[Majówka] Gdzie śmignąć?

Data: 2011-04-13 11:44:16
Autor: Michał Missima
[Majówka] Gdzie śmignąć?
On 12.04.2011 16:30, D@w!d J@$ wrote:
 Dziennie przewidujÄ™ dystans rzÄ™du
40-60 km. Bory Tucholskie, Kaszuby? Jakiś konkretne miejscowości?
Z góry dziękuję za sugestie :) Pozdrawiam.

Osobiście polecam okolice Miastka i Bytowa, a jak zostanie trochę czasu to "ścisłe" Kaszuby. W rejonie Miastka turystów nie ma za wiele, krajobrazy są wspaniałe, znajdziesz jeziora, bardzo dużo lasów, przez które poprowadzone są klimatyczne, wąskie asfaltówki, gęstość zaludnienia niewielka. Jak dla mnie jeden z bardziej interesujących, nieodkrytych jeszcze terenów w Polsce. W tym roku przymierzam się do kilkudniowego wypadu w te strony.

Pozdrawiam.

--
Michał Missima
GG: 4030941

Data: 2011-04-14 00:14:36
Autor: Rafa³ Wawrzycki
[Majówka] Gdzie ¶mign±æ?
Dnia 13 kwi 2011 w li¶cie [news:4DA57070.7050003poczta.onet.pl]
Micha³ Missima [missi@poczta.onet.pl] napisa³(a):
Osobi¶cie polecam okolice Miastka i Bytowa, a jak zostanie trochê
czasu to "¶cis³e" Kaszuby. W rejonie Miastka turystów nie ma za
wiele, krajobrazy s± wspania³e, znajdziesz jeziora, bardzo du¿o
lasów, przez które poprowadzone s± klimatyczne, w±skie asfaltówki,
gêsto¶æ zaludnienia niewielka. Jak dla mnie jeden z bardziej
interesuj±cych, nieodkrytych jeszcze terenów w Polsce. W tym roku
przymierzam siê do kilkudniowego wypadu w te strony.

Równie¿ polecam Kaszuby. Na majówkê równie¿ wybieramy siê (ponownie, po raz czwarty) z ekip± w te rejony, bo s± po prostu najlepsze na ¶wiecie ;)

Odradzam za to Roztocze - tam jechaæ wy³±cznie jak jest sucho (¿eby nie powiedzieæ susza ;) Ca³y urok Roztocza w w±wozach, a te s± nieprzejezdne jak jest mokro.

--
Pozdrawiam,
Rafa³ W.

http://picasaweb.google.com/warszawski.wycinak
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/
Odpowiadaj±c na adres prywatny usuñ WYTNIJ_TO.

Data: 2011-04-14 16:21:10
Autor: Ryszard Mikke
[Majówka] Gdzie ¶mign±æ?
Rafa³ Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> napisa³(a):
> [...]

Odradzam za to Roztocze - tam jechaæ wy³±cznie jak jest sucho (¿eby nie powiedzieæ susza ;) Ca³y urok Roztocza w w±wozach, a te s± nieprzejezdne jak jest mokro.

Jak jest sucho tez niezaba³dzo, przynajmniej w okolicy "mojej" wsi.

rmikke

Data: 2011-04-14 20:46:55
Autor: Rafa³ Wawrzycki
[Majówka] Gdzie ¶mign±æ?
Dnia 14 kwi 2011 w li¶cie [news:io76tm$12$1inews.gazeta.pl] Ryszard
Mikke [rmikke.SKASUJ@gazeta.pl] napisa³(a):
Jak jest sucho tez niezaba³dzo, przynajmniej w okolicy "mojej"
wsi.

Ale na pewno bardziej, ni¿ jak jest mokro :)
By³em tam jako¶ podczas suszy chyba dwa lata temu i by³o idealnie. Mo¿e tylko brak jezior jak na Kaszubach przeszkadza³.