Gdzei w w warszawie opony Schwalbe Silento II

Data: 2009-07-18 09:08:08
Autor: Amesty
Gdzei w w warszawie opony Schwalbe Silento II
Witam

Czy widział może ktoś w warszawie lub okolicach oponki Schwalbe Silento II.

I jeszcze pytanie, czy jest wyczuwalna różnica w jeździe po asfalcie
między wyżej wymienionymi semi slickami a slikami? Czy jest tak jak w tym
przysłowiu, że jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego.
Bardziej mi zależy na niskich oporach toczenia i braku wibracji podczas  jazdy po
asfalcie niż na trzymaniu na szutrze. Obecnie jeżdżę na dość starych  slikach CST i nie narzekałbym gdyby jedna z opon nie zaczęła się  rozchodzić na boku. Wiec jak założę teraz Schwalbe Silento II
http://www.unibike.pl/sklep/product_info.php?products_id=3121
to czy odczuję jakąś różnicę na asfalcie?

--
Pozdrawiam Amesty
Opera M2

Data: 2009-07-18 07:52:31
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-07-18, Amesty wrote:
Witam

Czy widział może ktoś w warszawie lub okolicach oponki Schwalbe Silento II.

I jeszcze pytanie, czy jest wyczuwalna różnica w jeździe po asfalcie
między wyżej wymienionymi semi slickami a slikami?

Jest i to dość poważna. Dobrze napompowane semislicki na prostej drodze
może i toczą się tak samo, jak slicki, ale na zakrętach pływają na boki
- klocki się wyginają i opona nie trzyma toru jazdy. Bardzo niefajne
zjawisko, jeśli szybko wchodzisz w zakręty.

Data: 2009-07-18 10:52:24
Autor: Amesty
Dnia 18-07-2009 o 09:52:31 Jan Srzednicki  <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisał(a):

[...]

Rozważam jeszcze Schwalbe City Jet.
A czy wchodzę szybko w zakręty, w wawie nie ma krętych zjazów gdzie można  by szybko po zakrętach jeźzdić, ale to zależy co rozumie się przez szybko.

--
Pozdrawiam Amesty
Opera M2

Data: 2009-07-18 07:57:46
Autor: Janek
Gdzei w w warszawie opony Schwalbe Silento II
Kiedyś jeździłem na SilentoII. Nie są złe ;-)
Moje uwagi są takie:
 - na gliniastej ścieżce wcale nie trzymają lepiej od klasycznych slicków
 - na asfalcie są ciche, dość szybkie choć ciut za szerokie
 - ochrona przed przebiciami mocno średnia (Marathon Plus jest duuużo lepsza
pod tym względem)
 - rozcięcie szkłem na długości 3mm 'na wylot' na samym wierzchu opony
sklejone "kropelką" przejechało jeszcze kilka tysięcy km
 - ścierają się duużo szybciej niż Marathon Plus (za to są chyba lżejsze?
sprawdź...)
 - w końcu moja SilentoII padła, bo... się wybrzuszyła. Zrobiła się regularna
bula i nie dało się już jeździć :-(

J.

Data: 2009-07-19 02:28:51
Autor: Titus Atomicus
In article <op.uw84ruw8bcn333@desktop-win>, Amesty <amesty@o2.pl> wrote:

Witam

Czy widział może ktoś w warszawie lub okolicach oponki Schwalbe Silento II.

A w sklepach przy Nowowiejskiej?
W Cyklopie widzialem sporo Schwalba

I jeszcze pytanie, czy jest wyczuwalna różnica w jeździe po asfalcie
między wyżej wymienionymi semi slickami a slikami?

No, roznica jest spora.

Bardziej mi zależy na niskich oporach toczenia i braku wibracji podczas  jazdy po
asfalcie

Wlasnie.

TA

Data: 2009-07-25 16:20:58
Autor: Titus Atomicus
Gdzei w w warszawie opony Schwalbe Silento II
In article <Titus_Atomicus-B12B43.02285119072009@news.onet.pl>,

A w sklepach przy Nowowiejskiej?
W Cyklopie widzialem sporo Schwalba

Tak, potwierdzam. Maja jakiegos SilentoII. Chyba 26", ale nie wiem jaka szerokosc...

TA

Gdzei w w warszawie opony Schwalbe Silento II