Gdynia - Bieszczady

Data: 2009-08-31 07:00:18
Autor:
Gdynia - Bieszczady
Czesc,

w sobote okolo 21.00 wyruszam z Gdyni w Bieszczady. Google poleca 2 trasy:
- Włocławek - Płock - Radom - Rzeszów
- Włocławek - Łódź - Kielce - Tarnów
http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=Modrzewiowa&daddr=Trasa+897&hl=pl&geocode=FXssQAMdAXQZAQ%3BFcB_7gIdv5NVAQ&mra=ls&sll=51.861585,20.382845&sspn=6.705501,12.897949&ie=UTF8&z=6

Którą z nich polecacie?

Data: 2009-08-31 00:15:39
Autor: GregorY
Gdynia - Bieszczady
Włocławek - Płock - Grójec możesz liczyc na dość spory nocny ruch
Tirów, ale z doświadczenia - bardzo chętnie współpracują. Grójec -
Radom jezeli przelecisz nocą to remontowany odcinek nie sprawi
większych problemów. Wylot z Radomia (Skaryszew, Iłża) także bez
większych niespodzianek. Na droge przez Kolbuszowa równiez nie
narzekam. Wybrałbym ten wariant.

Dlaczego do Radomia nie polecisz siódemką? Znacznie przyjemniej się ją
pokonuje nocą.

--
GregorY

Data: 2009-08-31 10:18:26
Autor: Jakub Witkowski
Gdynia - Bieszczady
GregorY pisze:
[...]

Zdecydowanie potwierdzam - 7-ka w środku nocy jest cacy.
Stosunkowo mało miejscowości, droga dość dobrej jakości,
a stolycę przewfruwasz niemal bez zatrzymywania.
Od Płońska masz dwupasmówkę, W-wa Radom w większości też.

JW

Data: 2009-08-31 08:39:20
Autor:
Gdynia - Bieszczady
Jakub Witkowski <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał(a):
> [...]

a stolycę przewfruwasz niemal bez zatrzymywania.
Od Płońska masz dwupasmówkę, W-wa Radom w większości też.

Hmm, coś w tym może być, viaMichelin też każe jechać 7. Myślicie, że szybciej
dojadę niż 1, zakładając, że lecę płatną autostradą, i raczej nie przekraczam
ograniczeń (max +20kmh)?

Data: 2009-08-31 03:04:31
Autor: GregorY
Gdynia - Bieszczady

Hmm, coś w tym może być, viaMichelin też każe jechać 7. Myślicie, że szybciej
dojadę niż 1, zakładając, że lecę płatną autostradą, i raczej nie przekraczam
ograniczeń (max +20kmh)?

Powiem ci tak, jechałem na wakacje z Radomia do Koszalina właśnie tak
jak piszesz obwodnicą Warszawy pięćdziesiatką z Grójca aż do Włocławka
- potem w Toruniu odbijałem na Bydgoszcz. Powrót miałem z Sopotu -
wybrałem siódemkę. Nie ma co porównywać czasów przejazdu, ale po
siódemce wróciłem znacznie mniej zmęczony. Nie wiem jak inni, ale ja
zawsze mam cholerne szczęście na mgły wzdłuż wisły (Płock) a i czasami
nawierzchnia potrafi płatać niespodzianki (ślisko). Druga sprawa to
zwierzyna, kolega zostawił w tamtejszych lasach chłodnicę na małej
sarence.

--
GregorY

Data: 2009-08-31 11:01:44
Autor:
Gdynia - Bieszczady
GregorY <grzegorz.bijok@wp.pl> napisał(a):
Powiem ci tak, jecha=B3em na wakacje z Radomia do Koszalina w=B3a=B6nie tak
jak piszesz obwodnic=B1 Warszawy pi=EA=E6dziesiatk=B1 z Gr=F3jca a=BF do W=
=B3oc=B3awka
- potem w Toruniu odbija=B3em na Bydgoszcz. Powr=F3t mia=B3em z Sopotu -
wybra=B3em si=F3demk=EA. Nie ma co por=F3wnywa=E6 czas=F3w przejazdu, ale p=
si=F3demce wr=F3ci=B3em znacznie mniej zm=EAczony. Nie wiem jak inni, ale j=
zawsze mam cholerne szcz=EA=B6cie na mg=B3y wzd=B3u=BF wis=B3y (P=B3ock) a =
i czasami
nawierzchnia potrafi p=B3ata=E6 niespodzianki (=B6lisko). Druga sprawa to
zwierzyna, kolega zostawi=B3 w tamtejszych lasach ch=B3odnic=EA na ma=B3ej
sarence.

--
GregorY

Dzięki za wszystkie wypowiedzi, jadę 7.

Data: 2009-08-31 12:44:47
Autor: Darek.
Gdynia - Bieszczady

w sobote okolo 21.00 wyruszam z Gdyni w Bieszczady. Google poleca 2 trasy:
- Włocławek - Płock - Radom - Rzeszów
- Włocławek - Łódź - Kielce - Tarnów

Tydzien temu jechałem z Olsztyna przez Warszawe Radom w Bieszczady (solina).
Jechalem dalej przez Rzeszów i powiem Ci że piękna droga, wyjezdzalem o 22 wieczorkiem
i bylem na miejscu o 6 rano... Naprawdę pustki na drogach i zadnych remontów :)

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2009-08-31 11:02:57
Autor:
Gdynia - Bieszczady
Darek. <news-gazeta@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Hmm to chyba nieźle zasuwałeś? :) Googlemaps twierdzi, że ta trasa zajmuje
10h. Jechałeś bez przystanków?

Data: 2009-08-31 14:04:51
Autor: Darek.
Gdynia - Bieszczady

Hmm to chyba nieźle zasuwałeś? :) Googlemaps twierdzi, że ta trasa zajmuje
10h. Jechałeś bez przystanków?

Tak, bez przystanków - na strzała, ale naprawdę super się jechało i wcale nie przeginałem z prędkościami aż tak bardzo :)
Dlatego polecam tą trasę...

Pozdrawiam - Darek.

Gdynia - Bieszczady