Gdzie KK z millenium?

Data: 2009-09-01 23:34:11
Autor: whatthefuckisgoingon
Gdzie KK z millenium?
Wk***iłem się na maxa na je**ne millenium i chce zabrać stamtąd swoją
kartę (Visa Gold). Gdzie ją przeniosę bez jakichkolwiek papierków o
zarobkach? Byłem w aliorze i GeMoney. Oba mają dobrą ofertę (1-1.5%
cashbacku), ale oba chcą zaświadczenia. Moje pozostałe wymagania:
1. Karta darmowa lub z rozsądnymi warunkami zwrotu opłaty (np. obrót
20000/rok)
2. Brak jakichkolwiek obowiązkowych ubezpieczeń
3. Mile widziane jakieś dodatki (najlepiej cashbacki)

Jakieś propozycje?

Data: 2009-09-02 06:41:46
Autor: xbartx
Gdzie KK z millenium?
Dnia Tue, 01 Sep 2009 23:34:11 -0700, whatthefuckisgoingon napisał(a):

[...]

Polbank Era a jak nie masz telefonu z era to coś innego z ich oferty.

Data: 2009-09-02 00:53:27
Autor: whatthefuckisgoingon
Gdzie KK z millenium?
On 2 Wrz, 08:41, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

> dodatki (najlepiej cashbacki)

> Jakieś propozycje?

Polbank Era a jak nie masz telefonu z era to coś innego z ich oferty.

Żadnych papierków z pracy nie chcą? Sprawdził to ktoś w praktyce?

Data: 2009-09-02 08:31:22
Autor: xbartx
Gdzie KK z millenium?
Dnia Wed, 02 Sep 2009 00:53:27 -0700, whatthefuckisgoingon napisał(a):

Polbank Era a jak nie masz telefonu z era to coś innego z ich oferty.

Żadnych papierków z pracy nie chcą? Sprawdził to ktoś w praktyce?

O ile mnie pamięć nie myli do 5k pln chyba nic nie chcą - przy przenoszeniu to nie wiem jak jest.

Data: 2009-09-02 02:13:04
Autor: kjonca
Gdzie KK z millenium?
On 2 Wrz, 10:31, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

> Żadnych papierków z pracy nie chcą? Sprawdził to ktoś w praktyce?

O ile mnie pamięć nie myli do 5k pln chyba nic nie chcą - przy
przenoszeniu to nie wiem jak jest.
Tzn. piszą, ze nie chcą. Ode mnie chcieli.
KJ

Data: 2009-09-02 02:39:22
Autor: whatthefuckisgoingon
Gdzie KK z millenium?
On 2 Wrz, 11:13, kjonca <kjo...@gmail.com> wrote:
On 2 Wrz, 10:31, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:> Dnia Wed, 02 Sep 2009 00:53:27 -0700, whatthefuckisgoingon napisał(a):

> O ile mnie pamięć nie myli do 5k pln chyba nic nie chcą - przy
> przenoszeniu to nie wiem jak jest.

Tzn. piszą, ze nie chcą. Ode mnie chcieli.
KJ

No dobra to jeszcze raz zadam pytanie, bo chyba nie zostałem
zrozumiany wystarczająco dobrze.
Do których banków mogę przenieść kartę BEZ ŻADNYCH zaświadczeń o
dochodach. To jest absolutnie najważniejszy warunek!

Data: 2009-09-02 09:46:14
Autor: xbartx
Gdzie KK z millenium?
Dnia Wed, 02 Sep 2009 02:39:22 -0700, whatthefuckisgoingon napisał(a):

No dobra to jeszcze raz zadam pytanie, bo chyba nie zostałem zrozumiany
wystarczająco dobrze.
Do których banków mogę przenieść kartę BEZ ŻADNYCH zaświadczeń o
dochodach. To jest absolutnie najwaĹźniejszy warunek!

Rajfi, getin o ile nic się nie zmieniło.

Data: 2009-09-02 21:17:55
Autor: Robert Kois
Gdzie KK z millenium?
Dnia Wed, 2 Sep 2009 08:31:22 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

[...]

Przy drugiej nic nie chcieli, ale do pierwszej dostali zaświadczenie (no i
niby tą pierwszą miałem zamknąć ;)).

--
Kojer

Data: 2009-09-02 13:53:00
Autor: szczurwa
Gdzie KK z millenium?
On 2 Wrz, 08:34, whatthefuckisgoingon <kaziun...@o2.pl> wrote:

 Byłem w aliorze i GeMoney. Oba mają dobrą ofertę (1-1.5%
cashbacku), ale oba chcą zaświadczenia.

Jeśli chcą zaświadczeń, to jakie to jest "przenoszenie" karty ? Nie
dość, ze doniosę na siebie, to jeszcze mam przynosić wyciągi i zamykac
inną kartę ? To chyba jakieś nieporozumienie ? I to GE, który wydał
setki tysięcy kart do zakupów ratalnych właściwie na "gębę"..?

Data: 2009-09-02 22:30:18
Autor: Ra
Gdzie KK z millenium?
whatthefuckisgoingon pisze:
Wk***iłem się na maxa na je**ne millenium i chce zabrać stamtąd swoją
kartę (Visa Gold). Gdzie ją przeniosę bez jakichkolwiek papierków o
zarobkach? Byłem w aliorze i GeMoney. Oba mają dobrą ofertę (1-1.5%
AFAIK alior przy przeniesienie nie chce zaświadczenia, po prostu sam dzwoni do pracodowacy
ja aktualnie czekam na rozpatrzenie 2 reklamacji kk w mille, dla jednej już upłynął miesiąc. Druga to standart naliczenie opłaty bezpieczna karta mimo że ze 3 razy się upewniałem że nie mam żadnych ubezpieczeń
Czekam żeby dali mi powód do rezygnacji z kart

Gdzie KK z millenium?