Gdzie KK z millenium?

Data: 2009-09-02 06:41:46
Autor: xbartx
Gdzie KK z millenium?
Dnia Tue, 01 Sep 2009 23:34:11 -0700, whatthefuckisgoingon napisał(a):

1. Karta darmowa lub z rozsądnymi warunkami zwrotu opłaty (np. obrót
20000/rok)
2. Brak jakichkolwiek obowiązkowych ubezpieczeń 3. Mile widziane jakieś
dodatki (najlepiej cashbacki)

JakieĹ› propozycje?

Polbank Era a jak nie masz telefonu z era to coĹ› innego z ich oferty.

Data: 2009-09-02 00:53:27
Autor: whatthefuckisgoingon
Gdzie KK z millenium?
On 2 Wrz, 08:41, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Tue, 01 Sep 2009 23:34:11 -0700, whatthefuckisgoingon napisał(a):

> 1. Karta darmowa lub z rozs±dnymi warunkami zwrotu opłaty (np. obrót
> 20000/rok)
> 2. Brak jakichkolwiek obowi±zkowych ubezpieczeń 3. Mile widziane jakie¶
> dodatki (najlepiej cashbacki)

> Jakie¶ propozycje?

Polbank Era a jak nie masz telefonu z era to co¶ innego z ich oferty.

Żadnych papierków z pracy nie chc±? Sprawdził to kto¶ w praktyce?

Data: 2009-09-02 08:31:22
Autor: xbartx
Gdzie KK z millenium?
Dnia Wed, 02 Sep 2009 00:53:27 -0700, whatthefuckisgoingon napisał(a):

Polbank Era a jak nie masz telefonu z era to coĹ› innego z ich oferty.

Żadnych papierków z pracy nie chcą? Sprawdził to ktoś w praktyce?

O ile mnie pamięć nie myli do 5k pln chyba nic nie chcą - przy przenoszeniu to nie wiem jak jest.

Data: 2009-09-02 02:13:04
Autor: kjonca
Gdzie KK z millenium?
On 2 Wrz, 10:31, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

> Żadnych papierków z pracy nie chc±? Sprawdził to kto¶ w praktyce?

O ile mnie pamięć nie myli do 5k pln chyba nic nie chc± - przy
przenoszeniu to nie wiem jak jest.
Tzn. pisz±, ze nie chc±. Ode mnie chcieli.
KJ

Data: 2009-09-02 02:39:22
Autor: whatthefuckisgoingon
Gdzie KK z millenium?
On 2 Wrz, 11:13, kjonca <kjo...@gmail.com> wrote:
On 2 Wrz, 10:31, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:> Dnia Wed, 02 Sep 2009 00:53:27 -0700, whatthefuckisgoingon napisał(a):

> O ile mnie pamięć nie myli do 5k pln chyba nic nie chc± - przy
> przenoszeniu to nie wiem jak jest.

Tzn. pisz±, ze nie chc±. Ode mnie chcieli.
KJ

No dobra to jeszcze raz zadam pytanie, bo chyba nie zostałem
zrozumiany wystarczaj±co dobrze.
Do których banków mogę przenie¶ć kartę BEZ ŻADNYCH za¶wiadczeń o
dochodach. To jest absolutnie najważniejszy warunek!

Data: 2009-09-02 09:46:14
Autor: xbartx
Gdzie KK z millenium?
Dnia Wed, 02 Sep 2009 02:39:22 -0700, whatthefuckisgoingon napisał(a):

No dobra to jeszcze raz zadam pytanie, bo chyba nie zostałem zrozumiany
wystarczajÄ…co dobrze.
Do których banków mogę przenieść kartę BEZ ŻADNYCH zaświadczeń o
dochodach. To jest absolutnie najwaĹĽniejszy warunek!

Rajfi, getin o ile nic się nie zmieniło.

Data: 2009-09-02 21:17:55
Autor: Robert Kois
Gdzie KK z millenium?
Dnia Wed, 2 Sep 2009 08:31:22 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

Polbank Era a jak nie masz telefonu z era to co¶ innego z ich oferty.
Żadnych papierków z pracy nie chc±? Sprawdził to kto¶ w praktyce?
O ile mnie pamięć nie myli do 5k pln chyba nic nie chc± - przy przenoszeniu to nie wiem jak jest.

Przy drugiej nic nie chcieli, ale do pierwszej dostali za¶wiadczenie (no i
niby t± pierwsz± miałem zamkn±ć ;)).

--
Kojer

Gdzie KK z millenium?