Gdzie WĘGIERSKICH gejów prześladują? W Brukseli, sercu UE?

Data: 2020-12-10 08:36:57
Autor: A. Filip
Gdzie WĘGIERSKICH gejów prześladują? W Brukseli, sercu UE?
Jeśli z *trzech* uczestników gejowskiej orgii z paszportami
dyplomatycznymi  media ujawniają tożsamość *tylko jednego*,
węgierskiego geja (europosła EPL Tuska z węgierskiego FIDESZ) to czy
podejrzenia o prześladowanie *węgierskich* gejów w samym sercu
Unii Europejskiej się nie narzucają?

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-12-10 00:06:32
Autor: bru...@interia.pl
czwartek, 10 grudnia 2020 o 08:37:03 UTC+1 A. Filip napisał(a):
[...]
Gdyż tylko  Węgier uciekał po rynnie z plecakiem narkotyków? --
Bruno

Data: 2020-12-10 09:37:46
Autor: A. Filip
"bru...@interia.pl" <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

Link na "plecak narkotyków" z podaniem czy to nie były "narkotyki"
legalne za jedną granicą masz i rzucisz?

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-12-10 04:11:26
Autor: Jan Osik
On Thursday, December 10, 2020 at 9:37:48 AM UTC+1, A. Filip wrote:
"bru...@interia.pl" <bru...@interia.pl> pisze:
> czwartek, 10 grudnia 2020 o 08:37:03 UTC+1 A. Filip napisał(a): >> Jeśli z *trzech* uczestników gejowskiej orgii z paszportami >> dyplomatycznymi media ujawniają tożsamość *tylko jednego*, >> węgierskiego geja (europosła EPL Tuska z węgierskiego FIDESZ) to czy >> podejrzenia o prześladowanie *węgierskich* gejów w samym sercu >> Unii Europejskiej się nie narzucają? >> > Gdyż tylko Węgier uciekał po rynnie z plecakiem narkotyków?
Link na "plecak narkotyków" z podaniem czy to nie były "narkotyki" legalne za jedną granicą masz i rzucisz?

Znowu cię dysgooglia dopadła, Andrzejku?

PS. Bruksela nie leży w Holandii.

Data: 2020-12-10 14:17:02
Autor: A. Filip
Jan Osik <japanizer@japanizer.org> pisze:
> [...]

Znowu cię dysgooglia dopadła, Andrzejku?

Ja mam za darmo tracić mój czas na uwiarygadnianie jego argumentów?
To nie po kapitalistycznemu komuch jeden.
No chyba że ty sugerujesz że jest zbrodnią od tego biednego człowieka
wymagać by zapamiętał czyją wersje kupił o pożyteczny idioto fake-news.
Jeszcze by jakaś gazetka "mijająca się z prawdą" straciła "reputacje"
jakby ludzie bez sklerozy pamiętali że to ona napisała.

PS. Bruksela nie leży w Holandii.

Jesteś "lotny jak zwykle"?  Między Brukselą a Holandią jednej granicy
nie ma? A kwestia sprowadza się do tego czy były to narkotyki tak
"straszliwe" że już za jedną Schengen granicą od Brukseli są legalne.

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2020-12-20 17:42:48
Autor: Budzik
Gdzie WĘGIERSKICH gejów prześladują? W Brukseli, sercu UE?
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

Ja mam za darmo tracić mój czas na uwiarygadnianie jego argumentów?

Ale chcesz sie dowiedziec prawdy czy tylko wywołać u swoich rozmówców kolejne odruchy wymiotne na sama mysl z kim musza rozmawiac?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

Data: 2020-12-20 18:57:50
Autor: A. Filip
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

Dlaczego sądzisz innych po sobie?

Ja chce sprawdzić czy kontr-dyskutant chce *i potrafi* wskazać konkretne
źródła czy tylko tak sobie pierdoli o swoich "wrażeniach ogólnych" na
podstawie HGW czego.  Przekonać przekonanych byle gówniany idiota potrafi.
Jak tu ma być dyskusja przynajmniej skracająca listę rozbieżności a nie
bezproduktywna gównoburza to wypada potrafić wskazać swoje źródła.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-12-21 05:59:57
Autor: Budzik
[...]

Ty sie za duzo skupiasz na manipulacjach i dyskutancie zamiast skupiac sie na faktach i prawdzie. Ale to juz nie raz przyznawałes, ze fakty cie nie interesuja...

