Gdybyscie chamy nie wiedzieli , to Diwisz wam powiedzial !

Data: 2009-06-07 19:16:26
Autor: CYC
Gdybyscie chamy nie wiedzieli , to Diwisz wam powiedzial !
Nareszcie dowiedzielismy sie czyja zasluga jest zwyciestwo nad tzw. komuna !.
Dwadziescia lat zylismy w nieswiadomosci komu zawdzieczamy transformacje , wszem byly niesmiale proby sygnalizowania prawdy ale tak naprawde nie zdolala ona przebicsie do naszej swiadomosci .
Dzisiaj ustami Dziwisza prawda walnela nas jak obuchem .
Ojcem przemian okazal sie nie kto inny jak tylko najwiekszy Polak , ojciec narodu , natychmiast swiety JPII-gi !.
Nie musial wyciagac armat , nie musial kolportowac , ani drukowac bibuly , nie przemykal nocami pod okiem siepaczy z farba inie malowal murow , tak samo jek nie musial zrzeszac sie w tajnych opozycyjnych orgaizacjach !.
Wystarczylo aby przyjechal do Polski z pielgrzymka raz , powiedzial ze sceny do narodu kilka slow i nie chodzilo w nich  o kremowki z Wadowic  i komuna padla w try miga !.
Nic tam jakies fraseniuki , walese , czy regany . On nakazal i stalo sie !!.
Tak to wlasnie widzi Dziwisz!.

cyc

Data: 2009-06-07 10:45:26
Autor: Mariusz Merta
tyyyyyy sie... Dziwisz ;-))))
podobno tak w grodzie Kraka sie mawia...
fakt, musialo to pana kolnac bo calkiem niedawno kiszczak twierdzil ze
solidarnosc i tzw. opozycja wszystko od niego dostala... rozumiem, ze
pan calkiem sie z nim zgadza jako wierny podkomendny ?
Mariusz Merta

Data: 2009-06-07 19:31:05
Autor: jadrys
CYC pisze:
[...]

No i ma prawo tak to widzieć... Ja na przykład to widzę tak że te " fraseniuki , walese , czy regany" jak i również JP. II. Mogliby se obalać ale pół litra gdyby  przy korycie  w ZSRR był nadal  Breżniew a nie Gorbi.  To Gorbaczow  jest rzeczywistym pogromcą  pseudokomuny w europie ..

Data: 2009-06-07 10:50:17
Autor: Mariusz Merta
[...]

 tiaaaaaa, walesa jeszcze razem z danka kiedy nie miala prania w tym
samym czasie...
gorbi gdyby mial mozliwosci brezniewa to by utopil wszystko we krwi i
byloby po ptakach...
on po prostu mial takie mozliwosci jak bodajze admiral Reader
mianowany szefem panstwa po hitlerze...
trzeba przyznac, ze calkiem fajnie sie urzadzil...a z nim cala wataha
wiernych towarzyszy plazu kgb/gru...
system sam sie rozsypal wiec co inteligentniejsi szpiedzy zrobili
"przemiany@ coby wszystko zostalo po staremu...
ale to tez dlugo nie potrwa...w sensie historycznym...

Mariusz Merta

Data: 2009-06-07 20:35:16
Autor: jadrys
Mariusz Merta pisze:
[...]

A dlaczego niby nie miał?

on po prostu mial takie mozliwosci jak bodajze admiral Reader
mianowany szefem panstwa po hitlerze...

Donitz

trzeba przyznac, ze calkiem fajnie sie urzadzil...a z nim cala wataha
wiernych towarzyszy plazu kgb/gru...

Wcale tego nie chciał, myślę że gdy się opamiętał to było już za późno.

system sam sie rozsypal wiec co inteligentniejsi szpiedzy zrobili
"przemiany@ coby wszystko zostalo po staremu...

Chyba sam w to nie wierzysz..

Data: 2009-06-07 16:05:30
Autor: Mariusz Merta
Gdybyscie chamy nie wiedzieli , to Diwisz wam powiedzial !

A dlaczego niby nie miał?
bo zsrr slabl z kazdym dniem, zwlaszcza, ze by wtedy umoczony w
Afganistanie, sikorski tam mieszal :-)))
moze dla kontrastu, co zrobil na Litwie na samym poczatku panowania a
potem kilku chlopakow odcielo go od swiata...
w pewnym momencie w zsrr wszystko sie zawalilo, nawet archiwa staly
otworem a pewien dysydent kopiowal co sie dalo...m.in. skopiowal
blagania jaruzelskiego o interwencje radziecka, ale zsrr sam byl po
uszy w GW***nie...

> on po prostu mial takie mozliwosci jak bodajze admiral Reader
> mianowany szefem panstwa po hitlerze...

