Gdzie będzie można kupić w niedzielę kar mę dla kota?

Data: 2018-01-31 05:47:07
Autor: stevep
Gdzie będzie można kupić w niedzielę kar mę dla kota?
Gdy ustawa o handlu w niedzielę wejdzie w życie?

--
stevep

Data: 2018-01-30 21:00:33
Autor: Zenek Kapelinder
Gdzie będzie można kupić w niedzielę karmę dla kota?
Idz do pracy. Zarobisz i sobie w sobote szynke kupisz.

Data: 2018-01-31 10:58:37
Autor: Lord Donald
Gdzie będzie można kupić w niedziel ę karmę dla kota?
Idz do pracy. Zarobisz i sobie w sobote szynke kupisz.

On ma w dupie karmę dla kota. W weekendy jak zjeżdża od fryca do kraju dorabia dając dupy na galeriach szwabskim turystom. A że wysłużony jest i wyeksploatowany to i tygodniowe zyski nie są wielkie, bez tej niedzieli to zdechnie z głodu.

Data: 2018-01-31 16:39:03
Autor: stevep
Gdzie będzie można kupić w niedziel ę karmę dla kota?
Idz do pracy. Zarobisz i sobie w sobote szynke kupisz.

Dla ciebie i twojego kota najwyżej kadryla.

--
stevep

Data: 2018-01-31 07:56:06
Autor: pulsar
W dniu 2018-01-31 o 05:47, stevep pisze:
Gdy ustawa o handlu w niedzielę wejdzie w życie?

Widzę, że niezbyt lubisz koty, skoro chcesz im
kupować karmę w niedzielnych sklepach... tam są
tylko te Kitekaty, Whiskasy, Felixy, Puriny...
które raczej podtruwają, a nie żywią...

https://kicikot.com/pl/lista-karm-dla-kotow-karmy-mokre-ktore-warto-znac/

-- -
pulsar

Data: 2018-01-31 09:52:38
Autor: Presidente de San Escobar
pulsar <aja@aja.pl> napisał(-a):

> [...]

Widzę, że niezbyt lubisz koty, skoro chcesz im
kupować karmę w niedzielnych sklepach... tam są
tylko te Kitekaty, Whiskasy, Felixy, Puriny...

Wspomnij o ich cenie

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-01-31 13:18:08
Autor: pulsar
W dniu 2018-01-31 o 09:52, Presidente de San Escobar pisze:

[...]

Ceny tych dobrych w zooplus.pl są porównywalne
z tymi śmieciowymi np w 'Żabce", ale skład robi
różnicę, niestety. A skład decyduje o zdrowiu
kota. No, a wydatki na 'weta' dopiero nas uczą
rozumu...

-- -
pulsar

Data: 2018-01-31 13:37:21
Autor: Presidente de San Escobar
pulsar <aja@aja.pl> napisał(-a):

> [...]
z tymi śmieciowymi np w 'Żabce", ale skład robi
różnicę, niestety. A skład decyduje o zdrowiu
kota. No, a wydatki na 'weta' dopiero nas uczą

Pożyteczne info ... dzięki !!

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-01-31 09:51:49
Autor: Presidente de San Escobar
stevep <steveo011w@tkdami.net> napisał(-a):

Gdy ustawa o handlu w niedzielę wejdzie w życie?

Chyba w Żabkach coś tam mają a wiele prowadzi właściciel.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-01-31 10:10:26
Autor: RadekOl
Użytkownik "stevep" <steveo011w@tkdami.net> napisał w wiadomości

Gdzie będzie można kupić w niedzielę karmę dla kota?
Gdy ustawa o handlu w niedzielę wejdzie w życie?
--
stevep

Właściciele boga wiedzą co zrobić :
kot musi pościć.

Data: 2018-01-31 10:47:28
Autor: rr
Gdzie będzie można kupić w niedziel ę karmę dla kota?
Będzie można przez 6 dni w tygodniu kupić zapas, aby wystarczył na niedzielę, a jeśli braknie, to można kotu kupić ciastka w cukierni, albo podzielić się z nim resztkami z niedzielnego obiadu.

Data: 2018-01-31 08:12:01
Autor: Zenek Kapelinder
Gdzie będzie można kupić w niedzielę karmę dla kota?
Znowu żarles kocie zarcie świrze.

Data: 2018-01-31 17:18:47
Autor: Komunista i Złodziej - (c) J. Brudziński - PiS
Zagubiona płeć "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:e338b722-c8fa-483b-8cb0-5effb433db4fgooglegroups.com...
Znowu żarles kocie zarcie świrze.

Skąd wiesz, że żarł?

CL

Data: 2018-02-01 05:20:06
Autor: stevep
W dniu .01.2018 o 17:18 Komunista i Złodziej - (c)  J. Brudziński - PiS  <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

[...]

Bo właśnie żre, beka i puszcza bąki.

--
stevep

Data: 2018-02-01 05:18:59
Autor: stevep
W dniu .01.2018 o 17:12 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Znowu żarles kocie zarcie świrze.

Spadaj fanatyczny przygłupie.

--
stevep

Data: 2018-01-31 16:41:16
Autor: stevep
W dniu 2018-01-31 o 10:47, rr pisze:
[...]

Coś ty jarków kot jest wybredny jak właściciel i musi żreć świerze.

--
stevep

Data: 2018-01-31 11:59:20
Autor: Presidente de San Escobar
Gdzie będzie można kupić w niedzielę karmę dla kota?
stevep <steveo011w@tkdami.net> napisał(-a):

Gdy ustawa o handlu w niedzielę wejdzie w życie?

BOR ci przywiezie jak na Żoliborz :DDDDD
Nawet w ciągu tygodnia :DDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-01 12:40:48
Autor: boukun
Użytkownik "stevep"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Gdy ustawa o handlu w niedzielę wejdzie w życie?

--
stevep

W stawie..., albo w akwarium... :)))

boukun

Gdzie będzie można kupić w niedzielę kar mę dla kota?