Gdybym by? Ukrai?cem, nie chcia?bym do EU

Data: 2014-02-22 02:40:47
Autor: Marek
Gdybym by? Ukrai?cem, nie chcia?bym do EU
W dniu sobota, 22 lutego 2014 09:50:54 UTC+1 użytkownik stch...@gmail.com napisał:
Ale nie jestem Ukraińcem. I w moim parszywym interesie jest Ukraina w EU.

Dlaczego?

1) Ukrainki bez wymogów wizowych w PL!!  SUPER!!

2) Przynajmniej w początkowym okresie da się zrobić kupę szybkich i dochodowych biznesów.

3)  Dopiszcie swoje pomysły...

Myslenie h*jem konczy sie pytaniem o cene Braveranu.

Data: 2014-02-22 03:09:05
Autor: stchebel
W dniu sobota, 22 lutego 2014 11:40:47 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
W dniu sobota, 22 lutego 2014 09:50:54 UTC+1 użytkownik stch...@gmail.com napisał:

> Ale nie jestem Ukraińcem. I w moim parszywym interesie jest Ukraina w EU.

Myslenie h*jem konczy sie pytaniem o cene Braveranu.

Hmmm..., nawet nie myślałem o dopalaczach. Ale skoro zaczepiasz o ten temat, to czemu nie? Rozumiem, że masz w tym temacie doświadczenie, no bo w końcu jako inteligentny człowiek znasz przynajmniej nazwę preparatu..  No cóż.., prędzej czy później każdego to dopadnie, tak to niestety jest..  Ciebie już, mnie jeszcze nie. Bez "specyfików" jestem ŻYWO zainteresowany pkt.1 , myśląc oczywistaoczywistość fujarą..

A wracając do tematu wątka..  Jesteś w stanie dopisać pkt.3? Ino nie receptę póki co..

Gdybym by? Ukrai?cem, nie chcia?bym do EU