Gdybym by? Ukrai?cem, nie chcia?bym do EU

Data: 2014-02-22 00:50:54
Autor: stchebel
Gdybym by? Ukrai?cem, nie chcia?bym do EU
Ale nie jestem Ukraińcem. I w moim parszywym interesie jest Ukraina w EU.
Dlaczego?

1) Ukrainki bez wymogów wizowych w PL!!  SUPER!!
2) Przynajmniej w początkowym okresie da się zrobić kupę szybkich i dochodowych biznesów.
3)  Dopiszcie swoje pomysły...

Data: 2014-02-22 02:40:47
Autor: Marek
W dniu sobota, 22 lutego 2014 09:50:54 UTC+1 użytkownik stch...@gmail.com napisał:
[...]

Myslenie h*jem konczy sie pytaniem o cene Braveranu.

Data: 2014-02-22 03:09:05
Autor: stchebel
W dniu sobota, 22 lutego 2014 11:40:47 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
W dniu sobota, 22 lutego 2014 09:50:54 UTC+1 użytkownik stch...@gmail.com napisał:

> Ale nie jestem Ukraińcem. I w moim parszywym interesie jest Ukraina w EU.

Myslenie h*jem konczy sie pytaniem o cene Braveranu.

Hmmm..., nawet nie myślałem o dopalaczach. Ale skoro zaczepiasz o ten temat, to czemu nie? Rozumiem, że masz w tym temacie doświadczenie, no bo w końcu jako inteligentny człowiek znasz przynajmniej nazwę preparatu..  No cóż.., prędzej czy później każdego to dopadnie, tak to niestety jest..  Ciebie już, mnie jeszcze nie. Bez "specyfików" jestem ŻYWO zainteresowany pkt.1 , myśląc oczywistaoczywistość fujarą..

A wracając do tematu wątka..  Jesteś w stanie dopisać pkt.3? Ino nie receptę póki co..

Data: 2014-02-22 10:17:11
Autor: Trybun
W dniu 2014-02-22 09:50, stchebel@gmail.com pisze:
[...]

Bufor oddzielający nas od Rosji. Niby dla nas korzyść, ale ja nie życzę Ukrainie naszej doli. Np. konieczności uznawania zrabowanego braciom Serbom  Kosova.  Na pewno tak  jak i u nas to ma miejsce - do ich władz wejdą osobnicy na usługach CIA, MI6 itd. którzy będą pilnować żeby interesy ich mentorów dobrze się miały na Ukrainie.

Data: 2014-02-22 01:56:22
Autor: stchebel
W dniu sobota, 22 lutego 2014 10:17:11 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
> [...]

> 1) Ukrainki bez wymogów wizowych w PL!!  SUPER!!

> 2) Przynajmniej w początkowym okresie da się zrobić kupę szybkich i dochodowych biznesów.

Czego Ty się rva jego mać czepiasz Rosji? CCCP zrobił zawieruchę zwaną IIWŚ?
Ależ skąd!!  Do RVY NĘDZY, wbijcie se to do łba psp'owicze, że to nasi "UKOCHANI przyjaciele" z zachodu zrobili rozpierduchę na cały glob. Nieee.. Nie jacyś tam faszyści, nie hitlerowcy, nie naziści..  Ni bata nie znam takich nacji. Toż to rva jego mać wbijta se to do łba byli NIEMCY.  Dalej..  1939 - W konsekwencji niejaki Churchil później beknął coś w tym stylu: "tak wielu zawdzięcza tak wiele tak niewielu". Już osrał nawet tę obiecaną pomoc w przypadku agresji na PL (ale to chyba był jego poprzednik (Czomberleń - czy jakoś tam), osrał też żabojadów, co im nawet paryża nie chciało się bronić, a ich kurwy dawały dupy ss-manom za paczkę fajek..

A w podzięce za powyższe, złamasy pojechały se do Jałty. Efekt znany.

JAPIERDOLE!! Ale się porobiło..  Niemcy - Nasi sojusznicy i przyjaciele !!

I FR, i GB, i USA (z wizami, Afganem, Irakiem i obozem koncentracyjnym CIA w PL).

A jakby niemcy mieli zabulić reparacje wojenne, które niby mieli zabulić, a nie zabulili, toby się zesrali na cieńkosza..

Data: 2014-02-22 11:17:10
Autor: Trybun
W dniu 2014-02-22 10:56, stchebel@gmail.com pisze:

[...]

Nie czepiam się Rosji, ale pozwolę sobie tylko zauważyć że polityka naszych władz, robi  z tego wielce nam przyjaznego kraju śmiertelnego wroga. Trudno, mleko już się rozlało, a więc taki bufor udzielający nas od tego świeżo, na własne życzenie upieczonego wroga byłby nam bardzo potrzebny.

Co do pozostałego twojego tekstu, to oczywiście się z nim zgadzam.

Data: 2014-02-22 16:47:08
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 10:17 Trybun <Ylih@yachu.com> pisze:

[...]

To jedź kretynie do twojego raju w Korei Północnej.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-22 13:16:00
Autor: boukun
Użytkownik <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:7fbbb5fd-ae63-412e-9fb8-3ace51ddbdf2googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ponoć na Ukrainie jest najwęcej zarażeń wirusem HIV w Europie i to bardzo duży odsetek...

boukun

Data: 2014-02-22 08:13:58
Autor: stchebel
W dniu sobota, 22 lutego 2014 13:16:00 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

Nie jakieś "ponoć", ale na 100% !!  No ale potarmosić moze, bez uscerbku na zdrowotności..

Data: 2014-02-22 23:12:34
Autor: Wiesiaczek
W dniu 22.02.2014 09:50, stchebel@gmail.com pisze:
Ale nie jestem Ukraińcem. I w moim parszywym interesie jest Ukraina w EU.
Dlaczego?

1) Ukrainki bez wymogĂłw wizowych w PL!!  SUPER!!
2) Przynajmniej w początkowym okresie da się zrobić kupę szybkich i dochodowych biznesów.
3)  Dopiszcie swoje pomysły...

Niestety, nie jest w moim interesie.
Trzeba będzie ich wykarmić a oni w zamian zaleją nas tanią siłą roboczą.

Choć przeciwko samym Ukrainkom nic nie mam ;)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Gdybym by? Ukrai?cem, nie chcia?bym do EU