Donitz

dlatego napisalem bodajze...
roznica pomiedzy III rzesza a zsrr ostatnich dni byla chyba jedynie
taka, ze zsrr nie bylo bombardowane...
moze przypomne, ze nie bylo nawet kasy na powrot koosmonautow z
orbity...

> trzeba przyznac, ze calkiem fajnie sie urzadzil...a z nim cala wataha
> wiernych towarzyszy plazu kgb/gru...

Wcale tego nie chciał, myślę że gdy się opamiętał to było już za późno.

panie kolego, zeby prowadzic polityke zamordyzmu trzeba miec na to
srodki, tzn miec przynajmniej mozliwosc wykarmienia armii, policji
etc. wtedy tego nie bylo...zdaje sie ze to radzieccy zolnierze
potrafili  opylic cale wagony kalasznikowow...hcocby po to, zeby miec
co jesc...

> system sam sie rozsypal wiec co inteligentniejsi szpiedzy zrobili
> "przemiany@ coby wszystko zostalo po staremu...

Chyba sam w to nie wierzysz..
 ja panu nie mowie w co mam wierzyc a w co nie...
tylko dlaczego gorbi rozbija sie po swiecie z "wykladami" za ciezka
kase
razem z kolkiem przyjaciol, i przyjaciol, przyjaciol etc.
to nie jest kwestia wiary, to fakty...
a fakty jak to powiedzial, sp. Bulhakow, to najbardziej uparta rzecz
na swiecie...
pan mozesz wierzyc w co innego i lata mi to...
moze nie mial tak oddanych czekistow jak wyszynski czy
dzierzynski... :-)))
albo Wasilij Blochin...prosze poczytac w wikipedii pod haslem kaci...
zdaje sie, ze osianiec zsrr w dziedzinie mordowania nikt nie pobije,
choc nie ukrywam, ze ue ma szanse...

Mariusz Merta

Data: 2009-06-08 12:26:53
Autor: jadrys
Mariusz Merta pisze:
A dlaczego niby nie miał?

bo zsrr slabl z kazdym dniem, zwlaszcza, ze by wtedy umoczony w
Afganistanie, sikorski tam mieszal :-)))

I to niby ta wojna w Afganistanie była przyczyną przyczyną  tej słabości ZSRR?  Trochę realizmu..

[...]

Jakoś ja nie słyszałem żeby jakiekolwiek tajne dokumenty dostały się w niepowołane ręce. A ta sprawa była w swoim czasie w strefie moich zainteresowań..

[...]

Nie musisz przypominać tego propagandowego bełkotu.. Przyjmij do wiadomości że Polska  nigdy nie dorówna Rosji w niczym, możesz tylko słuchać propagandy i żyć  w błogiej nieświadomości - jaka to Polska wielka a Rosja mała..

[...]

Skąd Ty to bierzesz, te chorobliwe głupoty? ZSRR nie miał na coś środków?  A niby z jakiego powodu? Mieli silnie rozbudowany przemysł, rolnictwo, praktycznie zero strajków i na dodatek pracowało na nich prawie całe RWPG..

[...]

Jedyne fakty są takie że na czele silnego państwa powinien stać silny człowiek.. Gorbi był słaby, więc stało sie to co stało.. Przypisywanie wielkiej roli papieżom, Reaganom czy CIA  w rozpadzie tworu zwanego ZSRR jest niepoważne..
Mariusz Merta

Data: 2009-06-07 20:13:08
Autor: Polok_prawdziwy
jadrys wrote:

[...]

A jobym jesce dalej posedł...

- poprostu, komunistom siem wkońcu znudziło ciongłe uświodomianie tych
cimnych prymmitywuw, coto troseckem siem wyłucyły, robić niemusiały, pod
bezpiecnym parasolem siedziały, wturym siem korolowe łopakowania
kapitulizmu mazyły i do zycio w sucjaliźmie niedorosły...

NIET, to NIET...!!!

DOROBOTY...!!!
- katoryj rabotajet, ten kuszajet...!!!

Teroski majom to cego chciały...

"Dorymne żole, pruzny trud"...

Data: 2009-06-07 21:40:28
Autor: Imię Nazwisko
Gdybyscie chamy nie wiedzieli , to Diwisz wam powiedzial !
Użytkownik "CYC"

[...]
[...]

Gdybyś potrafił wyciągać wnioski z historii, to wiedziałbyś, że armaty, ulotki, konspiracja, a nawet malowanie murów nie wystarcza na długo jeżeli nie wspiera ich siła duchowa. A tę dostarczył Jan Paweł II. Gdybyś uważnie obserwował Jego pierwszą pielgrzymkę do Polski, to zauważyłbyś jak wiele się po niej zmieniło, choć w telewizji tego nie pokazywali. Oczywiście gdyby nie polityka Reagana, to rządy KGB i ich delegatur w Europie trwałyby dłużej.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-07 21:55:29
Autor: boukun
Gdybyscie chamy nie wiedzieli , to Diwisz wam powiedzial !

