Gdzei w w warszawie opony Schwalbe Silento II

Data: 2009-07-18 07:57:46
Autor: Janek
Gdzei w w warszawie opony Schwalbe Silento II
Kiedyś jeździłem na SilentoII. Nie są złe ;-)
Moje uwagi są takie:
 - na gliniastej ścieżce wcale nie trzymają lepiej od klasycznych slicków
 - na asfalcie są ciche, dość szybkie choć ciut za szerokie
 - ochrona przed przebiciami mocno średnia (Marathon Plus jest duuużo lepsza
pod tym względem)
 - rozcięcie szkłem na długości 3mm 'na wylot' na samym wierzchu opony
sklejone "kropelką" przejechało jeszcze kilka tysięcy km
 - ścierają się duużo szybciej niż Marathon Plus (za to są chyba lżejsze?
sprawdź...)
 - w końcu moja SilentoII padła, bo... się wybrzuszyła. Zrobiła się regularna
bula i nie dało się już jeździć :-(

J.

--

Gdzei w w warszawie opony Schwalbe Silento II