[Majówka] Gdzie śmignąć?

Data: 2011-04-12 16:30:37
Autor: D@w!d J@$
[Majówka] Gdzie śmignąć?
Witam.
Za chwilę weekend majowy. Chcemy gdzieś z kobietą wyskoczyć na 2-3 dniowe pedałowanie po lasach. Może ktoś zna / polecić dobrą miejscówkę na taki wypad? Fajnie jakby było dużo lasów, jakieś jeziorka, dobre oznakowanie + ewe. jakieś miasto z zabytakmi itp. "atrakcjami turystycznymi" Góry raczej odpadają. Kobiecina nie ma takiej fantastycznej kondycji... i raczej chciałbym ją zachęcić do takiej formy wypoczynku a nie... zniechęcić :) Dziennie przewiduję dystans rzędu 40-60 km. Bory Tucholskie, Kaszuby? Jakiś konkretne miejscowości?
Z góry dziękuję za sugestie :) Pozdrawiam.

--
"szaleństwo jest zaraźliwe" Aldous Huxley
http://xwindowsmen.bikestats.pl

Data: 2011-04-12 09:27:55
Autor: mihau
Gdzie ¶mign±æ?
On Apr 12, 4:30 pm, "D@w!d J@$" <xwindowsmen.TEGO.TU.NIE...@gmail.com>
wrote:

Za chwilê weekend majowy. Chcemy gdzie¶ z kobiet± wyskoczyæ na 2-3
dniowe peda³owanie po lasach. Mo¿e kto¶ zna / poleciæ dobr± miejscówkê
na taki wypad?

Pomorze? Okolice Czaplinka i Bornego Sulinowa s± niez³e. Znam tam te¿
bardzo urokliwy biwak, je¶li planujecie u¿ywaæ namiotu.

Mog± byæ te¿ Wielkie Jeziora Mazurskie. W weekend majowy pusto tam nie
bêdzie, ale na pewno lepiej ni¿ w wakacje.

--
mihau

Data: 2011-04-13 10:48:58
Autor: D@w!d J@$
Gdzie ¶mign±æ?
W dniu 12.04.2011 18:27, mihau pisze:

Pomorze? Okolice Czaplinka i Bornego Sulinowa s± niez³e. Znam tam te¿
bardzo urokliwy biwak, je¶li planujecie u¿ywaæ namiotu.

Namiot wchodzi w grê :) Gdzie wiêc jest ten biwak? Pozdrawiam.

--
"szaleñstwo jest zara¼liwe" Aldous Huxley
http://xwindowsmen.bikestats.pl

Data: 2011-04-13 07:05:01
Autor: mihau
Gdzie ¶mign±æ?
On Apr 13, 10:48 am, "D@w!d J@$"
<xwindowsmen.TEGO.TU.NIE...@gmail.com> wrote:

Namiot wchodzi w grê :) Gdzie wiêc jest ten biwak? Pozdrawiam.

Miejsce ma lokaln± nazwê "Wichrowe wzgórza", z racji po³o¿enia na mini
prze³êczy miêdzy pagórkami.

http://ujeb.pl?Tr9zvv5gDV

Jest wiata, studnia z wod±, jest te¿ ³adna panorama w kierunku
pó³nocnym i droga na k±pielisko w stronê po³udniow± (naniesiona na
mapie).

Nic nie gwarantujê, bo by³em tam 10 lat temu. Jakby¶ dotar³, daj znaæ
jak to wygl±da.

--
mihau

Data: 2011-04-13 20:41:20
Autor: P.B.
Gdzie ¶mign±æ?
Dnia Wed, 13 Apr 2011 07:05:01 -0700 (PDT), mihau napisa³(a):

Nic nie gwarantujê, bo by³em tam 10 lat temu. Jakby¶ dotar³, daj znaæ
jak to wygl±da.

Nie wiem jak to konkretne miejsce, ale okolica jest super. Borne,
Nadarzyce, Czaplinek, Sypniewo - piêkne tereny na wycieczki rowerowe dla
kogo¶ o dowolnej kondycji i na niemal dowolnym sprzêcie.   --
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2011-04-13 20:48:20
Autor: Micha³ Missima
Gdzie ¶mign±æ?
On 13.04.2011 20:41, P.B. wrote:

Nie wiem jak to konkretne miejsce, ale okolica jest super. Borne,
Nadarzyce, Czaplinek, Sypniewo - piêkne tereny na wycieczki rowerowe dla
kogo¶ o dowolnej kondycji i na niemal dowolnym sprzêcie.

