Gdybyście się wtedy nie wstrzymali

Data: 2019-02-08 17:21:46
Autor: boukun
Gdybyście się wtedy nie wstrzymali
Jan Olszewski był premierem w latach 1991-92. W 1992 roku Sejm przegłosował wotum nieufności dla jego rządu. Jak pan wtedy głosował?

Wstrzymałem się ja i cały nasz klub związkowy, klub Solidarności, się wstrzymał. Byłem wtedy szefem frakcji Solidarności w polskim parlamencie.

https://opinie.wp.pl/bogdan-borusewicz-o-janie-olszewskim-odszedl-czlowiek-wielkiej-odwagi-6347271320286849a

Obserwatorka
57 min. temu

ODSZEDŁ JEDEN Z NAJWIĘKSZYCH POLAKÓW !!! NIECH Z BOGIEM ODPOCZYWA !!!. SZKODA PANIE BORUSEWICZ,ZE PAN TAK JAKOŚ STOCZYŁ SIĘ NA BOK DELIKATNIE MÓWIĄC !

NAROZNIAK-działacz opozycyjny
46 min. temu

tusk popatrz tobie jak umrzesz to portale internetowe nie poświecą ci nawet 10% czasu antenowego a jedyny cię wspomni tw.borusewicz za wspólne przekręty !!!!!!!!!!!!!

tynmrt
5 min. temu

Oglądajcie"Nocną zmianę" a zobaczycie kto to jest tusk, wałęsa, pawlak, niesiołowski. Film o zdradzie , i zamachu stanu na legalny rząd

recall
6 min. temu

PANIE BORUSEWICZ i ani słowa o lustracji ;]-a gdzie P. L.W.....a ???

zibi9913
6 min. temu

Gdybyście się wtedy nie wstrzymali to dziś nie byłoby problemu z ubekami i zdrajcami

honor
6 min. temu

Panie Borusewicz a z kim pan teraz trzyma ze zdrajcami z " Nocnej Zmiany "" tymi co Obalili Rząd Pana Olszewskiego .

tik
7 min. temu

A moze Pan Walesa pierwszy raz przemilczy ,oby tak bylo?

dojna zmiana+
8 min. temu

Człowiek legenda.R.I.P. panie Premierze.

Gdybyście się wtedy nie wstrzymali