Gdzie ROR?

Data: 2012-12-04 06:21:32
Autor: suryga
Gdzie ROR?
Witam
Dzisiejszy poranek spędziłem odwiedzając banki w celu zapoznania się z ofertą Ror-ów dla mojej żony.
Mniej wiecej odbywało się na zasadzie:
"Dzień Dobry. Żona mnie prosiła abym zorientował się w ofertach banków w zakresie ROR-ów. Szukamy konta zminimum: z dostępem do internetu i bankomaty za darmo. WPływy na konto 10 tys/m-c"
Dostawałem z reguły kartke i krótki instuktaż.
Pod warunkiem że wpłacalem lub utrzymywałem odpowienie saldo miałem wszystko za darmo mniej więcej wszedzie.

Ale jakoś tak zapadł mi w pamięć Alior:
te 3% cash back
i nocna lokata na połowe środków.

Krókie pytanie:
Czy są jakieś minusy tego konta? Ewentualnie jakieś inne opcje?

ps.:
Powiem szczerze że liczyłem na magie 10 tys/mc iż zostane jakiś lepsze warunki. Ale nie robiło to jakiegoś wrażenia i nie oferowano mi z tego powodu czegoś ekstra.

Data: 2012-12-04 10:10:59
Autor: witek
Gdzie ROR?
suryga@gmail.com wrote:
Czy są jakieś minusy tego konta?

poczytaj watek "alior ty jebana szmato" :)

Data: 2012-12-04 17:13:36
Autor: Matt
Gdzie ROR?
On Tue, 04 Dec 2012 17:10:59 +0100, witek <witek7205@gazeta.pl.invalid>  wrote:

suryga@gmail.com wrote:
Czy są jakieś minusy tego konta?

poczytaj watek "alior ty jebana szmato" :)

Ale tamten wątek dotyczy Synca a wątkotwórca był w placówce, czyli pewnie  zależy mu na interfejsie białkowym.

Matt

Data: 2012-12-04 09:06:46
Autor: suryga
Gdzie ROR?
W dniu wtorek, 4 grudnia 2012 17:13:36 UTC+1 użytkownik Matt napisał:

> poczytaj watek "alior ty jebana szmato" :)

Ale tamten wątek dotyczy Synca a wątkotwórca był w placówce, czyli pewnie  zależy mu na interfejsie białkowym.

Matt

Jedynie w początkowej fazie zależało mi na interfejsie bialkowym. Miałem wolne popołudnie więc stwierdziłem że warto obniżyć koszty życia i jednocześnie pospacerować po bankowej-street Krakowie .
W tym momencie żona płaci 16,5 zł.

Data: 2012-12-04 18:08:38
Autor: TrzyLinie
Gdzie ROR?
W dniu 2012-12-04 18:06, suryga@gmail.com napisał(a):
[...]

Złote konto w BP?

--
TrzyLinie

Data: 2012-12-04 20:43:14
Autor: Rafał Grzelak
Gdzie ROR?
TrzyLinie wrote:

> [...]
> Miałem wolne popołudnie więc stwierdziłem że warto obniżyć koszty
> życia i jednocześnie pospacerować po bankowej-street Krakowie .  W

Powyzej 9k/mc Aurum jest za darmo. Bankomaty tez (wszystkie). I
przelewy.
Trzeba tylko sie udac i podpisac jakis papier.

Tylko jeden zgrzyt - w przypadku ktory znam zabrali debetowke i
powiedzieli, ze nowa bedzie za tydzien [sic!].
Prajwet banking, wamać.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-12-05 06:49:21
Autor: TrzyLinie
Gdzie ROR?
W dniu 2012-12-04 21:43, Rafał Grzelak napisał(a):
TrzyLinie wrote:

[...]

Aurum może i jest za "darmo", ale ja mówię o "Złotym koncie", poprzedniku
Aurum, które właśnie kosztowało 16,50 zł bez względu na wpływy.

--
TrzyLinie

Data: 2012-12-04 22:27:20
Autor: vvvvvv
Gdzie ROR?
Użytkownik <suryga@gmail.com> napisał w wiadomości news:738a260e-8a72-4908-9643-5f161d22d998googlegroups.com...

Miałem wolne popołudnie więc stwierdziłem że warto obniżyć koszty życia i jednocześnie pospacerować po bankowej-street Krakowie .

raz piszesz ze ranek, raz ze popołudnie. to kiedy w końcu chodziłeś po tych bankach? coś mi tu nie pasuje.
;)

Data: 2012-12-04 22:29:32
Autor: suryga
Gdzie ROR?

raz piszesz ze ranek, raz ze popoďż˝udnie. to kiedy w koďż˝cu chodziďż˝eďż˝ po tych  bankach? coďż˝ mi tu nie pasuje.
;)

Poranek był tak piekny że szedłem piechotą. I z tak zeszło mi do popołudnia.

ps dawno tyle nie chodziłem więc wieczorem nogi mnie bolały jak cholera/

Data: 2012-12-05 09:19:39
Autor: Matt
Gdzie ROR?
On Tue, 04 Dec 2012 18:06:46 +0100, <suryga@gmail.com> wrote:

[...]