A nie ma tam przypadkiem w nadmiarze kopnego piachu na tych le¶nych drogach?

--
Micha³ Missima
GG: 4030941

Data: 2011-04-13 15:46:36
Autor: mihau
Gdzie ¶mign±æ?
On 13 Kwi, 20:48, Micha³ Missima <mi...@poczta.onet.pl> wrote:

A nie ma tam przypadkiem w nadmiarze kopnego piachu na tych le nych drogach?

Nie, tam akurat jest raczej twardo. Ale po deszczu lepiej trzymaæ siê
asfaltu.

--
mihau

Data: 2011-04-13 19:13:08
Autor: Ryszard Mikke
Gdzie ¶mign±æ?
Micha³ Missima <missi@poczta.onet.pl> napisa³(a):
On 13.04.2011 20:41, P.B. wrote:

> [...]
> kogo¶ o dowolnej kondycji i na niemal dowolnym sprzêcie.

A nie ma tam przypadkiem w nadmiarze kopnego piachu na tych le¶nych drogach?

Nie ma.
A w kazdym razie, w zesz³ym roku w okoliczach Czaplinka nie by³o.

rmikke

Data: 2011-04-13 21:35:59
Autor: P.B.
Gdzie ¶mign±æ?
Dnia Wed, 13 Apr 2011 20:48:20 +0200, Micha³ Missima napisa³(a):

A nie ma tam przypadkiem w nadmiarze kopnego piachu na tych le¶nych drogach?

Na po³udnie od Nadarzyc kojarzê jaki¶ szlak w kierunku Wa³cza wygl±daj±cy
jak wielka piaskownica, ale nie wiem czy d³ugo on tak wygl±da³, bo po
kilkuset metrach i sprawdzeniu z map± zawrócili¶my - Wa³cz nie by³ naszym
celem tego dnia :-)
Okolice Komorza, Czaplinka, £ubowa, Bornego zje¼dzi³em trekingiem na
w±ziutkich oponach i poza tym jednym przypadkiem, nie przypominam sobie
jaki¶ hardkorów. Wszytkie trasy na luzie do zrobienia s± mieszczuchem z
trzybiegow± piast± - góral, czy treking to a¿ za du¿o dzielno¶ci terenowej
na te okolice. --
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2011-04-13 21:46:58
Autor: BoDro
Gdzie ¶mign±æ?
Micha³ Missima pisze:

A nie ma tam przypadkiem w nadmiarze kopnego piachu na tych le¶nych drogach?

A gdzie dzisiaj nie ma piachu? Le¶ni ludzie wprowadzaj± coraz ciê¿szy sprzêt do prac le¶nych, wiêc i piachu czy kolein coraz wiêcej. Np. na terenach popoligonowych Borne-Okonek najlepiej pod wzglêdem rozmem³ania duktów by³o w okresie przej¶ciowym od opuszczenia przez wojsko do przejêcia przez LP. Tereny te s± obecnie intensywnie zalesiane, wiêc i mocno "m³ócone" przez sprzêt le¶ny. Ale generalnie nie jest jeszcze tak ¼le, by trzeba by³o siê zbytnio piachem przejmowaæ... Zw³aszcza, ¿e na g³ównych duktach jeszcze siê ³aty asfaltu trafiaj± :-). W ka¿dym razie lubiê te okolice - wielki obszar dziczy, wolny od ludzi :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2011-04-13 22:28:21
Autor: Wojtek Paszkowski
Gdzie ¶mign±æ?

"BoDro" <bolek@lolek.pl> wrote in message news:io4uis$t8h$1inews.gazeta.pl...

A gdzie dzisiaj nie ma piachu?

tam, gdzie nigdy nie by³o w nadmiarze - generalnie w pasie morenowym polskich pojezierzy, czy to bêd± okolice Po³czyna, Polanowa, Sierakowic, Fromborka, Lidzbarka, Go³dapi czy Smolnik. Ot, na ten przyk³ad na S od Ko¶cierzyny s± sandry z megapiaskownicami, a na N mo¿na siê ³adowaæ w prawie ka¿d± drogê le¶n± czy poln± - prêdzej siê zapadnie w bagnie po uszy ni¿ zakopie w piasku.

pozdr

Data: 2011-04-13 23:04:07
Autor: mt
Gdzie ¶mign±æ?
Wojtek Paszkowski pisze:

[...]

