Gdybym był wodzem Narodu Polskiego

Data: 2011-11-04 08:24:06
Autor: Przemysław W
Gdybym był wodzem Narodu Polskiego

Użytkownik "boukun" <mkarawan@NOSPAM.gazeta.pl> napisał

4) pieniądze z likwidacji armii przeznaczyłbym na wysokie renty, zasiłki i
emerytury dla takich Polaków jak ja

Jeszcze trochę bokun, a Mrożek będzie przy tobie pikuś ;-))

Przemek

--

"Fundusz Kościelny został ustanowiony w złych czasach PRL jako rekompensata
za odebrane mienie. Myślałem, że skoro Kościół odzyskuje mienie, to ten Fundusz

Data: 2011-11-04 08:38:13
Autor: sofu

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j903up$smm$1news.onet.pl...

[...]

Trąci mi to głeboko skrywanymi uczuciami, niemalże edypowymi niejakiego - mkarwana, które wkłada w usta smacznie sobie śpiącego w ten raz po ciężkim nic nie róbstwie Boukuna

sofu

Data: 2011-11-04 13:27:21
Autor: boukun
[...]

Cytujesz, odpowiadasz i nie wiesz na co?
"boukun" <mkarawan@NOSPAM.gazeta.pl> napisał

boukun

Data: 2011-11-04 13:49:15
Autor: Przemysław W
Gdybym był wodzem Narodu Polskiego
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Cytujesz, odpowiadasz i nie wiesz na co?

Jak to nie wiem, na twój post.

Przemek