Gdybym byl zamachowcem który chce na maxa zamieszac w Polsce.....

Data: 2010-05-13 10:47:31
Autor: Neko
Gdybym byl zamachowcem który chce na maxa zamieszac w Polsce.....
Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał

Wiec nie bedziemy tego złomu za bardzo pilnować.
Gdybym nie lubił Kaczynskiego i reszty tych paskudnych Polaków to nigdy bym
nie przepuscił takiej okazji. Nie tak mnie uczono na szkoleniach w Moskwie.

No dobrze. A gdyby jednak udowodniono ze to zamach.

Co wtedy by sie dzialo? Pytam powaznie. Wojna z Rosja nie wchodzi
w rachube. Co wtedy? Protesty? Strasburg? NATO ?

Data: 2010-05-13 10:51:38
Autor: azot

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hsgebs$hul$1news.onet.pl...

No dobrze. A gdyby jednak udowodniono ze to zamach.

Zeby coś UDOWODNIĆ trzeba mieć DOWODY.    A dowody mają ruskie.

azot

Data: 2010-05-13 10:53:45
Autor: Neko
Gdybym byl zamachowcem który chce na maxa zamieszac w Polsce.....
Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał

Zeby coś UDOWODNIĆ trzeba mieć DOWODY.    A dowody mają ruskie.

Namiastka wolnosci (samowolki?) byla w Rosji tylko za czasow Jelcyna.

Szkoda, ze niedzwiedz tak czesto lubial zagladac do kielicha.

Data: 2010-05-13 11:02:40
Autor: Tomy M.
[...]

Udowodnić można wszystko i nic.
Co to jest udowodnienie?

Nawet jeżeli byłby 100% dowody na taki zamach to
i tak ktoś może je zanegować.
W Katyniu były 100% dowody że zrobili to Rosjanie
jednak nadal nikt za to nie odpowiedział. Myślę
że jeszcze mogą żyć zbrodniarze z Katynia.

Tomy M.

Data: 2010-05-13 11:39:39
Autor: sofu
> [...]

Co wtedy by sie dzialo? Pytam powaznie. Wojna z Rosja nie wchodzi
w rachube. Co wtedy? Protesty? Strasburg? NATO ?

-- -- -- --

Gdyby na 100% wiedziano i dałoby sie to udowodnic to Polska racja stanu
wymagałaby aby udac ze to byl wypadek - wina pilotów.
Lepiej poswiecic 100 osób niz 30 milionów czy ile tam nas jest. I to jest
bolesna prawda. I ruskie o tym dobrze wiedza. Bo polityka miedzynarodowa to
jak gra w szachy i karty razem wzieta. Gdzie blef i pewność mieszja się ze
soba. Hitler na strachu i blefie zajechał az pod Moskwe po trupach Polski i
innych krajów. Dopiero pożniej drugi pokretny gracz po długiej grze go
sprawdził i skasował.

Data: 2010-05-13 11:51:32
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 13 May 2010 11:39:39 +0200, sofu napisał(a):

[...]

Dokladnie.

Gdybym byl zamachowcem który chce na maxa zamieszac w Polsce.....