Gdzie KK z millenium?

Data: 2009-09-02 22:30:18
Autor: Ra
Gdzie KK z millenium?
whatthefuckisgoingon pisze:
Wk***iłem się na maxa na je**ne millenium i chce zabrać stamtąd swoją
kartę (Visa Gold). Gdzie ją przeniosę bez jakichkolwiek papierków o
zarobkach? Byłem w aliorze i GeMoney. Oba mają dobrą ofertę (1-1.5%
AFAIK alior przy przeniesienie nie chce zaświadczenia, po prostu sam dzwoni do pracodowacy
ja aktualnie czekam na rozpatrzenie 2 reklamacji kk w mille, dla jednej już upłynął miesiąc. Druga to standart naliczenie opłaty bezpieczna karta mimo że ze 3 razy się upewniałem że nie mam żadnych ubezpieczeń
Czekam żeby dali mi powód do rezygnacji z kart

Gdzie KK z millenium?