Gdybym us³yszal?

Data: 2011-08-06 17:10:29
Autor: obserwator
Gdybym us³yszal?
stevep <stevep011@tkdami.net> napisa³(a): jesli cos sie teraz Kaczynskiemu stanie, to ty i ten idiota ktory tego typu paraniczne teksty zamieszcza, zostaniecie na pewno przesluchani.

Odnotowuje ten post jako dowod rzeczowy.

Data: 2011-08-06 19:47:35
Autor: Grzegorz Z.
Gdybym us³yszal?
obserwator napisa³:

[...]

A ja ten wczorajszy o "mendzie w rze¼ni" - na wypadek jakby panu
Nied¼wiedzkiemu co¶ siê w najbli¿szych dniach sta³o.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-06 17:56:31
Autor: obserwator
Gdybym us³yszal?
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisa³(a):
A ja ten wczorajszy o "mendzie w rze¼ni" - na wypadek jakby panu
Nied¼wiedzkiemu co¶ siê w najbli¿szych dniach sta³o.

ty tez mozesz miec problemy, bo popierasz w tej chwili grozby karalne.

Sam sie teraz podlozyles. Na mnie tez juz wyslales donos do ABW. Jesli mi cos sie przydarzy mozezsz byc pewny, ze tez bedziesz przesluchiwany.

Data: 2011-08-06 22:45:19
Autor: Marek Czaplicki
Gdybym us³yszal?
 obserwator pisze w wiadomo¶ci j1jv8f$jt4$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu sobota 06 sierpieñ 2011 19:56:

[...]

No mo¿na dostaæ zajadów ze ¶miechu. Z katarem to teraz od razu na policjê? :-)

Data: 2011-08-06 23:02:11
Autor: Grzegorz Z.
Gdybym us³yszal?
obserwator napisa³:

[...]

Bogu ma siê co¶ przydarzyæ? A donos do ABW owszem wys³a³em, o tym co wtedy pisa³e¶ o obaleniu rz±du
Tuska.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-06 21:38:52
Autor: obserwator
Gdybym us³yszal?
> [...]

przesluchiwany.

Bogu ma siê co¶ przydarzyæ? A donos do ABW owszem wys³a³em, o tym co wtedy pisa³e¶ o obaleniu rz±du

obalenia tego rzadu domaga sie masa ludzi? ABW wszytkich zamknie, gluptaku?

Wez teraz napisz cos pod tym tekstem po ktoryms z twoich rozlicznych nickow na tej grupie, jako wyrazy poparcia dla twojej wyjatkowej glupoty.

Data: 2011-08-07 01:47:23
Autor: stevep
Gdybym us³yszal?
Dnia 06-08-2011 o 23:38:52  obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisa³(a):

> [...]

Wez teraz napisz cos pod tym tekstem po ktoryms z twoich rozlicznych  nickow
na tej grupie, jako wyrazy poparcia dla twojej wyjatkowej glupoty.

Wezwanie do obalenia rz±du si³± jest zdecydowanie karalne.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-08-07 00:10:13
Autor:
Gdybym us³yszal?
stevep <stevep011@tkdami.net> napisa³(a): Wezwanie do obalenia rz±du si³± jest zdecydowanie karalne.
***********************************

uwazaj zebys sam sie nie obalil, dziadygo esbecka.

Data: 2011-08-07 02:24:26
Autor: stevep
Gdybym us³yszal?
Dnia 07-08-2011 o 02:10:13   <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl> napisa³(a):

stevep <stevep011@tkdami.net> napisa³(a):

Wezwanie do obalenia rz±du si³± jest zdecydowanie karalne.
***********************************

uwazaj zebys sam sie nie obalil, dziadygo esbecka.

Ty obal flaszkê bo ¿ó³æ ciê zadusi obsrywaj±cy anonimie.

Data: 2011-08-07 00:33:49
Autor: obserwator
Gdybym us³yszal?
stevep <stevep011@tkdami.net> napisa³(a): Ty obal flaszkê bo ¿ó³æ ciê zadusi obsrywaj±cy anonimie.

jak widac to ty chyba zawsze przed wystepami na tej grupie cos obalsz.
Impotent i pedal jestes staruchu, ze tak sie nakrecasz zawsze w nocy?

Data: 2011-08-07 02:46:58
Autor: Grzegorz Z.
Gdybym us³yszal?
obserwator napisa³:

jak widac to ty chyba zawsze przed wystepami na tej grupie cos obalsz.

Lustro siê k³ania.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-08 18:49:53
Autor: .[He®Sk].
Gdybym us³yszal?
On Sat, 6 Aug 2011 23:02:11 +0200, "Grzegorz Z."
<jacksparrow@noname.com> wrote:

> [...]

Bogu ma siê co¶ przydarzyæ? A donos do ABW owszem wys³a³em, o tym co wtedy pisa³e¶ o obaleniu rz±du

 ta lajza oserwator jeszcze smie tu straszyc?  --

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-08-07 01:45:56
Autor: stevep
Gdybym us³yszal?
Dnia 06-08-2011 o 19:56:31  obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisa³(a):

[...]

Uchu, natura ubeka siê odezwa³a, to co zamie¶ci³em znajduje siê na  oficjalnej stronie salonu24, wiêc sk³adaj donos kretynie.

Data: 2011-08-07 00:08:26
Autor: obserwator
Gdybym us³yszal?
stevep <stevep011@tkdami.net> napisa³(a): Uchu, natura ubeka siê odezwa³a, to co zamie¶ci³em znajduje siê na  oficjalnej stronie salonu24, wiêc sk³adaj donos kretynie.
 taaa... niemozliwe? Podaj w takim razie ten link na salonie gdzie jest
zamieszczony ten wpis.

To sa co wkleiles, to sa grozby karalne. Rozumiesz kreaturo?

Data: 2011-08-07 02:23:14
Autor: stevep
Gdybym us³yszal?
Dnia 07-08-2011 o 02:08:26  obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisa³(a):

[...]