Gdybym był premierem - Koniec chorego systemu podatkowego

Data: 2014-04-06 14:16:32
Autor: boukun
Gdybym był premierem - Koniec chorego systemu podatkowego
Data: 2014-04-06 14:28:20
Autor: Marek Czaplicki
Gdybym był premierem - Koniec chorego systemu podatkowego
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 6 kwietnia 2014 14:16:

http://www.youtube.com/watch?v=GWOOh41nNXc&feature=em-subs_digest

boukun

Masz jakieś papiery do tego, aby leczyć. Czy tak sobie walisz marzenia spod kolektury lotto? :-)
--
Pozdrawiam, Marek.

Data: 2014-04-06 08:39:46
Autor: Marek
W dniu niedziela, 6 kwietnia 2014 14:28:20 UTC+2 użytkownik Marek Czaplicki napisał:
> [...]

Masz jakieś papiery do tego, aby leczyć. Czy tak sobie walisz marzenia spod kolektury lotto? :-)

Bekon ma papiery do mordowania swiń, ale nie wiem, czy czerwone pod to podlegają.

Data: 2014-04-06 14:38:10
Autor: boukun
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lhrh95$ddk$1node2.news.atman.pl...
[...]

A banda okrągłostołowa ma? Bo mi się zdaje, że na stadionie 1000-lecia zakupili...

boukun

Data: 2014-04-06 14:45:17
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 6 kwietnia 2014 14:38:

[...]

To chcesz najpierw okrągły stół dla siebie? Wtedy zaczniesz leczyć? :-)

--
Pozdrawiam, Marek.

Data: 2014-04-07 05:12:06
Autor: stevep
W dniu .04.2014 o 14:45 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:

[...]

Nie zacznie, jego głupota jest nieuleczalna

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-07 17:12:24
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości
http://www.youtube.com/watch?v=GWOOh41nNXc&feature=em-subs_digest

boukun

Na szczęście premierem nie będziesz, co najwyżej możesz pilnować jakiejś
szopy rządowej leżącej na odludziu.

MW

Gdybym był premierem - Koniec chorego systemu podatkowego