Gdynia > Warszawa ktoredy?

Data: 2009-05-02 09:08:29
Autor:
Gdynia > Warszawa ktoredy?
W najblizsza sobote mam do zrobienia te trase
W Warszawie mam byc na 12:00
Ktoredy jechac i o ktorej wyjechac?

Data: 2009-05-02 09:17:06
Autor: LEPEK
Gdynia > Warszawa ktoredy?
ploter@wupe.pl pisze:
W najblizsza sobote mam do zrobienia te trase
W Warszawie mam byc na 12:00
Ktoredy jechac i o ktorej wyjechac?

IMO tradycyjnie "siódemką".
Z Gdyni (zależy z którego miejsca) musisz sie w takim razie znaleźć w okolicach bud. LOT'u w Gdańsku - więc albo obwodnicą -> Armii krajowej w dół, albo przez miasto. Można też (biorąc pod uwagę niewyjściową godzinę startu) rozważyć Gdynia -> Pruszcz Gd. -> Przejazdowo -> dalej na Wawę (ominiesz wtedy zjazd z obwodnicy w Gdańsku, lub przelot przez 3miasto w godzinach porannego szczytu).
Czas przelotu to do 6 godzin (zależy dokąd w Warszawie - inaczej będzie do Wesołej, a inaczej Ursynów).

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2009-05-02 10:37:45
Autor: LEPEK
Gdynia > Warszawa ktoredy?
LEPEK pisze:
ploter@wupe.pl pisze:
W najblizsza sobote

....aaa, w sobotę :)
No to przez Pruszcz raczej nie ma sensu.

Pozdr,

Data: 2009-05-02 19:50:15
Autor: J.F.
Gdynia > Warszawa ktoredy?
On Sat, 2 May 2009 08:53:49 -0700 (PDT),  Mariusz_M wrote:
Ktoredy jechac i o ktorej wyjechac?

Pytanie z serii poprawiających humor :-) Czyżby przez noc wybudowano
jakąś extra autostradę 3city - Wawa, że zadajesz takie pytanie ?

Eee, przez noc nie, ale przez rok tak.

Trasa
tzw. normalna jest tylko JEDNA czyli  7  więc to pytanie nie ma sensu,

Ja tam nie z Warszawy, ale rzut oka na mape sugeruje coby rozwazyc tez
1.

J.

Data: 2009-05-03 22:01:38
Autor: jaceklo
Gdynia > Warszawa ktoredy?
Obwodnica do Pruszcza, A1 do Nowe Marży, Grudziądz, Sierpc, Płońsk, W-wa
4.5 do 5 godzin bez szaleństw.
jacek

Data: 2009-05-04 13:44:47
Autor: Rafał Woźniak
Gdynia > Warszawa ktoredy?
jaceklo wrote:

Obwodnica do Pruszcza, A1 do Nowe Marży, Grudziądz, Sierpc, Płońsk, W-wa
4.5 do 5 godzin bez szaleństw.
jacek

I trasa tylko 10km dłuższa niż jazda siódemką.
W ostatnie święta tą właśnie trasę Mińsk Mazowiecki-Gdynia (414km) zrobiłem w 4.5h

Data: 2009-05-04 13:44:58
Autor: Jakub Witkowski
Gdynia > Warszawa ktoredy?
jaceklo pisze:
Obwodnica do Pruszcza, A1 do Nowe Marży, Grudziądz, Sierpc, Płońsk, W-wa
4.5 do 5 godzin bez szaleństw.
jacek

Mieszkam na granicy Gdyni i Sopotu, tradycyjną 7-ka (i to z przejazdem
przez centrum Gdańska) czas mam podobny, tzn. od 4h20min do 4h40min
do centrum Wawy (Wola), a zwykle chodzi o niedzielny wieczór.
Myślę że sobota wczesnym rankiem akurat w tamtą stronę też nie będzie
problemem, bo z 3M wyjedzie b. wcześnie, a do W-wy wjedzie w przeciwnym
kierunku niż gna stado weekendowiczów.
Tylko co to znaczy "Warszawa". Jest spora różnica między Bielanami a np.
dalekim Okęciem czy Grochowem :) Trzeba unikać ulic w kierunkach wylotowych.

Data: 2009-05-17 14:54:05
Autor: Tatanka
Gdynia > Warszawa ktoredy?
jaceklo <jaceklo@wp.pl> napisał(a):
Obwodnica do Pruszcza, A1 do Nowe Marży, Grudziądz, Sierpc, Płońsk, W-wa
4.5 do 5 godzin bez szaleństw.
jacek

Ojciec jechal Gda-WAWA 2 dni temu. Chcial jechac jak napisano powyzej, ale
podobno sporo robót na tej drodze. Polecial tradycyjnie, DK 7, calkiem
zadowolony, mowi ze droga w porzadku. Wyjechal z Gda o 5 rano, 9:40 w centrum
WAWY (piatek), powrot wyjazd z WAWY 17:00, w domu 23:30 (ten sam piatek).
Powrot luzszy bo korki na wyjezdzie z Wawy. Celem byla ul. Rakowiecka - nie
znam Wawy, sami określcie jaka to dzielnica.

Data: 2009-05-17 13:52:47
Autor: ąćęłńóśźż
Gdynia > Warszawa ktoredy?
Pytanie było o Gdynię, nie o Gdańsk.
JaC

-- -- -

Trasa tzw. normalna jest tylko JEDNA czyli  7  więc to pytanie nie ma sensu, chyba, że w ten sposób szukasz towarzysza/ki podróży ale wtedy daj inny tytuł wątku.

Gdynia > Warszawa ktoredy?