Ale co to za chargeback 3% Ci zaproponowali w Aliorze placówkowym? Od  jakich transakcji?
Alior na swojej stronie opisuje tylko zwrot 1% od wszystkiego w koncie  zakupowym, lecz od tego korzystniejsza jest KK Polbanku. Ewentualnie Alior  proponuje kartę ze zwrotem 5% ale od bardzo nielicznych transakcji, np..  teraz w grudniu zakupy w sklepach z zabawkami (w tym przypadku, jeśli coś  można kupić w sklepie z zabawkami, to można tez kupić taniej na allegro i  też dostać 5% zwrotu na Syncu).
Gdyby Alior w placówkach miał jakąś ekstra ofertę, to podziel się  wiadomością.

Matt

Data: 2012-12-05 11:10:58
Autor: suryga
Gdzie ROR?
W dniu środa, 5 grudnia 2012 09:19:39 UTC+1 użytkownik Matt napisał:
On Tue, 04 Dec 2012 18:06:46 +0100, <su@gmail.com> wrote:

> [...]

Gdyby Alior w placówkach miał jakąś ekstra ofertę, to podziel się  wiadomością.

Masz racje sprawdziłem faktycznie 1%. Zasugerowałem się tym że od 3000 zwracją 30 zł.

Data: 2012-12-06 15:53:57
Autor: Matt
Gdzie ROR?
On Wed, 05 Dec 2012 20:10:58 +0100, <suryga@gmail.com> wrote:

Masz racje sprawdziłem faktycznie 1%. Zasugerowałem się tym że od 3000  zwracją 30 zł.

Piszesz o koncie zakupowym w Alior, które kosztuje 7zł na miesiąc plus 5zł  za kartę debetową. Moim zdaniem to jest niepotrzebne wydane 12zł na  miesiąc. Wybierając dowolny rachunek z listy: Sync/Meritum/Millenium plus  KK Polbanku (Visa Gold lub Mastercard T-Mobile) możesz mieć lepsze warunki  za darmo.

Matt

Data: 2012-12-04 10:27:33
Autor: witek
Gdzie ROR?
wrote:

suryga@gmail.com wrote:
Czy są jakieś minusy tego konta?

poczytaj watek "alior ty jebana szmato" :)

Ale tamten wątek dotyczy Synca a wątkotwórca był w placówce, czyli
pewnie zależy mu na interfejsie białkowym.

Niewazne.

jak ktos ma takie kretnskie pomysly w jednym miejscu to w drugim tez cos wymysli.

Do szału doprowadza mnie "może gazetkę?" w biedronce.

Data: 2012-12-04 16:11:49
Autor: Matt
Gdzie ROR?
On Tue, 04 Dec 2012 15:21:32 +0100, <suryga@gmail.com> wrote:

[...]

Lepiej napisz co to za oferta w Aliorze z 3% cash back.
Poza tym w Aliorze albo płacisz minimum 5zł za kartę przy zwykłym  rachunku, albo bezpłatne bankomaty ograniczone są do Euronetu i cash4you  (przy koncie "rachunki bez opłat").

Matt

Data: 2012-12-04 16:29:33
Autor: kowtow
Gdzie ROR?

ps.:
Powiem szczerze że liczyłem na magie 10 tys/mc

Dla banku to zadne pieniadze ja ostatnio wplacalem lokate prawie 100 tys i tez szukalem banku na lepsze warunki ale powiedziano mi ze to sa dla nich grosze
Tak ze gdzie ta bieda w Polsce?

Data: 2012-12-05 16:48:14
Autor: xbartx
Gdzie ROR?
Dnia Tue, 04 Dec 2012 06:21:32 -0800, suryga napisał(a):

Ale jakoś tak zapadł mi w pamięć Alior:
te 3% cash back i nocna lokata na połowe środków.

KrĂłkie pytanie:
Czy są jakieś minusy tego konta?
Ewentualnie jakieś inne opcje?

Alior czy Sync, bo to ten sam właściciel ale dwa różne banki. W Sync ma 5% CB za transakcję internetowe, przelewy, bankomaty za darmo. Do tego gratis wkurzające reklamy tak samo jak w Aliorze ;)
Napisz lepiej na czym najbardziej Ci/Wam zależy to się coś pewnie wymyśli ;)

--
xbartx

Data: 2012-12-05 11:23:14
Autor: suryga
Gdzie ROR?
W dniu środa, 5 grudnia 2012 17:48:14 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:
> [...]