Użytkownik "Imię Nazwisko" <imie.nazwisko@adres.pl> napisał w wiadomości news:h0h58l$mb8$1atlantis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "CYC"

[...]
[...]

Komu to wyszło na dobre, te delegatury CIA i syjoniści w Watykanie?

boukun

Data: 2009-06-08 09:14:29
Autor: CYC
[...]

Tak , tak , ma siem rozumniec  !.
Ja tam jestem prosty chlop i nioski wyciagac umiem tylko z gniazda kiedy muszem jaja podebrac a nie tam , panie w polityce !.
Musi byc prawda co nasz umilowany kardynal Dziwisz mowil i co Ty mowisz bo jak  inaczej ?.
Pewnie !!!  powiedzial JPII-gi Wielki " ....ziemi , tej ziemi " i jusz komuna padla .
A teraz juz calkiem powaznie !.
Trzeba nie miec szacunku do czlowieka , ktoremu przypisuje sie niestworzone rzeczy i jeszcze bardziej wirtualne zaslugi !.
Gdyby to jescze za 200 lat mowil jakis dziwioszopodobny przedstawiciel Watykanu , czyli wtedy , kiedy ludzie juz zapomnieli tego co dzialo sie w tamtych czasach , mozna byloby domniemywac , ze albo sie myli albo rzecze prawde ale cois w tym musi byc . Dzisiaj takie slowa wywoluja wsrod myslacych smiech i narazaja czlowieka , ktory przeciez zasluguje na szacunek , na powszechna smiesznosc !.
Czy wy , moherowe koltunki tego nie widzicie , nie czujecie ? . Trzeba byc naprawde do cna zindoktrynowanym aby przyjmowac  bezkrytycznie , bez zastrzezen wszystko to , co wyda z siebe jakis klecha z urzedu walczacy o mozliwie najsilniejsza pozycje w spoleczenstwie swojej firmy !.
Polityka ma to do siebie , ze lubi przesaqdzac , klamac i konfabulowac ale wszystko ma jakies granice . W tym wypadku te zostaly przekroczone i to drastycznie !.

cyc

Data: 2009-06-08 20:43:01
Autor: Imię Nazwisko
Gdybyscie chamy nie wiedzieli , to Diwisz wam powiedzial !
Użytkownik "CYC"

Po takim wstępie:

[...]
Ja tam jestem prosty chlop
[...]
A teraz juz calkiem powaznie !.

liczyłem przynajmniej na wykład z psychologii poparty badaniami empirycznymi. A doczekałem się tego co zawsze:

[...]
[...]

PS Jak stwierdził przytomnie von Smallhausen "na jednym cycu daleko nie zajedziemy". Widzę, ze ja też nie mam na co liczyć.

Data: 2009-06-08 07:27:12
Autor: Szczęśliwa Dziewiątka

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h0gslf$ima$1news.onet.pl...
[...]

Znam takich, którzy twierdzą, że deszcz przestał padac dlatego, iż JPII zaśpiewał : "nie lij dyscu, nie lij".

Przemek
--
Jestem oburzona, jeśli za tym raportem stoi prezydent... dlaczego on nic nie
zrobił, przecież Kancelaria Prezydenta tez mogła coś zrobić - powiedziała w

Dzisiaj jeżdże dziewiątką!

Data: 2009-06-08 15:21:22
Autor: {heÂŽsk}
Gdybyscie chamy nie wiedzieli , to Diwisz wam powiedzial !
On Mon, 8 Jun 2009 07:27:12 +0200, "Szczę¶liwa Dziewi±tka"
<adres@email.pl> wrote:
 [...]

Znam takich, którzy twierdzą, że deszcz przestał padac dlatego, iż JPII zaśpiewał : "nie lij dyscu, nie lij".

 najwyrazniej nie "modlil sie" o rozum dla takich jak ty ;o)))

--

HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-08 17:42:26
Autor: Szczęśliwa Dziewiątka
Gdybyscie chamy nie wiedzieli , to Diwisz wam powiedzial !

Użytkownik "{heRsk}" <euro?brednie@interia.pl> napisał

 najwyrazniej nie "modlil sie" o rozum dla takich jak ty ;o)))

Paździoch, zasadził ci ktoś kopa?

P.
--
W wyborach do Parlamentu Europejskiego 2009, Platforma Obywatelska nokautuje PiS!

Data: 2009-06-08 18:25:02
Autor: {heÂŽsk}
Gdybyscie chamy nie wiedzieli , to Diwisz wam powiedzial !
On Mon, 8 Jun 2009 17:42:26 +0200, "Szczę¶liwa Dziewi±tka"
<adres@email.pl> wrote:

 najwyrazniej nie "modlil sie" o rozum dla takich jak ty ;o)))
Paździoch, zasadził ci ktoś kopa?

 trafiony, zatopiony ;o)))