Dok³adnie, obszary moren dennych czy pagóry moren czo³owych to w zdecydowanej wiêkszo¶ci gliny zwa³owe, ich zwietrzeliny oraz czê¶ciowo piaski wodnolodowcowe, natomiast ju¿ np. Bory Tucholskie to równina sandrowa z wielkim sandrem Gwdy i Brdy gdzie w litologii utworów powierzchniowych dominuj± piaski i ¿wiry sandrowe.
Wystarczy rzut oka na:
http://ikar2.pgi.gov.pl/mvs_viewer/mapviewermvs.jsf?width=1307&height=716&firstpageload=true#
i mapê geologiczn± Polski w skali 1:500000, ¿eby mniej wiêcej siê zorientowaæ czego siê mo¿na spodziewaæ po nieutwardzonych drogach. A je¿eli chce siê bardziej dok³adnie to pod tym samym adresem SMGP w skali 1:50000.

--
marcin

Data: 2011-04-14 16:17:36
Autor: Ryszard Mikke
Gdzie ¶mign±æ?
mt <telepski@interia.pl> napisa³(a):
Wojtek Paszkowski pisze:

Dok³adnie, obszary moren dennych czy pagóry moren czo³owych to w zdecydowanej wiêkszo¶ci gliny zwa³owe, ich zwietrzeliny oraz czê¶ciowo piaski wodnolodowcowe, natomiast ju¿ np. Bory Tucholskie to równina sandrowa z wielkim sandrem Gwdy i Brdy gdzie w litologii utworów powierzchniowych dominuj± piaski i ¿wiry sandrowe.
> [...]

Hmmm... A jak sie to czyta? Bo ja widze w zasadzie kontur Polski, na ktory
mozna nalozyc jakies kolorki, klikajac z lewej - ale niewiele mi to wszystko mowi.

OK, np. jaskinie pokazuje, ale tylko jako kropki na mapie o dosc duzej skali
(i nie daje sie przyblizyc). A taki np "skorowidz" koloruje mapke na zielo,
dodaje kratke - i tyle...

rmikke

Data: 2011-04-15 18:36:18
Autor: mt
Gdzie ¶mign±æ?
Ryszard Mikke pisze:

[...]

Hm, jak to siê nie daje przybli¿yæ? U mnie zoomowanie dzia³a normalnie. Inna sprawa, ¿e stopieñ maksymalnego przybli¿enia czê¶ciowo zale¿ny jest od za³adowanej mapy, ale nie ma problemu ¿eby powiêkszyæ np. do 1:50000.
A jak siê to czyta? W lewym panelu oprócz zak³adki Mapy masz jeszcze zak³adki Spis tre¶ci i Legenda. Kliknij w legendê i tam s± zamieszczone poszczególne oznaczenia. Drugim sposobem jest wybór narzêdzia Identyfikacja (na pasku miêdzy lewym panelem a oknem mapy, ikona z literk± "i") i klikasz wtedy w oknie mapy na interesuj±cy Ciê poligon.
Niestety nie na ca³± Polskê s± opublikowane (b±d¼ wykonane) arkusze szczegó³owej mapy geologicznej Polski, natomiast mapa w skali 1:500000 pokrywa ca³y kraj.

--
marcin

Data: 2011-04-15 19:26:53
Autor: Fabian
Gdzie ¶mign±æ?
W dniu 15.04.2011 18:36, mt pisze:
Ryszard Mikke pisze:

[...]

Mo¿e podpowiem, ¿e przynajmniej u mnie przybli¿anie za pomoc± paska
ukazuj±cego te¿ aktualne przybli¿enie nie dzia³a. Trzeba klikn±æ na
"lupkê" + i -.

Fabian.

Data: 2011-04-14 09:07:55
Autor: Micha³ Missima
Gdzie ¶mign±æ?
On 13.04.2011 21:46, BoDro wrote:

A gdzie dzisiaj nie ma piachu?

Piach piachowi nierówny, dlatego napisa³em o "kopnym" piachu. Dla mnie ró¿nica miêdzy "zwyk³ym", a "kopnym" jest taka, ¿e po pierwszym przejadê, a w drugim nie dajê rady i muszê rower przeprowadziæ.

> Ale generalnie nie jest jeszcze tak
¼le, by trzeba by³o siê zbytnio piachem przejmowaæ... Zw³aszcza, ¿e na
g³ównych duktach jeszcze siê ³aty asfaltu trafiaj± :-).

