Gdybym byl zamachowcem który chce na maxa zamieszac w Polsce.....

Data: 2010-05-13 10:46:05
Autor: sofu
Gdybym byl zamachowcem który chce na maxa zamieszac w Polsce.....
Gdybym byl zamachowcem, który chce na maxa zamieszac w Polsce i miałbym
zatwardziałe KGB-owskie serce, to bym nie celował samolotem w Pałac Kultury
i Nauki w Warszawie tak jak w USA onego czau ani jakikolwiek inny, tylko
dążyłbym do zniszczenia samolotu z prezydentem RP na pokładzie, dowódcami
sił zbrojnych wrazego panstwa NATO-wskiego, Prezesem Narodowego Banku,
posłami, senatorami, osobami kultywujacymi pamieć tegoż państwa o zbrodni
katynskiej itp. etc.
I nie robiłbym tego na obszarze innego pantwa niz moj wlasny kraj wiedząc,
że kto sie uchowa tego zawsze sie zdarzy dobić, a prawda o zamachu  jak
zwykle nigdy nie wyjdzie na światło dzienne, bowiem to słuzby mojego kraju
wezma sie za sledztwo i będą mieli w reku wszystkie szczatki samolotu na
jakich mi zależy. Wiedzialbym, ze nawet gdyby byly jakies podejzenia to i
tak ci co pozostali beda udawac ze "deszcz padał". Bo kto zaryzykuje wojne
swiatowa z moim krajem w oparciu o domysły? A nawet jakby wiedzieli na 100%
to sie zaprzeczy tak jak sie zaprzeczało latami z tym mordem katynskim,
paktem Ribentrop-Mołotow i wieloma rzeczami jakich sie jeszcze do dzis
zaprzecza.
Nie musimy oczywiscie zbierać wszystkich szczątkow i przyrzadów
pokładowowych -  na chuj one nam? Skoro przyczyny katostrofy sa juz
uzgodnione dawno i w swoim czasie będą poodane do ogólnej wiadomosci jako
wynik działania komisji wypadkowej. Niech sobie kazdy bier co chce ze
szatków zsamolotu,bo to albo zwykły złom albo trifiena zdobycz na wrogach.
Wiec nie bedziemy tego złomu za bardzo pilnować.
Gdybym nie lubił Kaczynskiego i reszty tych paskudnych Polaków to nigdy bym
nie przepuscił takiej okazji. Nie tak mnie uczono na szkoleniach w Moskwie.

Data: 2010-05-13 10:47:31
Autor: Neko
Gdybym byl zamachowcem który chce na maxa zamieszac w Polsce.....
Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał

Wiec nie bedziemy tego złomu za bardzo pilnować.
Gdybym nie lubił Kaczynskiego i reszty tych paskudnych Polaków to nigdy bym
nie przepuscił takiej okazji. Nie tak mnie uczono na szkoleniach w Moskwie.

No dobrze. A gdyby jednak udowodniono ze to zamach.

Co wtedy by sie dzialo? Pytam powaznie. Wojna z Rosja nie wchodzi
w rachube. Co wtedy? Protesty? Strasburg? NATO ?

Data: 2010-05-13 10:51:38
Autor: azot

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hsgebs$hul$1news.onet.pl...

No dobrze. A gdyby jednak udowodniono ze to zamach.

Zeby coś UDOWODNIĆ trzeba mieć DOWODY.    A dowody mają ruskie.

azot

Data: 2010-05-13 10:53:45
Autor: Neko
Gdybym byl zamachowcem który chce na maxa zamieszac w Polsce.....
Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał

Zeby coś UDOWODNIĆ trzeba mieć DOWODY.    A dowody mają ruskie.

Namiastka wolnosci (samowolki?) byla w Rosji tylko za czasow Jelcyna.

Szkoda, ze niedzwiedz tak czesto lubial zagladac do kielicha.

Data: 2010-05-13 11:02:40
Autor: Tomy M.
[...]

Udowodnić można wszystko i nic.
Co to jest udowodnienie?

Nawet jeżeli byłby 100% dowody na taki zamach to
i tak ktoś może je zanegować.
W Katyniu były 100% dowody że zrobili to Rosjanie
jednak nadal nikt za to nie odpowiedział. Myślę
że jeszcze mogą żyć zbrodniarze z Katynia.

Tomy M.

Data: 2010-05-13 11:39:39
Autor: sofu
> [...]

Co wtedy by sie dzialo? Pytam powaznie. Wojna z Rosja nie wchodzi
w rachube. Co wtedy? Protesty? Strasburg? NATO ?

-- -- -- --

Gdyby na 100% wiedziano i dałoby sie to udowodnic to Polska racja stanu
wymagałaby aby udac ze to byl wypadek - wina pilotów.
Lepiej poswiecic 100 osób niz 30 milionów czy ile tam nas jest. I to jest
bolesna prawda. I ruskie o tym dobrze wiedza. Bo polityka miedzynarodowa to
jak gra w szachy i karty razem wzieta. Gdzie blef i pewność mieszja się ze
soba. Hitler na strachu i blefie zajechał az pod Moskwe po trupach Polski i
innych krajów. Dopiero pożniej drugi pokretny gracz po długiej grze go
sprawdził i skasował.

