Gdzie ROR?

Data: 2012-12-04 10:10:59
Autor: witek
Gdzie ROR?
suryga@gmail.com wrote:
Czy są jakieś minusy tego konta?

poczytaj watek "alior ty jebana szmato" :)

Data: 2012-12-04 17:13:36
Autor: Matt
Gdzie ROR?
On Tue, 04 Dec 2012 17:10:59 +0100, witek <witek7205@gazeta.pl.invalid>  wrote:

suryga@gmail.com wrote:
Czy są jakieś minusy tego konta?

poczytaj watek "alior ty jebana szmato" :)

Ale tamten wątek dotyczy Synca a wątkotwórca był w placówce, czyli pewnie  zależy mu na interfejsie białkowym.

Matt

Data: 2012-12-04 09:06:46
Autor: suryga
Gdzie ROR?
W dniu wtorek, 4 grudnia 2012 17:13:36 UTC+1 użytkownik Matt napisał:

> poczytaj watek "alior ty jebana szmato" :)

Ale tamten wątek dotyczy Synca a wątkotwórca był w placówce, czyli pewnie  zależy mu na interfejsie białkowym.

Matt

Jedynie w początkowej fazie zależało mi na interfejsie bialkowym. Miałem wolne popołudnie więc stwierdziłem że warto obniżyć koszty życia i jednocześnie pospacerować po bankowej-street Krakowie .
W tym momencie żona płaci 16,5 zł.

Data: 2012-12-04 18:08:38
Autor: TrzyLinie
Gdzie ROR?
W dniu 2012-12-04 18:06, suryga@gmail.com napisał(a):
[...]

Złote konto w BP?

--
TrzyLinie

Data: 2012-12-04 20:43:14
Autor: Rafał Grzelak
Gdzie ROR?
TrzyLinie wrote:

> [...]
> Miałem wolne popołudnie więc stwierdziłem że warto obniżyć koszty
> życia i jednocześnie pospacerować po bankowej-street Krakowie .  W

Powyzej 9k/mc Aurum jest za darmo. Bankomaty tez (wszystkie). I
przelewy.
Trzeba tylko sie udac i podpisac jakis papier.

Tylko jeden zgrzyt - w przypadku ktory znam zabrali debetowke i
powiedzieli, ze nowa bedzie za tydzien [sic!].
Prajwet banking, wamać.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-12-05 06:49:21
Autor: TrzyLinie
Gdzie ROR?
W dniu 2012-12-04 21:43, Rafał Grzelak napisał(a):
TrzyLinie wrote:

[...]

Aurum może i jest za "darmo", ale ja mówię o "Złotym koncie", poprzedniku
Aurum, które właśnie kosztowało 16,50 zł bez względu na wpływy.

--
TrzyLinie

Data: 2012-12-04 22:27:20
Autor: vvvvvv
Gdzie ROR?
Użytkownik <suryga@gmail.com> napisał w wiadomości news:738a260e-8a72-4908-9643-5f161d22d998googlegroups.com...

Miałem wolne popołudnie więc stwierdziłem że warto obniżyć koszty życia i jednocześnie pospacerować po bankowej-street Krakowie .

raz piszesz ze ranek, raz ze popołudnie. to kiedy w końcu chodziłeś po tych bankach? coś mi tu nie pasuje.
;)

Data: 2012-12-04 22:29:32
Autor: suryga
Gdzie ROR?

raz piszesz ze ranek, raz ze popoďż˝udnie. to kiedy w koďż˝cu chodziďż˝eďż˝ po tych  bankach? coďż˝ mi tu nie pasuje.
;)

Poranek był tak piekny że szedłem piechotą. I z tak zeszło mi do popołudnia.

ps dawno tyle nie chodziłem więc wieczorem nogi mnie bolały jak cholera/

Data: 2012-12-05 09:19:39
Autor: Matt
Gdzie ROR?
On Tue, 04 Dec 2012 18:06:46 +0100, <suryga@gmail.com> wrote:

[...]

Ale co to za chargeback 3% Ci zaproponowali w Aliorze placówkowym? Od  jakich transakcji?
Alior na swojej stronie opisuje tylko zwrot 1% od wszystkiego w koncie  zakupowym, lecz od tego korzystniejsza jest KK Polbanku. Ewentualnie Alior  proponuje kartę ze zwrotem 5% ale od bardzo nielicznych transakcji, np..  teraz w grudniu zakupy w sklepach z zabawkami (w tym przypadku, jeśli coś  można kupić w sklepie z zabawkami, to można tez kupić taniej na allegro i  też dostać 5% zwrotu na Syncu).
Gdyby Alior w placówkach miał jakąś ekstra ofertę, to podziel się  wiadomością.

Matt

Data: 2012-12-05 11:10:58
Autor: suryga
Gdzie ROR?
W dniu środa, 5 grudnia 2012 09:19:39 UTC+1 użytkownik Matt napisał:
On Tue, 04 Dec 2012 18:06:46 +0100, <su@gmail.com> wrote:

> [...]

Gdyby Alior w placówkach miał jakąś ekstra ofertę, to podziel się  wiadomością.

Masz racje sprawdziłem faktycznie 1%. Zasugerowałem się tym że od 3000 zwracją 30 zł.

Data: 2012-12-06 15:53:57
Autor: Matt
Gdzie ROR?
On Wed, 05 Dec 2012 20:10:58 +0100, <suryga@gmail.com> wrote:

Masz racje sprawdziłem faktycznie 1%. Zasugerowałem się tym że od 3000  zwracją 30 zł.

Piszesz o koncie zakupowym w Alior, które kosztuje 7zł na miesiąc plus 5zł  za kartę debetową. Moim zdaniem to jest niepotrzebne wydane 12zł na  miesiąc. Wybierając dowolny rachunek z listy: Sync/Meritum/Millenium plus  KK Polbanku (Visa Gold lub Mastercard T-Mobile) możesz mieć lepsze warunki  za darmo.

Matt

Data: 2012-12-04 10:27:33
Autor: witek
Gdzie ROR?
wrote:

suryga@gmail.com wrote:
Czy są jakieś minusy tego konta?

poczytaj watek "alior ty jebana szmato" :)

Ale tamten wątek dotyczy Synca a wątkotwórca był w placówce, czyli
pewnie zależy mu na interfejsie białkowym.

Niewazne.

jak ktos ma takie kretnskie pomysly w jednym miejscu to w drugim tez cos wymysli.

Do szału doprowadza mnie "może gazetkę?" w biedronce.

Gdzie ROR?