Gdyby żył profesor Geremek..

Data: 2010-01-09 11:58:05
Autor: Woland
Gdyby żył profesor Geremek..
.... on by wskazał w którą stronę iść... Ufałem temu człowiekowi bez
granic, po jego śmierci wszystko się w polskiej polityce zmieniło..
Jeszcze tylko Adam Michnik... Ale on niestety nie jest politykiem...

Data: 2010-01-09 13:34:41
Autor: Antenka
Gdyby żył profesor Geremek..
On 9 Sty, 20:58, Woland <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
... on by wskazał w którą stronę iść... Ufałem temu człowiekowi bez
granic, po jego śmierci wszystko się w polskiej polityce zmieniło..
Jeszcze tylko Adam Michnik... Ale on niestety nie jest politykiem...

Weź się w garść, bo zachowujesz się jak dziecko we mgle...Tia chyba
duch Geremka będzie ciebie prowadzić przez życie...A propos a
właściwie co było przyczyną wypadku? No i co się stało z ową
"tajmeniczą asystentką" - jedynym świadkiem całego zdarzenia??? Myślę,
że to był jego "anioł smierci"...Stawiam tezę, że Geremka sprzątnął
"zakon".

Antenka

Data: 2010-01-09 23:40:33
Autor: raff
Gdyby żył profesor Geremek..
Antenka pisze:
[...]

Popelnil samobojstwo. Stwierdzil ze to co glosil przez cale zycie to bzdury i pach ! Dobrze ze nikogo innego nie zabil.

R.

Data: 2010-01-09 13:43:58
Autor: Marek
Gdyby żył profesor Geremek..
[...]

....a Szewach Weiss ci sie nie podoba ?

Data: 2010-01-09 21:57:01
Autor: Jadrys
Gdyby żył profesor Geremek..
W dniu 2010-01-09 20:58, Woland pisze:
... on by wskazał w którą stronę iść... Ufałem temu człowiekowi bez
granic, po jego śmierci wszystko się w polskiej polityce zmieniło..
Jeszcze tylko Adam Michnik... Ale on niestety nie jest politykiem...

Usamodzielnij się w końcu.. Przez całe życie nikt nie będzie cie za rączkę prowadził.

Data: 2010-01-09 22:27:06
Autor: Jakub A. Krzewicki
Gdyby żył profesor Geremek..
sobota, 9 stycznia 2010 21:57. carbon entity 'Jadrys' <Che@yahoo.com>

Usamodzielnij się w końcu.. Przez całe życie nikt nie będzie cie za
rączkę prowadził.

Exactly. Dobry guru to jest taki guru, który mówi "no nauczyłeś się". To
teraz idź na swoje. Austriackie gadanie "Przy Tobie Najjaśniejszy Panie
Sramy i Srać Chcemy" było dobre jakieś 150 lat temu.

Data: 2010-01-10 00:05:59
Autor: HaMMeR
Gdyby żył profesor Geremek..
Woland wrote:
... on by wskazał w którą stronę iść... Ufałem temu człowiekowi bez
granic, po jego śmierci wszystko się w polskiej polityce zmieniło..
Jeszcze tylko Adam Michnik... Ale on niestety nie jest politykiem...
-- -- -- -- --

No juz juz, bez prowokacji sledziu hebany!

Data: 2010-01-10 04:49:45
Autor: Andrzej Kokakolski
Gdyby żył profesor Geremek..
Woland <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
.... on by wskaza=B3 w kt=F3r=B1 stron=EA i=B6=E6... Ufa=B3em temu
cz=B3owie=
kowi bez
granic, po jego =B6mierci wszystko si=EA w polskiej polityce zmieni=B3o..
Jeszcze tylko Adam Michnik... Ale on niestety nie jest politykiem...

Alez niech Pan idzie w te sama strone co on. Zamiast Mercedesa musi jednak wystarczyc motocykl.

Good luck!

:)

AK

Data: 2010-01-10 05:24:18
Autor: Antenka
Gdyby żył profesor Geremek..
On 10 Sty, 05:49, "Andrzej Kokakolski" <kokakolski.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
Woland <tzva.adon...@lycos.com> napisał(a):

> [...]
> Jeszcze tylko Adam Michnik... Ale on niestety nie jest politykiem...

Alez niech Pan idzie w te sama strone co on. Zamiast Mercedesa musi jednak

A co z asystentką? Na skuterze tzvy będzie bez szans... :-/

Antenka

Data: 2010-01-10 15:37:58
Autor: Andrzej Kokakolski
Gdyby żył profesor Geremek..
wrote:
> Woland <tzva.adon...@lycos.com> napisa=B3(a):

Ufa=3D=
B3em temu
> cz=3DB3owie=3D
zmieni=
=3DB3o..

> Alez niech Pan idzie w te sama strone co on. Zamiast Mercedesa musi
jedna=
> wystarczyc motocykl.
>
> Good luck!
>
> :)
>
> AK
>
> --
> Wys=B3ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -
http://www.gazeta.pl/use=
net/

A co z asystentk=B1? Na skuterze tzvy b=EAdzie bez szans... :-/

Antenka

Nie powinien zabierac zadnej tirowki. Szkoda czlowieka. Motocykla tez szkoda ale w sumie bilans zdarzenia niewatpliwie bylby pozytywny

AK

Data: 2010-01-10 16:50:47
Autor: raff
Gdyby żył profesor Geremek..
Nie powinien zabierac zadnej tirowki. Szkoda czlowieka. Motocykla tez szkoda ale w sumie bilans zdarzenia niewatpliwie bylby pozytywny

Ale organy ma zdrowe ? No to bedzie zysk.

R.

Data: 2010-01-10 08:03:53
Autor: Antenka
Gdyby żył profesor Geremek..
On 10 Sty, 16:50, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
> [...]
> pozytywny

Ale organy ma zdrowe ? No to bedzie zysk.

Jakiej "tirówki", chłopcy o czym wy mówicie? To "asystentka Geremka"
nie była asystentką tylko "tirówką" :DDDD

Antenka

P.s. Sugerujecie, że masoneria opanowała polskie lasy...i za każdym
krzakiem ma "swojego człowieka" a raczej "swoją du..ę"...No no no
śmiała hipoteaza :D

Data: 2010-01-10 16:28:52
Autor: Andrzej Kokakolski
Gdyby żył profesor Geremek..
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> Ale organy ma zdrowe ? No to bedzie zysk.
>
> R.

Jakiej "tir=F3wki", ch=B3opcy o czym wy m=F3wicie? To "asystentka Geremka"
nie by=B3a asystentk=B1 tylko "tir=F3wk=B1" :DDDD

Alez to dotyczylo Palanta (sorry, got some hearing problem). Natomiast
kogo swieckiej pamieci Geremek wozil to tylko on sam wiedzial

AK --

Data: 2010-01-10 16:30:44
Autor: Andrzej Kokakolski
Gdyby żył profesor Geremek..
raff <trytytyty13@autograf.pl> napisał(a):
> Nie powinien zabierac zadnej tirowki. Szkoda czlowieka. > Motocykla tez szkoda ale w sumie bilans zdarzenia niewatpliwie bylby > pozytywny
> Ale organy ma zdrowe ? No to bedzie zysk.

Mozliwe. Mozgu i tak nie przeszczepiaja wiec nikomu by to nie zaszkodzilo

AK

Data: 2010-01-10 17:50:32
Autor: raff
Gdyby żył profesor Geremek..
[...]

Niestety mozg jest bezuzyteczny. Na to dzisiejsza medycyna nie zna lekarstwa.

R.

Gdyby żył profesor Geremek..