Pyta³em, bo kojarzê jaki¶ wpis (chyba tutaj) o podborneñskich wrzosowiskach i niesamowitych ilo¶ciach piachu jaki mo¿na tam spotkaæ. :) Ale faktem jest, ¿e okolica tamta jest niezwykle interesuj±ca.

Data: 2011-04-14 11:15:42
Autor: BoDro
Gdzie ¶mign±æ?
Micha³ Missima pisze:

Piach piachowi nierówny, dlatego napisa³em o "kopnym" piachu.

Fakt, ale problem siê pojawia, gdy po tym w miarê "przejezdnym" dla zaprawionego cyklisty piachu trzeba jechaæ ze s³abszymi - dzieæmi, kobietami i starcami :-) Oczywi¶cie, przy rozs±dnych, rodzinnych dystansach nie ma co siê zbytnio przejmowaæ. I warto zabraæ na takie tereny nieco szersze opony.

Pyta³em, bo kojarzê jaki¶ wpis (chyba tutaj) o podborneñskich wrzosowiskach i niesamowitych ilo¶ciach piachu jaki mo¿na tam spotkaæ. :) Ale faktem jest, ¿e okolica tamta jest niezwykle interesuj±ca.

oczywi¶cie wszystko zale¿y, gdzie siê je¼dzi. G³ówne drogi poligonowe nie stanowi± szczególnego problemu - tym bardziej, ¿e wiele odcinków by³o w minionych czasach utwardzanych, nawet asfaltem

http://img607.imageshack.us/i/drogaj.jpg/

Z piachem trzeba siê liczyæ na duktach bocznych - zw³aszcza tam, gdzie trwaj± intensywne prace le¶ne.

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2011-04-13 22:35:29
Autor: Wojtek Paszkowski
Gdzie ¶mign±æ?

"mihau" <michal.salaban@gmail.com> wrote in message news:10f5242d-b8f6-4d01-b5eb-7663c0ae8159o21g2000prh.googlegroups.com...

Nic nie gwarantujê, bo by³em tam 10 lat temu.

i nie boisz siê polecaæ miejsca? To¿ przez ostatni± dekadê z wielu zadupi siê zrobi³y megakurorty z t³umami ludzi!

W okolicy Wichrowego Wzgórza jest teraz chyba jakie¶ agro. Ale tereny nadal stosunkowo zadupne, jak na krajobrazow± atrakcyjno¶æ - jak zreszt± wiêkszo¶æ postpezetpegierowskiej i nie nadmorskiej czê¶ci Pomorza.

W okolicy nawet biegnie szlak rowerowy. Tylko ¿e na tej samej drodze, jak to zwykle bywa, wytyczono równie¿ koñski (z racji pobliskiej stadniny u¿ywany intensywnie), dziêki czemu miejscami droga jest turystycznym rowerem nieprzejezdna.

Tereny ciekawe, ale jednak ma³o zagospodarowane turystycznie - znaczy siê, ciê¿ko przed sezonem o jakie¶ bary czynne ;) Dla mi³o¶ników odludnych zadupi i klimatów "Prawa i piê¶ci", które ci±gle tam drzemi± - jak kto¶ woli wiêksz± cywilizacjê, to chyba lepiej uderzyæ na Kaszuby, w Bory czy te¿ na Mazury czy Suwalszczyznê (z Litw± w³±cznie, trzeba korzystaæ z otwartych granic!)

pozdr

Data: 2011-04-13 15:50:07
Autor: mihau
Gdzie ¶mign±æ?
On 13 Kwi, 22:35, "Wojtek Paszkowski" <wo...@pocztanawirtualnej.pl>
wrote:

> Nic nie gwarantujê, bo by³em tam 10 lat temu.

i nie boisz siê polecaæ miejsca? To¿ przez ostatni± dekadê z wielu zadupi
siê zrobi³y megakurorty z t³umami ludzi!

W jakim sensie? ¯e wy¶lê go na jak±¶ minê, czy ¿e zachêcê hordy do
najazdu na to miejsce?
Bo je¶li to pierwsze, to zdjêcie Gógla nie wykazuje ¿adnych zmian w
ci±gu minionej dekady.