--
Pozdrawia... Budzik
"Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

Data: 2020-12-21 08:33:45
Autor: A. Filip
[...]

Ty _bezczelnie_ łżesz w żywe oczy?  W tym podwątku nie twierdze  że
wypada potrafić podpierać swoje twierdzenia podaniem źródeł?

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-12-21 11:59:57
Autor: Budzik
[...]

Ja mowie ogolnie o twojej tffurczosci a nie o tym podwatku.
Wielokrotnie przyznawałes ze bycie obiektywnym nie jest w twoim interesie. A w rozmowie mozna poszukiwać prawdy. Ale interesu? ROTFL

--
Pozdrawia... Budzik
"Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

Data: 2020-12-21 13:46:37
Autor: u2
Gdzie WĘGIERSKICH gejĂłw prześladujL_s9ÝőŽé,zXśrÇŤrĺÝ
W dniu 21.12.2020 o 12:59, Budzik pisze:
Wielokrotnie przyznawałes ze bycie obiektywnym nie jest w twoim
interesie.

znowu masz auto-projekcję

Data: 2020-12-10 07:03:22
Autor: bru...@interia.pl
czwartek, 10 grudnia 2020 o 09:37:48 UTC+1 A. Filip napisał(a):
> [...]
> czwartek, 10 grudnia 2020 o 08:37:03 UTC+1 A. Filip napisał(a): >> Jeśli z *trzech* uczestników gejowskiej orgii z paszportami >> dyplomatycznymi media ujawniają tożsamość *tylko jednego*, >> węgierskiego geja (europosła EPL Tuska z węgierskiego FIDESZ) to czy >> podejrzenia o prześladowanie *węgierskich* gejów w samym sercu >> Unii Europejskiej się nie narzucają? >> > Gdyż tylko Węgier uciekał po rynnie z plecakiem narkotyków?
Link na "plecak narkotyków"
 "A passer-by reported to the police that he had seen a man fleeing along the gutter; he was able to identify the man. The man's hands were bloody. It is possible that he may have been injured while fleeing. Narcotics were found in his backpack. The man was unable to produce any identity documents. He was escorted to his place of residence, where he identified himself as S. J. (1961) by means of a diplomatic passport."
https://www.politico.eu/article/police-arrests-20-people-including-eu-officials-at-lockdown-party-in-brussels/

z podaniem czy to nie były "narkotyki" legalne za jedną granicą masz i rzucisz?

To nie ważne. W Belgii są nielegalne. Ty też możesz jechać do Holandii na zakupy, ale jak polska Policja je znajdzie, to masz przechlapane. Tłumaczenia, że nabyłeś legalnie nie pomogą.

--
Bruno

Data: 2020-12-10 16:51:12
Autor: A. Filip
> [...]
produce any identity documents. He was escorted to his place of
residence, where he identified himself as S. J. (1961) by means of a

Czyli nie(koniecznie) zjeżdżał NAGI po rynnie skoro zidentyfikowali go po
krwawiących dłoniach a nie po braku ubrania?  Czyli "niektóre" z detali
po mediach/postach "mogą być" niezgodne ze stanem faktycznym?

[...]