Data: 2010-05-13 10:47:35
Autor: PaPi
Gdybym byl zamachowcem który chce na maxa zamieszac w Polsce.....
Poki co jedynym zamieszaniem jakie spowodowala katastrofa jest zwyzka PiS w sondazach... i zrobienie z miernoty ktora cale zycie sluchala sie braciszka bohatera pochowanego na Wawelu.

Data: 2010-05-13 10:51:07
Autor: Neko
Gdybym byl zamachowcem który chce na maxa zamieszac w Polsce.....
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał

Poki co jedynym zamieszaniem jakie spowodowala katastrofa jest zwyzka PiS w sondazach... i zrobienie z miernoty ktora cale zycie sluchala sie braciszka bohatera pochowanego na Wawelu.

Juz nie moge sie doczekac, kiedy pojade na Wawel oddac hold
Pilsudskiemu i Lechowi Kaczynskiemu. :)

Czesc i chwala!

Data: 2010-05-13 10:59:18
Autor: PaPi
[...]

To w koncu wyartykuujesz za co oddasz hold Kaczynskiemu ?

Data: 2010-05-13 10:55:37
Autor: 954

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bebbca9$1news.home.net.pl...
Poki co jedynym zamieszaniem jakie spowodowala katastrofa jest zwyzka PiS w sondazach... i zrobienie z miernoty ktora cale zycie sluchala sie braciszka bohatera pochowanego na Wawelu.

Pierwotnie na pokladzie TU 154 mieli sie znalezc sp. Lech i Jaroslaw. Wtedy w 100 % dopelniby sie plan.
A tak, dupa. Dlatego Putin i Tutin zrobia wszystko aby nie dopuscic do wladzy ani Jarka ani PIS-u.

Data: 2010-05-13 10:58:10
Autor: Neko
Gdybym byl zamachowcem który chce na maxa zamieszac w Polsce.....
Użytkownik "954" <marek.zmylka@raptor.pl> napisał

Pierwotnie na pokladzie TU 154 mieli sie znalezc sp. Lech i Jaroslaw. Wtedy w 100 % dopelniby sie plan.
A tak, dupa. Dlatego Putin i Tutin zrobia wszystko aby nie dopuscic do wladzy ani Jarka ani PIS-u.

Ale dlaczego Putin dopiero teraz mialby rozbijac PiS, ktory lezal
na dnie sondazy wyborczych i gdyby nie katastrofa to nie mialby
szans na reaktywacje?

I mowie to ja, zwolennik PiSu. Katastrofa w Smolensku
wyciagnela PiS z niebytu. Takie sa fakty.

Mowiac szczerze, sadze, ze Lech Kaczynski nie mial
szans na reelekcje, gdyz o to bardzo sprawnie dbaly
media z TVN-em na czele.

A teraz jest ogromna szansa ze Jaroslaw przejmie
schede po bracie.

Cos do dupy plan Moskali, nie?

Data: 2010-05-13 10:58:58
Autor: Neko
[...]

Zaagalopowalem sie. Nie na dnie. Tylko na drugim miejscu.
Na dnie lezeli SLD i PSL.

Data: 2010-05-13 11:03:59
Autor: Tomy M.

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hsgevs$jsa$1news.onet.pl...

[...]

Do dupy bo Jarosław nie wsiadł do samolotu.
Za chuja nie mogli tego przewidzieć.

Tom M.

Data: 2010-05-13 02:06:11
Autor: DJ MC Donald Musk
On 13 Maj, 11:03, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
> [...]

> schede po bracie.

> Cos do dupy plan Moskali, nie?

Do dupy bo Jarosław nie wsiadł do samolotu.

Juz Michnik udowodni co tylko zechce.
Nawet to, ze to ziobro podlozyl bombe w samolocie!

Data: 2010-05-13 11:08:47
Autor: 954
[...]

Mialem na mysli to ze gdyby obaj zgineli w katastrofie to PIS bylby w rozsypce bez silnego lidera,
no bo kto moglby natychmiast przejac wladze w partii ? Poza tym Putin pamietal Lechowi Ukraine, Gruzje
wqrwialo go przywolywanie Katynia, moze odkryte zloza gazu . . .

Data: 2010-05-13 10:59:58
Autor: PaPi
Gdybym byl zamachowcem który chce na maxa zamieszac w Polsce.....
Pierwotnie na pokladzie TU 154 mieli sie znalezc sp. Lech i Jaroslaw.

A Macierewicz i Gabryjel lekkoatleta nie mieli sie tam znalezc ? Wtedy dopiero byloby oczyszczenie.

Gdybym byl zamachowcem który chce na maxa zamieszac w Polsce.....