W okolicy Wichrowego Wzgórza jest teraz chyba jakie¶ agro. Ale tereny nadal
stosunkowo zadupne, jak na krajobrazow± atrakcyjno¶æ - jak zreszt± wiêkszo¶æ
postpezetpegierowskiej i nie nadmorskiej czê¶ci Pomorza.

Byle z dala od morza, przymiasteczkowych pla¿ i sp³awnych rzek :)

--
mihau

Data: 2011-04-12 17:40:45
Autor: Inead
[Majówka] Gdzie śmignąć?

"D@w!d J@$" <xwindowsmen.TEGO.TU.NIE.MA@gmail.com> wrote in message news:io1nln$enp$1inews.gazeta.pl...
[...]

Obadaj Suwalszczyzne, można się zakochać... osobiście polecam Puńsk i okolice, ale fajne są też Wiżajny, Serwy - mnóstwo miejsca do jazdy...

Data: 2011-04-13 10:33:29
Autor: granat
[Majówka] Gdzie śmignąć?
Inead pisze:

Obadaj Suwalszczyzne, można się zakochać... osobiście polecam Puńsk i okolice, ale fajne są też Wiżajny, Serwy - mnóstwo miejsca do jazdy...

Płociczno, stacja kolejowa przed Suwałkami.
pod reka jezioro wigry, puszcza augustowska, kolejak waskotorowa, stadnina.

Data: 2011-04-13 10:48:04
Autor: D@w!d J@$
[Majówka] Gdzie śmignąć?
W dniu 13.04.2011 10:33, granat pisze:

[...]

Dzięki - luknę... trochę daleko tak przez pół-PL z rowerami się tłuc w PKP ale zobaczymy :) Pozdrawiam.

Data: 2011-04-13 11:23:54
Autor: granat
[Majówka] Gdzie śmignąć?
D@w!d J@$ pisze:

Dzięki - luknę... trochę daleko tak przez pół-PL z rowerami się tłuc w PKP ale zobaczymy :) Pozdrawiam.

miejsce jest super ale chyba lepiej wybrac sie tam w spokojniejszym czasie (i cieplejszym).

granat

Data: 2011-04-14 22:53:32
Autor: D±browski
[Majówka] Gdzie ¶mign±æ?
W dniu 2011-04-13 10:48, D@w!d J@$ pisze:
W dniu 13.04.2011 10:33, granat pisze:

Obadaj Suwalszczyzne, mo¿na siê zakochaæ... osobi¶cie polecam Puñsk i
okolice, ale fajne s± te¿ Wi¿ajny, Serwy - mnóstwo miejsca do jazdy...
P³ociczno, stacja kolejowa przed Suwa³kami.
pod reka jezioro wigry, puszcza augustowska, kolejak waskotorowa,
stadnina.

Dziêki - luknê... trochê daleko tak przez pó³-PL z rowerami siê t³uc w
PKP ale zobaczymy :) Pozdrawiam.

W poci±gu bêdzie bardzo ciasno. 2 lata temu 3 maja w Suwa³kach poci±gi nie zabra³y wszystkich rowerzystów. Jecha³em bez roweru pó¼niejszym osobowym i tak¿e w Augustowie widzia³em kilkunastu rowerzystów stoj±cych na peronie. Nie zabra³a ich wcze¶niej jad±ca Hañcza i nie zabra³ pó¼niejszy szynobus. Wprawdzie obecnie Podlaski Zak³ad Przewozów Regionalnych na takie dni uruchamia poci±gi sk³adaj±ce siê z dwóch szynobusów ale i tak lepiej na Suwalszczyznê wybraæ siê w innym czasie.

Data: 2011-04-13 11:44:16
Autor: Michał Missima
[Majówka] Gdzie śmignąć?
On 12.04.2011 16:30, D@w!d J@$ wrote:
 Dziennie przewidujÄ™ dystans rzÄ™du
40-60 km. Bory Tucholskie, Kaszuby? Jakiś konkretne miejscowości?
Z góry dziękuję za sugestie :) Pozdrawiam.

Osobiście polecam okolice Miastka i Bytowa, a jak zostanie trochę czasu to "ścisłe" Kaszuby. W rejonie Miastka turystów nie ma za wiele, krajobrazy są wspaniałe, znajdziesz jeziora, bardzo dużo lasów, przez które poprowadzone są klimatyczne, wąskie asfaltówki, gęstość zaludnienia niewielka. Jak dla mnie jeden z bardziej interesujących, nieodkrytych jeszcze terenów w Polsce. W tym roku przymierzam się do kilkudniowego wypadu w te strony.