Ależ masz rację że to zmienia ze (dalej) były nielegalne w Belgii ale
(jeśli to była marihuana) *bardzo* zmienia (polityczną) wagę tej
"narkotycznej zbrodni", a z pomijania JAKIE to były narkotyki robi coś
"mogącego" wyglądać na (świadomą) manipulacje i polityczne wrabianie.
W końcu w Polsce demonstracje "wolne konopie" są regularne
a ja osobiście zastanawiam się tylko _kiedy_ RP3 się połaszczy na wysoką
akcyzę za mmarychę.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-12-10 09:08:38
Autor: bru...@interia.pl
czwartek, 10 grudnia 2020 o 16:52:00 UTC+1 A. Filip napisał(a):
"bru...@interia.pl" <bru...@interia.pl> pisze: > czwartek, 10 grudnia 2020 o 09:37:48 UTC+1 A. Filip napisał(a): >> "bru...@interia.pl" <bru...@interia.pl> pisze: >> > czwartek, 10 grudnia 2020 o 08:37:03 UTC+1 A. Filip napisał(a): >> >> Jeśli z *trzech* uczestników gejowskiej orgii z paszportami >> >> dyplomatycznymi media ujawniają tożsamość *tylko jednego*, >> >> węgierskiego geja (europosła EPL Tuska z węgierskiego FIDESZ) to czy >> >> podejrzenia o prześladowanie *węgierskich* gejów w samym sercu >> >> Unii Europejskiej się nie narzucają? >> >> >> > Gdyż tylko Węgier uciekał po rynnie z plecakiem narkotyków? >> Link na "plecak narkotyków" > "A passer-by reported to the police that he had seen a man fleeing > along the gutter; he was able to identify the man. The man's hands > were bloody. It is possible that he may have been injured while > fleeing. Narcotics were found in his backpack. The man was unable to > produce any identity documents. He was escorted to his place of > residence, where he identified himself as S. J. (1961) by means of a > diplomatic passport." > https://www.politico.eu/article/police-arrests-20-people-including-eu-officials-at-lockdown-party-in-brussels/
> [...]
Ależ masz rację że to zmienia ze (dalej) były nielegalne w Belgii ale (jeśli to była marihuana) *bardzo* zmienia (polityczną) wagę tej "narkotycznej zbrodni", a z pomijania JAKIE to były narkotyki robi coś "mogącego" wyglądać na (świadomą) manipulacje i polityczne wrabianie. W końcu w Polsce demonstracje "wolne konopie" są regularne a ja osobiście zastanawiam się tylko _kiedy_ RP3 się połaszczy na wysoką akcyzę za mmarychę.

LOL
"Niech pierwszy rzuci kamieniem ten, co nigdy nie uciekał po rynnie z gejowskiego gangbagu z narkotykami w plecaku!"

--
Bruno

Data: 2020-12-10 19:53:45
Autor: u2
W dniu 10.12.2020 o 18:08, bru...@interia.pl pisze:
LOL
"Niech pierwszy rzuci kamieniem ten, co nigdy nie uciekał po rynnie z gejowskiego gangbagu z narkotykami w plecaku!"

na golasa z plecakiem ? bez sensu:)))))))))

Data: 2020-12-10 20:57:24
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Ależ to jest przecież ostateczny dowód na globalne ocieplenie,
nieprawdaż?  Musimy walczyć z globalnym ociepleniem  by geje
(z Węgier) już nie mogli uciekać policji w Brukseli na golasa.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-12-10 21:18:12
Autor: u2
W dniu 10.12.2020 o 20:57, A. Filip pisze:
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

aby ta akcja nie miała na celu ośmieszenie węgierskiego posła ? może nie był podatny na szantaż ?  można domyślać się kim byli D.O. i P.B., którzy zasłonili swoja goliznę immunitetem dyplomatycznym, tylko Węgier uciekał po rynnie, ciekawe kto go wrobił ?:)))))))))))

Data: 2020-12-10 12:28:38
Autor: bru...@interia.pl
czwartek, 10 grudnia 2020 o 21:18:14 UTC+1 u2 napisał(a):
> [...]
aby ta akcja nie miała na celu ośmieszenie węgierskiego posła ? może nie był podatny na szantaż ? można domyślać się kim byli D.O. i P.B., którzy zasłonili swoja goliznę immunitetem dyplomatycznym, tylko Węgier uciekał po rynnie, ciekawe kto go wrobił ?:)))))))))))

Bo przecież nie jest możliwe, by tak prawy i sprawiedliwy osobnik był aż takim hipokrytą.
I pewnie konto mu zhakowali. ROTFL

--
Bruno

Data: 2020-12-10 21:39:20
Autor: A. Filip
> [...]

Bo przecież nie jest możliwe, by tak prawy i sprawiedliwy osobnik był

Podaj nazwiska dwóch pozostałych "dyplomatów" ma tej imprezie (gejowskiej
orgii) a wersja wrobienia lub zastawienia pułapki przestanie być dla
mnie _nachalnie_ narzucającym się wyjaśnieniem.

