Gdyby władze w Rosji objął Troc ki, a nie Stalin...

Data: 2009-09-20 20:50:42
Autor: jadrys
Gdyby władze w Rosji objął Troc ki, a nie Stalin...
Tzva Adonai pisze:
... to komunizm nie byłby tak niesprawiedliwym i zbrodniczym ustrojem,
jakim się stał, a nawet całkiem możliwe, że przetrwałby do dziś...

Na 100%..

Data: 2009-09-20 18:12:45
Autor: Mariusz Merta
towarzyszu jadrys ignorancja wam z butów wyłazi...
http://www.ioh.pl/forum/viewtopic.php?t=11602&sid=49eae0127fe35b21c1f6cfe053f3e946
warto poczytać...
poza tym to trocki wprowadził zasade odpowiedzialności zbiorowej tzn.
że jak ktos podskoczył to rozstrzeliwano rodzinę...
ale szkoda gadki...życzę panu z calego serca, życia pod rządami
takiego trockiego...
może będzie mógł pan linuksa instalowac w obozowym wychodku na syberii
Mariusz Merta

Data: 2009-09-21 09:49:51
Autor: jadrys
Mariusz Merta pisze:
[...]

Kto wie, może i taka metoda wprowadzona na początek, to nic złego. Może to jedyna rzecz która powstrzymałaby kapitalistów przed sabotażem..

Data: 2009-09-20 20:55:35
Autor: marek czaplicki
jadrys pisze:
Tzva Adonai pisze:
... to komunizm nie byłby tak niesprawiedliwym i zbrodniczym ustrojem,
jakim się stał, a nawet całkiem możliwe, że przetrwałby do dziś...

Na 100%..

komunizm był przedewszystkim niewydolny gospodarczo i jako taki przegrywał z wolnym rynkiem na każdej płaszczyźnie. a Stalin w konstytucji dla ZSRR zapisał wszelkie swobody obywatelskie, brakowało tylko ustawy, która nakazałaby je przestrzegać :-).

Data: 2009-09-20 21:06:34
Autor: jadrys
marek czaplicki pisze:
jadrys pisze:
Tzva Adonai pisze:
[...]

W Jugosławii był wydolny, a więc mógł być i w ZSRR. To nie komunizm był niewydolny, a ten cały układ RWPG.

Data: 2009-09-20 21:12:29
Autor: marek czaplicki
jadrys pisze:
W Jugosławii był wydolny, a więc mógł być i w ZSRR. To nie komunizm był niewydolny, a ten cały układ RWPG.

RWPG było narzędziem podporządkowania sobie gospodarczo, przez ZSRR, krajów do niego należących. była więc RWPG narzędziem ucisku komunistycznego na kraje demoludy. skoro w Jugosławi był wydolny komunizm, to dlaczego upadł wraz ze śmiercią jednego człowieka założyciela?

Data: 2009-09-20 21:40:48
Autor: jadrys
marek czaplicki pisze:
jadrys pisze:
[...]

Dlaczego, dobre pytanie. Osobiście myślę że to nie zależało od samych Jugosłowian.. i wiem na pewno że poziom życia mieszkańców  po upadku i rozpadzie tego kraju znacznie się obniżył.. Jak do dziś nic na tym nie zyskali, no może poza Słowenią i Chorwacją.

Data: 2009-09-20 21:43:55
Autor: marek czaplicki
jadrys pisze:
[...]

mogę Ci odpowiedzieć na to pytanie. ale skoro uważasz że istnienie lub nieistnienie jakiegoś państwa zależy od niewiadomych sił, niezaleznych od obywateli danego państwa, to Twój wybór.

Data: 2009-09-21 09:44:02
Autor: jadrys
marek czaplicki pisze:
jadrys pisze:
[...]

Tak właśnie uważam - rozpad Jugosławii był niezależny od od zdecydowanej większości obywateli tego państwa... z jednym małym ale - siły destrukcyjne były i są doskonale znane.

Data: 2009-09-21 09:51:59
Autor: marek czaplicki
jadrys pisze:
Tak właśnie uważam - rozpad Jugosławii był niezależny od od zdecydowanej większości obywateli tego państwa... z jednym małym ale - siły destrukcyjne były i są doskonale znane.

więc mnie oświeć i wyjaśnij dlaczego Jugosławia rozpadła się? mimo że obywatele Jugosławi chcieli wg Ciebie żyć razem w pokoju i zgodzie.

Data: 2009-09-21 18:52:22
Autor: jadrys
marek czaplicki pisze:
jadrys pisze:
[...]

Podejrzewam że doskonale się orientujesz. Ale dobrze - powtórzę to o czym wszyscy wiedzą, Jugosławia została rozbita ponieważ: była sojusznikiem Rosji.. Tzw. zachód nie chciał mieć w tym miejscu świata silnego kraju prorosyjskiego. Z powodu braku długów wobec zachodnich banków, była również niezależna finansowo, zauważ że nie jest to status który odpowiada tzw. demokracjom zachodu. Było jeszcze parę innych, pomniejszych powodów.. Tak więc Jugosławia była sola w oku imperialistów, nie mieli innego wyjścia jak wziąć na celownik i zniszczyć.