Pozdrawiam.

--
Michał Missima

Data: 2011-04-14 00:14:36
Autor: Rafa³ Wawrzycki
[Majówka] Gdzie ¶mign±æ?
Dnia 13 kwi 2011 w li¶cie [news:4DA57070.7050003poczta.onet.pl]
Micha³ Missima [missi@poczta.onet.pl] napisa³(a):
Osobi¶cie polecam okolice Miastka i Bytowa, a jak zostanie trochê
czasu to "¶cis³e" Kaszuby. W rejonie Miastka turystów nie ma za
wiele, krajobrazy s± wspania³e, znajdziesz jeziora, bardzo du¿o
lasów, przez które poprowadzone s± klimatyczne, w±skie asfaltówki,
gêsto¶æ zaludnienia niewielka. Jak dla mnie jeden z bardziej
interesuj±cych, nieodkrytych jeszcze terenów w Polsce. W tym roku
przymierzam siê do kilkudniowego wypadu w te strony.

Równie¿ polecam Kaszuby. Na majówkê równie¿ wybieramy siê (ponownie, po raz czwarty) z ekip± w te rejony, bo s± po prostu najlepsze na ¶wiecie ;)

Odradzam za to Roztocze - tam jechaæ wy³±cznie jak jest sucho (¿eby nie powiedzieæ susza ;) Ca³y urok Roztocza w w±wozach, a te s± nieprzejezdne jak jest mokro.

--
Pozdrawiam,
Rafa³ W.

http://picasaweb.google.com/warszawski.wycinak
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/
Odpowiadaj±c na adres prywatny usuñ WYTNIJ_TO.

Data: 2011-04-14 16:21:10
Autor: Ryszard Mikke
[Majówka] Gdzie ¶mign±æ?
Rafa³ Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> napisa³(a):
Dnia 13 kwi 2011 w li¶cie [news:4DA57070.7050003poczta.onet.pl]
Micha³ Missima [missi@poczta.onet.pl] napisa³(a): > Osobi¶cie polecam okolice Miastka i Bytowa, a jak zostanie trochê
> [...]

Odradzam za to Roztocze - tam jechaæ wy³±cznie jak jest sucho (¿eby nie powiedzieæ susza ;) Ca³y urok Roztocza w w±wozach, a te s± nieprzejezdne jak jest mokro.

Jak jest sucho tez niezaba³dzo, przynajmniej w okolicy "mojej" wsi.

rmikke

Data: 2011-04-14 20:46:55
Autor: Rafa³ Wawrzycki
[Majówka] Gdzie ¶mign±æ?
Dnia 14 kwi 2011 w li¶cie [news:io76tm$12$1inews.gazeta.pl] Ryszard
Mikke [rmikke.SKASUJ@gazeta.pl] napisa³(a):
Jak jest sucho tez niezaba³dzo, przynajmniej w okolicy "mojej"
wsi.

Ale na pewno bardziej, ni¿ jak jest mokro :)
By³em tam jako¶ podczas suszy chyba dwa lata temu i by³o idealnie. Mo¿e tylko brak jezior jak na Kaszubach przeszkadza³.

Data: 2011-04-13 22:56:39
Autor: Tomek
[Majówka] Gdzie ¶mign±æ?
Polecam Zgon, okolice jeziora Mokre,Krutynia, puszcza Piska.

D@w!d J@$ <xwindowsmen.TEGO.TU.NIE.MA@gmail.com> napisa³(a):

Data: 2011-04-14 07:51:04
Autor: jarek kordalewskiWYTNIJTO
[Majówka] Gdzie ¶mign±æ?
Witam.

Jaki¶ konkretne miejscowo¶ci?

Z góry dziêkujê za sugestie :) Pozdrawiam.

Polecam Bia³owie¿ê. pozdr
Jarek

Data: 2011-04-15 09:26:17
Autor: d¿ep
[Majówka] Gdzie ¶mign±æ?
Na takie krtósze wypady z sakwami to ¶wietne sa Kaszuby i niedalekie Pojezierze Brodnickie. Bardzo mi³o wspomniam tez majowe wyjazdy w Beskid Niski i Góry Izerskie, fajne regiony to tak¿e okolice Drawieñskiego Parku Narodowego oraz Suwalszczyzna.. jest gdzie je¼dziæ :)

--

[Majówka] Gdzie śmignąć?