Gdzie Mikrofala

Data: 2010-11-02 12:59:40
Autor: Czarek
Gdzie Mikrofala
Maxi wrote:
Gdzie projektujecie położenie kuchenki mikrofalowej w swojej kuchni? Chodzi mi o uwzględnienie jej w zabudowie. Czy tuż pod blatem, czy na dole pod szafką górną?
Wyglądałoby, że lepiej wyżej, ale wtedy z szafek 30cm wystaje mikrofala ok 12-14 cm. Pod blatem jest do zagospodarowania aż 60 cm, więc zmieści się, ale co dać wtedy pod nią? A jak to u Was jest?

Sprawdź, czy przypadkiem w ofercie IKEI nie ma mikrofalówek na tyle płytkich, że można je bez problemu zabudować w szafce wiszącej... na przykład ta ma tylko 31,4 cm głębokości:

http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/00182566

Pozdrawiam

Czarek

Data: 2010-11-08 09:54:12
Autor: ąćęłńóśźż
Gdzie Mikrofala
To chyba na odwrót:
Szafki wiszące z IKEA są najgłębsze na rynku (ze znanych mi).

-- -- -

Data: 2010-11-17 09:44:41
Autor: Czarek
Gdzie Mikrofala
ąćęłńóśźż wrote:
To chyba na odwrót:
Szafki wiszące z IKEA są najgłębsze na rynku (ze znanych mi).

W takim razie zobacz http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/00182566

Rozmiary po złożeniu
Szerokość: 59.5 cm
Głębokość: 31.4 cm