Napisz lepiej na czym najbardziej Ci/Wam zależy to się coś pewnie wymyśli ;)

Tak jak mówie przeszedłem kilka Banków w jeden dzień. W większości miałem wszytsko za darmo:
Internet za darmo
Bankomaty za darmo
Wypłata w banku za darmo

POD WARUNKIEM że będę miała odpowiednie przepływy.

A mi chodzi o tak zwane kruczki, funkcjonalności o których mało ludzi wie....
Wyjaśnie to na moim samochodzie:
Gdyby był rok starszy albo młodszy przekładnia kierownicza nie kosztowałaby 1000PLN tylko połowe mniej. Ale nie wiedziałem.

Po prostu śledzę tą grupę od jakiegoś czasu i widzę że są tu prawdziwi fachowcy od Banków. I teraz szukam jakiegoś konta z gadżetami. IFona nie mam ale konto chce mieć super. No i warunek podstawowy. Szukam Banku na następne X lat.

Data: 2012-12-05 13:30:34
Autor: witek
Gdzie ROR?
suryga@gmail.com wrote:
No i warunek podstawowy. Szukam Banku na następne X lat.

mam inteligo x lat od samego poczatku jak powstalo i sobie chwale.
pod warunkiem, ze nie probujesz wplacac gotowki, tylko ja wydajesz.

Data: 2012-12-05 22:39:30
Autor: xbartx
Gdzie ROR?
Dnia Wed, 05 Dec 2012 11:23:14 -0800, suryga napisał(a):

No i warunek podstawowy. Szukam Banku na następne X lat.

Warunek podstawowy to jest taki, że jak chcesz żeby Ci coś polecono to musisz napisać czego potrzebujesz - popatrz na inne posty na grupie jak to się mniej więcej odbywa. Teksy w stylu "I teraz szukam jakiegoś konta z gadżetami. IFona nie mam ale konto chce mieć super." raczej Ci nie pomogą, bo mówią dokładnie nic.

--
xbartx

Data: 2012-12-06 06:04:13
Autor: TrzyLinie
Gdzie ROR?
W dniu 2012-12-05 20:23, suryga@gmail.com napisał(a):
No i warunek podstawowy. Szukam Banku na następne X lat.

Chyba tu jest problem... Dziś oferta w banku A będzie super, ale jak
A nałapie jeleni, to wprowadzi opłaty, prowizje, "udogodnienia dla dobra
i ochrony klienta" itd i trzeba będzie się wynosić z A do B. I tak ciągle.

Inteligo jest całkiem stabilne od lat, zmiany IMO tylko na lepsze.

--
TrzyLinie

Data: 2012-12-06 07:06:53
Autor: Marek
Gdzie ROR?
W dniu 05.12.2012 20:23, suryga@gmail.com pisze:

[...]

za fachowca od bankow sie absolutnie nie uwazam, a nawet wrecz przeciwnie....
ale jednak od dłuższego czasu jest dla mnie jasne, ze znalezienie banku na lata jest NIEMOZLIWE ! Banki zawsze bedą nas miały głeboko....
jak w reklamie: "Bank ma zarabiac....", klient jest tylko srodkiem do tego celu i to wcale nie najwazniejszym.
trzeba zmieniać banki -> to jest jedyna metoda egzekwowania godziwych warunkow.
marek

Data: 2012-12-06 08:44:35
Autor: Waldek
Gdzie ROR?

Użytkownik "Marek" <mularek_wytnij@o2.pl> napisał w wiadomości news:k9pd1f$hpk$1mx1.internetia.pl...

trzeba zmieniać banki -> to jest jedyna metoda egzekwowania godziwych warunkow.
marek

No,  podpisuje sie pod tym,  wlasnymi....  nogami - LOL

Pozdrawiam

Data: 2012-12-06 11:17:33
Autor: Matt
Gdzie ROR?
On Wed, 05 Dec 2012 20:23:14 +0100, <suryga@gmail.com> wrote:

I teraz szukam jakiegoś konta z gadżetami. IFona nie mam ale konto chce  mieć super.

No i warunek podstawowy. Szukam Banku na następne X lat.

