Gdzie KK za darmo

Data: 2012-07-30 06:05:45
Autor: neterr
Gdzie KK za darmo
Szukam KK o parametrach:
- brak opłat za wydanie i używanie
- limit miesięczny 2000
- ważność karty 3-4 lata

Ewentualnie jakiś inny, tani pomysł na realizację 2-3 transakcji KK w roku?

Data: 2012-07-30 06:17:27
Autor: luc
Gdzie KK za darmo
On 30 Lip, 15:05, neterr <siecradi...@gmail.com> wrote:
[...]

Spróbuj z Open Finance albo Getin Online. Mam taką KK z OF - leży
sobie w szufladzie jaka awaryjna, bo opłat brak. Ale uwaga - niektórzy
mają problemy z wyrobieniem tych KK - sprawa potrafi się ciągnąć
miesiącami...

pzdrwm
luc

Data: 2012-07-30 14:58:59
Autor: W
Gdzie KK za darmo
luc wystukał, co następuje:

[...]

złożyłem wniosek, do 24h ktoś się miał skontaktować celem weryfikacji... po tygodniu dzwonię, znowu ktoś po 24h ktoś miał się skontaktować... miesiąc później 'klony' mnie w ogóle zirytował i zamknąłem konto - status wciąż wisi jako 'weryfikacja wniosku', dwa miesiące później, już po zamknięciu konta ale jezscze wciąż z dostępem via interwebz status KK to... TAK! "w trakcie weryfikacji' ;)

Data: 2012-07-30 17:48:59
Autor: RobertS
Gdzie KK za darmo

[...]

jeszcze trudniej z tej karty zrezygnować, mnie to zajęło ponad 4 m-ce!

aż strach się bać gdybym w tym czasie ubiegał się o kredyt hipo lub coś podobnego

RobertS

Data: 2012-07-30 13:24:47
Autor: Olgierd
Gdzie KK za darmo
On Mon, 30 Jul 2012 06:05:45 -0700, neterr wrote:

- brak opłat za wydanie i używanie - limit miesięczny 2000 - ważność
karty 3-4 lata

Jakaś promocja Citi (na razie chyba brak).

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-07-30 18:13:31
Autor: Rafał
Gdzie KK za darmo
W dniu 2012-07-30 15:24, Olgierd pisze:
On Mon, 30 Jul 2012 06:05:45 -0700, neterr wrote:

- brak opłat za wydanie i używanie - limit miesięczny 2000 - ważność
karty 3-4 lata

Jakaś promocja Citi (na razie chyba brak).

W Citi to akurat jest nieustająca promocja. Tylko trzeba wyrazić chęć rezygnacji. Zwłaszcza przy MC World.

--
Raf

Data: 2012-07-30 18:38:30
Autor: Grzegorz Niemirowski
Gdzie KK za darmo
Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> napisał(a):
Jakaś promocja Citi (na razie chyba brak).

Citi ZTM? Mam za darmo i dostaję zwrot 20% za bilety (bo mam jeszcze debetówkę).

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/

Data: 2012-08-01 00:04:38
Autor: neterr
Gdzie KK za darmo
W dniu poniedziałek, 30 lipca 2012 15:24:47 UTC+2 użytkownik Olgierd napisał:

> - brak opłat za wydanie i używanie - limit miesięczny 2000 - ważność
Jakaś promocja Citi (na razie chyba brak).

Niestety citi w moim przypadku (działalność gospodarcza) chce sterty papierów :(
Zamówiłem z GOL - zobaczymy.

Data: 2012-07-30 15:12:33
Autor: pawlin
Gdzie KK za darmo
W dniu 2012-07-30 15:05, neterr pisze:
[...]

klony czarneckiego daja bez oplat

Data: 2012-08-01 00:55:24
Autor: Piotr Hołda
Gdzie KK za darmo
W dniu poniedziałek, 30 lipca 2012 15:05:45 UTC+2 użytkownik neterr napisał:
[...]

KK ING: 0 zł za korzystanie z karty, jeśli średnia miesięczna wartość transakcji w roku wyniesie co najmniej 200 zł

Gdzie KK za darmo