Gdynia - Bieszczady

Data: 2009-08-31 12:44:47
Autor: Darek.
Gdynia - Bieszczady

w sobote okolo 21.00 wyruszam z Gdyni w Bieszczady. Google poleca 2 trasy:
- Włocławek - Płock - Radom - Rzeszów
- Włocławek - Łódź - Kielce - Tarnów

Tydzien temu jechałem z Olsztyna przez Warszawe Radom w Bieszczady (solina).
Jechalem dalej przez Rzeszów i powiem Ci że piękna droga, wyjezdzalem o 22 wieczorkiem
i bylem na miejscu o 6 rano... Naprawdę pustki na drogach i zadnych remontów :)

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2009-08-31 11:02:57
Autor:
Gdynia - Bieszczady
Darek. <news-gazeta@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Hmm to chyba nieźle zasuwałeś? :) Googlemaps twierdzi, że ta trasa zajmuje
10h. Jechałeś bez przystanków?

Data: 2009-08-31 14:04:51
Autor: Darek.
Gdynia - Bieszczady

Hmm to chyba nieźle zasuwałeś? :) Googlemaps twierdzi, że ta trasa zajmuje
10h. Jechałeś bez przystanków?

Tak, bez przystanków - na strzała, ale naprawdę super się jechało i wcale nie przeginałem z prędkościami aż tak bardzo :)
Dlatego polecam tą trasę...

Pozdrawiam - Darek.

Gdynia - Bieszczady