Data: 2009-09-20 21:20:46
Autor: raff
Gdyby władze w Rosji objął Troc ki, a nie Stalin...
W Jugosławii był wydolny, a więc mógł być i w ZSRR.

Jak byl wydolny, kiedy upadl ? ;>

R.

Data: 2009-09-20 21:40:33
Autor: jadrys
raff pisze:
W Jugosławii był wydolny, a więc mógł być i w ZSRR.

Jak byl wydolny, kiedy upadl ? ;>

R.

Upadek komunizmu w Jugosławii wcale nie zależał od jego wydolności.

Data: 2009-09-21 05:12:00
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h95ufv$seg$1news.onet.pl...
marek czaplicki pisze:
jadrys pisze:
Tzva Adonai pisze:
[...]

Jak by był wydolny to funkcjonowalby do dzisiaj, a gdzie ślady tej Jugosławii?

--
stevep

Data: 2009-09-21 09:46:40
Autor: jadrys

marek czaplicki pisze:

jadrys pisze:

Tzva Adonai pisze:

[...]

Myślisz że kapitaliści pozwolą funkcjonować czemuś niezbyt mocnemu, osamotnionemu?

Data: 2009-09-21 13:58:32
Autor: cirrus
marek czaplicki pisze:
jadrys pisze:
Tzva Adonai pisze:
[...]

A co przeszkadza złej tanecznicy?

--
stevep

Data: 2009-09-22 05:32:05
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h98b0d$k6n$3news.onet.pl...
cirrus pisze:
[...]

Rąbek spódnicy.

--
stevep

Data: 2009-09-22 05:51:40
Autor: Prawusek

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote in message
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości
> Nie wiem. :-P

Rąbek spódnicy.

-- stevep

Tobie piec. Czas na ciebie...

Data: 2009-09-22 06:12:53
Autor: cirrus
cirrus pisze:
[...]

Raczej na ciebie, w psychiatryku czekają na ciebie z utęsknieniem.

--
stevep

Data: 2009-09-22 09:20:37
Autor: jadrys

cirrus pisze:

[...]

Wielkie dzięki za info, jestem teraz człekiem uświadomionym. :-P

Data: 2009-09-20 21:20:59
Autor: boukun

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h95tr7$b7n$1inews.gazeta.pl...
jadrys pisze:
Tzva Adonai pisze:
[...]

Dziś masz od chuja ustaw i możesz sobie nimi tyłek podetrzeć, bo praw i swobód obywatelskich przed żadnym sądem nie wywalczysz. Sądy służą dziś reżimowi nie narodowi. Złodziejski ZUS i kapitał początkowy nich będą za przykład...

boukun

Data: 2009-09-20 21:38:57
Autor: marek czaplicki
boukun pisze:

Dziś masz od chuja ustaw i możesz sobie nimi tyłek podetrzeć, bo praw i swobód obywatelskich przed żadnym sądem nie wywalczysz.
dla Ciebie oczywiście nalepszym systemem byłaby anarchia a więc brak wszelkich ustaw, prawa, praw i obowiązków.
Sądy służą dziś reżimowi nie narodowi. Złodziejski ZUS i kapitał początkowy nich będą za przykład...

boukun
to że ty nie gromadziłeś dokumentów ze swojej działalności zawodowej i w związku z tym nie masz co przedstawić ZUS-owi do wyliczenia Twojej przyszłej emerytury nie znaczy, że tak jak Ty postępowali wszyscy.

Data: 2009-09-20 21:47:38
Autor: boukun

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h960ci$n3t$1inews.gazeta.pl...
boukun pisze:

[...]

To był tylko jeden drobniutki przykład z tysięcy. Uatawa o kapitale początkowym została zaprojektowana celowo i celowo w ten sposób, żeby upodlic i okraść przyszłych emerytów. Kreatorzy systemu celowo doprowadzali do ruiny zakłady pracy, kupczyli majątkiem narodowym, palili za sobą archiwa i potem wymaga się od ubezpieczonych, b udokumentowywali rzeczy niemożliwe do udokumentowania. I nie można wymagać rzeczy niemożliwych do zrealizowania, jak chociażby wykazaniem druku Ru-7, kiedy te druki nie obowiązywały i zakłady pracy ich nie wystawiały. Prawo działa tu wstecz, a ponadto, wytycza się ludziom tylko jakiś jeden okres, za który odsetkowo będą mieli w przyszłości naliczoną emeryturę, pozostałe lata pracy nie są uwzględniane i nie naliczane. To jest czyste złodziejstwo. Jedyne co było kiedyś wymagane, to podstęplowana książeczka zdrowia i świadectwa pracy, które każdy ma i na podstawie tychże, a nie druków, których kiedyś nie było i których nie sposób pozyskać, bo po wielu zakładach pracy nawet nie zachowały się żadne archiwa, powinna się ludziom uznawać okresy składkowe i wyliczać z nich wyskokość emerytury.
A jak powiedziałem, to jest jeden z tysięcy złodziejskich przykładów przystęplowanych Trybunałem Konstytucyjnym (sic!).

boukun

Gdyby władze w Rosji objął Troc ki, a nie Stalin...