Gdzie Mikrofala

Data: 2010-11-02 08:14:45
Autor: Robson
Gdzie Mikrofala
Masz male badz planujesz miec dzieci?

Data: 2010-11-02 08:29:11
Autor: Maxi
Gdzie Mikrofala
Masz male badz planujesz miec dzieci?

Planuję meble do kuchni na wymiar i mam dzieci, ale już większe :)

Data: 2010-11-02 13:58:45
Autor: Robson
Gdzie Mikrofala

Planuję meble do kuchni na wymiar i mam dzieci, ale już większe :)

Gdy moje dzieci byly male kuchenka byla wysoko, nad lodowka.
Pytanie, jak czesto korzystasz z kuchenki. Ja mam taka z grillem i crispem, wiec kreci sie dosyc czesto. Obecnie, bo zmianie mebli, jest pod szafka, bo tak wygodniej, schylac sie nie trzeba i widac co sie dzieje w srodku.

Gdzie Mikrofala