes gorszy od baka, bo mozesz go pacna packa, a nawet jesli nie to i ten z czasem odleci. upierdliwa mucho
awe

Data: 2009-06-08 15:47:21
Autor: Vic
awe wrote:
jestes gorszy od baka, bo mozesz go pacna packa, a nawet jesli nie to i ten z czasem odleci. upierdliwa mucho

Skoro tak mowisz...
Skoro nadales mi ksywe, to na zasadzie wzajemnosci, ja tez ci nadam :)
Najbardziej pasuje FREDZEL. Podoba ci sie, Fredzlu?

--
Vic

苺 郋郅郕訄 邽 郈邽郕訄郱 訄郕訄郱 ;)

Data: 2009-06-08 16:48:28
Autor: awe
Gdyby to by3y wybory parlamentarne.

U篡tkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisa w wiadomo軼i news:h0j5d2$7oh$4mx1.internetia.pl...
awe wrote:
[...]

przedszkolaku idz robic smord gdzies indziej
awe

Data: 2009-06-08 14:38:41
Autor: naprany jak kruk!
Gdyby to by3y wybory parlamentarne.
Mon, 8 Jun 2009 10:46:21 +0200, w <h0ij03$dnl$1@news.onet.pl>, "awe"
<fakej2345@poczta.onet.pl> napisa(-a):

zdradze ci ze jestem obojetnie zadowolony

no lomot mogl byc przeciez wiekszy hehehe

--
- Je郵i poprzecie Platform Obywatelsk, pomo瞠cie sobie,
  pomo瞠cie Polsce - powiedzia Jaros豉w Kaczy雟ki.

Data: 2009-06-08 14:37:47
Autor: naprany jak kruk!
Gdyby to by?y wybory parlamentarne.
Mon, 08 Jun 2009 09:11:22 +0200, w <h0ie6j$nif$2@mx1.internetia.pl>, Vic
<bjorgul@o2.pl> napisa(-a):

Od jakiegos miesiaca napalales sie jak to wyjdzie szydlo z worka, jak to sie sondaze zweryfikuja...
I co? I wyszlo na to, ze sondaze mowily prawde... :)

zaraz ci ten idiota napisze ze sondazownie na pewno liczyly glosy hehehe

Data: 2009-06-08 21:17:47
Autor: awe
Gdyby to by?y wybory parlamentarne.

U篡tkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisa w wiadomo軼i news:5g1q255433ennu8b8ti32m6a9njl36jrcq4ax.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
glaby jakie wy jestescie proste chlopy od kosy to niesamowite. napisze dzis albo wieczorem - dla mnie ta sytuacja jest bardzo komfortowa
awe

Data: 2009-06-08 07:15:10
Autor: Piotr
Gdyby to by造 wybory parlamentarne.
Dnia Mon, 8 Jun 2009 05:57:24 +0200, cirrus napisa(a):

[...]

υj Stiffciu, gdyby ty mia wacka, to by豚y dziadkiem.
Piotr

Data: 2009-06-08 07:43:17
Autor: matusm
[...]

Gdyby dupa miala wasy to by byla PO PZPR

albo  Bolek

--
"S逝瘺a Bezpiecze雟twa mo瞠 i powinna kreowa r騜ne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie g喚boko infiltrowa

Gdyby to by造 wybory parlamentarne.