O tym, że nie ma rachunku na X lat, to już inni napisali.
Nie ma też jednego rachunku dobrego na wszystko. Każda oferta rachunku  bankowego w PL ma jakieś wady.
Jeśli chcesz mieć zwrot części wydatków, to trzeba założyć kilka  bezpłatnych rachunków:
1. Do płacenia przez net w PL: Alior Sync i zwrot 5%.
2. Do płacenia na stacjach paliw: Meritum i zwrot 4%.
3. Do płacenia w marketach: Millenium i zwrot 3% (ale tu właśnie psują  ofertę).
4. Do wszystkiego innego, do płacenia w walutach oraz jako zapasowa w  powyższych przypadkach: karta kredytowa Polbanku i zwrot 1%.
5. Awaryjna karta do leżenia w szufladzie: KK OF KIS. Nie ma żadnych  bonusów ale też nic nie kosztuje.

Matt

Data: 2012-12-06 11:46:50
Autor: Andrzej Kubiak
Gdzie ROR?
Dnia Thu, 06 Dec 2012 11:17:33 +0100, Matt napisał(a):

2. Do płacenia na stacjach paliw: Meritum i zwrot 4%.

Jeśli ktoś mało jeździ i zadowala się 30 litrami miesięcznie, to w Getinie
zwrot sięga kilkunastu procent, i nie trzeba wydawać 200 miesięcznie.

AK

Data: 2012-12-06 12:53:44
Autor: Waldek
Gdzie ROR?

Użytkownik "Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid> napisał w wiadomości news:359v7m5ism7$.vqfryrsu2cxn$.dlg40tude.net...
[...]

A ja tam wole dostac mniej cofki
jesli zdazy sie tak ze nie wyjezdze paliwa za te ~760
niz miec cos wspolnego z getinem ;P

Pozdrawiam

Data: 2012-12-06 13:19:56
Autor: Andrzej Kubiak
Gdzie ROR?
Dnia Thu, 6 Dec 2012 12:53:44 +0100, Waldek napisał(a):

A ja tam wole dostac mniej cofki
jesli zdazy sie tak ze nie wyjezdze paliwa za te ~760
niz miec cos wspolnego z getinem ;P

W pełni rozumiem, bo sam z kolei do fortisu (jego mać) nie pójdę, choćby
nie wiem jakie cuda dawali :)

AK

Data: 2012-12-06 13:25:02
Autor: SQLwiel
Gdzie ROR?
W dniu 2012-12-06 13:19, Andrzej Kubiak pisze:

jesli zdazy sie tak ze nie wyjezdze paliwa za te ~760
niz miec cos wspolnego z getinem ;P

W pełni rozumiem, bo sam z kolei do fortisu (jego mać) nie pójdę, choćby
nie wiem jakie cuda dawali :)

.... się mi przypomina...
Dawno temu jacyś tv-kabareciarze zaprosili Ryszarda Pietruskiego, posadzili go na fotelu i wręczyli mu jakąś nagrodę z dyplomem dla najlepszego polskiego aktora. Pietruski albo był autentycznie zdziwiony, albo był naprawdę dobrym aktorem.
Po czym wyjaśnili mu, że gdzieś tam zrobili plebiscyt na najgorszego aktora i wyczytali alfabetycznie nazwiska aktorów, których zgłoszono (spora lista...). Stwierdzili, że po długim analizowaniu on był jedynym znanym im aktorem, którego na tej liście nie było.

No więc: jaki jest najlepszy bank w Polsce? Albo najgorszy?
:)

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-12-06 15:19:52
Autor: Waldek
Gdzie ROR?

Użytkownik "SQLwiel" <"[nick]"@guglowapoczta.com> napisał w wiadomości news:50c08e9e$0$1318$65785112news.neostrada.pl...

No więc: jaki jest najlepszy bank w Polsce? Albo najgorszy?
:)

Ano to wszystko zalezy w jakiej kategorii  ;P
ale naszym priorytetem tutaj jest wyjadac najlepsze kaski
ze wszystkich - w miare mozliwosci i zdrowego rozsadku ;)

Pozdro

Data: 2012-12-06 15:39:19
Autor: Andrzej Kubiak
Gdzie ROR?
Dnia Thu, 6 Dec 2012 15:19:52 +0100, Waldek napisał(a):

ale naszym priorytetem tutaj jest wyjadac najlepsze kaski
ze wszystkich - w miare mozliwosci i zdrowego rozsadku ;)

Dlatego, choć Leszkowi cały czas patrzę na łapy i w ogóle nie ufam,
radośnie korzystam z jego instytucji, bo chłopina wciąż do mnie dopłaca ;)

AK

Data: 2012-12-06 15:42:44
Autor: Zbynek Ltd.
Gdzie ROR?
Waldek napisał(a) :
[...]

i jakie kryterium stosowano. Czego dowodem są płatne "rankingi" jakoby niezależnych testów publikowane po poczytnych portalach informacyjnych.

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Gdzie ROR?