<spiskowa-teoria-dziejów> Ktoś chciał mieć na niego kompromitujący
materiał do szantażu.  Szantaż nie wyszedł to w ramach zwrotu z
inwestycji zrobili kompromitacje FIDESZ.  Skąd mamy wiedzieć że w dwóch
pozostałych przypadkach gromadzenie materiału do szantażu nie wyszło?
</spiskowa-teoria-dziejów>

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-12-10 13:49:17
Autor: bru...@interia.pl
czwartek, 10 grudnia 2020 o 21:40:08 UTC+1 A. Filip napisał(a):
> [...]
Podaj nazwiska dwóch pozostałych "dyplomatów" ma tej imprezie (gejowskiej orgii) a wersja wrobienia lub zastawienia pułapki przestanie być dla mnie _nachalnie_ narzucającym się wyjaśnieniem.
To jest coraz lepsze :))) Pewno siłom go sgeiły elgiebty jedne. :) PS. Jak byś przełamał nabytą nagle dysgooglię, to byś wiedział, że do jednego z dyplomatów przyznała się Estonia. --
Bruno

Data: 2020-12-10 21:28:55
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Przypuszczać każdy może co zechce.  Liczy się co da się udowodnić albo
przynajmniej "uprawdopodobnić" bo tylko dyskusja o tym nie będzie
(całkiem) bezproduktywnym biciem piany.

"Uprawdopodobnić" (na logikę) da się wyciek danych osobowych *z policji*
tylko tego jednego z trzech "gejów na dyplomatycznych papierach" o ile
całe zdarzenie nie było "pod obserwacją osób trzecich" co by z kolei
"mogło sugerować" zastawioną pułapkę.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-12-10 21:40:47
Autor: u2
W dniu 10.12.2020 o 21:28, A. Filip pisze:
[...]

ten P.B. to zapewne 43-letni Patrick Breyer z niemieckiej Partii Piratów, D.O. jako 33-latek jest za młody na europosła

nadto europoseł z Węgier ma żonę i dzieci, więc taki wyskok na orgietkę gejoską wygląda na typową próbę szantażu, ale nieudaną, bo ujawniono dane osobowe europosła

Data: 2020-12-10 13:56:23
Autor: bru...@interia.pl
czwartek, 10 grudnia 2020 o 21:40:48 UTC+1 u2 napisał(a):
> [...]
ten P.B. to zapewne 43-letni Patrick Breyer z niemieckiej Partii Piratów, D.O. jako 33-latek jest za młody na europosła
Kukuryźniczku nie siej dezinformacji. P. B. z policyjnego raportu urodził się w 1987 roku.

--
Bruno

Data: 2020-12-10 23:34:10
Autor: u2
W dniu 10.12.2020 o 22:56, bru...@interia.pl pisze:

ten P.B. to zapewne 43-letni Patrick Breyer z niemieckiej Partii
Piratów, D.O. jako 33-latek jest za młody na europosła

Kukuryźniczku nie siej dezinformacji. P. B. z policyjnego raportu urodził się w 1987 roku.

pisałem już o tym, dobrze wiesz brunatny brutku:))))))))))

Data: 2020-12-10 18:20:04
Autor: _Master_
Gdzie WĘGIERSKICH gejĂłw prześladujL_s9ÝőŽé,zXśrÇŤrĺÝ
A reszta złamała prawo pandemiczne.

PS. Tam podobno Polak był... ;-)

Żałość

Data: 2020-12-10 19:15:40
Autor: A. Filip
_Master_ <Master@z.pl> pisze:
A reszta złamała prawo pandemiczne.

PS. Tam podobno Polak był... ;-)

Żałość

Chodzi ci "Organizatora w PiS-Polsce już prześladowanego" ? :-)

Data: 2020-12-10 10:16:10
Autor: Runt
W dniu 2020-12-10 o 08:36, A. Filip pisze:
[...]

mało tego, istnieje podejrzenie, że jeden z kolesi PiS tez jest gejem.

https://www.wprost.pl/kraj/10201474/posel-nowoczesnej-o-kaczynskim-mysle-ze-ma-wrazliwosc-homoseksualna.html

--
Runt

Oculum pro oculo dentem pro dente!

Data: 2020-12-10 10:29:52
Autor: A. Filip
Gdzie WĘGIERSKICH gejów prześladują? W Brukseli, sercu UE? [Czy Runt to homofob?]
Runt <runt@anakumena.inn> pisze:
[...]

<ironia> Ten podły Kaczyński powinien natychmiast paść pod ciężarem tak
straszliwie niewybaczalnego i koszmarnego "podejrzenia"! </ironia>

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-12-10 18:21:37
Autor: _Master_
Gdzie WĘGIERSKICH gejĂłw prześladujL_s9ÝőŽé,zXśrÇŤrĺÝ
Jesteś FASZYSTĄ?

Gdzie WĘGIERSKICH gejów prześladują? W Brukseli, sercu UE?