[1/2NTG] Gdzie Sony Xperia Active z ANT+?

Data: 2013-08-30 09:22:47
Autor: piecia aka dracorp
[1/2NTG] Gdzie Sony Xperia Active z ANT+?
Dnia Thu, 29 Aug 2013 12:36:36 -0700, Kuba Abuk napisał(a):

Aliexpress nie spełnia wymogów białego człowieka (nie jestem narodowcem,
jakby co). Z ciekawości poklikałem i NOWY telefon jest w ofercie tylko
jednego, tajemniczego Chińczyka z baaardzo okrągłą liczbą opinii. Cała
reszta to używane, czyli odnowione telefony niewiadomego pochodzenia za
150$ (+cło pewnie). Dziękuję! Jeśli już się zdecyduję, to chyba na
używkę z .pl od osoby, która potwierdzi pochodzenie telefonu paragonem i
kartÄ… gwarancyjnÄ….
Chcesz używkę i gwarancję? Nie za duże wymagania?

--
piecia aka dracorp

[1/2NTG] Gdzie Sony Xperia Active z ANT+?