Gdzie bankomat bez obsługi chipa

Data: 2009-04-08 09:20:10
Autor: kris
Gdzie bankomat bez obsługi chipa
Czy gdzieś na Pomorzu znajde jeszcze bankomat bez obsługi czipa.
Mam karte holenderskiego banku z zablokowanym czipem. Bankomat czytajacy tylko z paska magnetycznego powinien srodki wypłacic bez problemu. Tylko gdzie taki znależć?
Z odblokowaniem czipa za duzo zachodu- wyjazd do Holandii itp

Krzysiek

Data: 2009-04-08 02:30:58
Autor: witek
Gdzie bankomat bez obsługi chipa
kris wrote:
Czy gdzieÂś na Pomorzu znajde jeszcze bankomat bez obsÂługi czipa.

w dowolnym supermarkecie, który przyjmuje zwrot towaru i oddaje kasę w gotówce.

Data: 2009-04-08 09:45:46
Autor: Tomek Głowacki
witek pisze:
kris wrote:
Czy gdzieÂś na Pomorzu znajde jeszcze bankomat bez obsÂługi czipa.

w dowolnym supermarkecie, który przyjmuje zwrot towaru i oddaje kasę w gotówce.

no nie w dowolnym, bo znaczna część obsługuje już karty chipowe.

Pozdr,
Tomek

Data: 2009-04-08 12:26:14
Autor: kris

Użytkownik "Tomek Głowacki" <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> napisał w wiadomości news:1239176745.521591bongos2.pseinfo.pl...
witek pisze:

no nie w dowolnym, bo znaczna część obsługuje już karty chipowe.

Próbowałem płacic na Statoil- czytnik maja taki co tylko pasek magnetyczny przeciągaja i wyskoczył komunikat "błedny pin" A pin był na pewno dobry.

Krzysiek

Data: 2009-04-08 03:32:12
Autor: BK
On Apr 8, 12:26 pm, "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8...@poczta.onet.pl> wrote:
U ytkownik "Tomek G owacki" <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> napisa w
wiadomo cinews:1239176745.521591bongos2.pseinfo.pl...> witek pisze:

> no nie w dowolnym, bo znaczna cz obs uguje ju karty chipowe.

Pr bowa em p acic na Statoil- czytnik maja taki co tylko pasek magnetyczny
przeci gaja i wyskoczy komunikat "b edny pin" A pin by na pewno dobry.

Krzysiek

Stary masz poprostu niezdatna do uzytku karte i poszukiwanie
magicznego bankomatu, ktory wyplaci kase jest raczej skazane na
niepowodzenie skoro nie przechodzi w terminalach...

Data: 2009-04-08 12:53:53
Autor: kris
Gdzie bankomat bez obslugi chipa

Uzytkownik "BK" <bkapuscinski@gmail.com> napisal w wiadomosci news:90b57a55-531b-454b-823d-d914c3646905j8g2000yql.googlegroups.com...
Stary masz poprostu niezdatna do uzytku karte i poszukiwanie
magicznego bankomatu, ktory wyplaci kase jest raczej skazane na
niepowodzenie skoro nie przechodzi w terminalach...

Ok tylko w Amrobanku holenderskim twierdza ze zablokowany jest tylko czip a pasek magnetyczny powinien dzialac.
A dla 200euro warto przeciez jechal do Holandi karte wymieniac jednak dla tych samych 200euro warto poglówkowac w Polsce;)))
Jak sie uda to ok jak nie to trudno. zaden bankomat nie pokazuje infa ze karta zablokowana tylko pokazuja info ze "kilkakrotnnie wpisano zlu pin" albo "problem z czytnikiem modulyu czipowego...".
Spróbuje jeszcze dokonac platnosci ta karta w sklepie fgdzie autoryzuja podpisem nie pinem.

Krzysiek

Data: 2009-04-08 03:55:51
Autor: BK
On Apr 8, 12:53 pm, "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8...@poczta.onet.pl> wrote:
Uzytkownik "BK" <bkapuscin...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:90b57a55-531b-454b-823d-d914c3646905j8g2000yql.googlegroups.com...
[...]

Czy ta karta pozwala na platnosci w necie, jak np. debetowki polbanku?
Jesli tak to wez se walnij przelew aliorspeedem i spokoj.

Data: 2009-04-08 12:59:31
Autor: kris
Gdzie bankomat bez obslugi chipa

Uzytkownik "BK" <bkapuscinski@gmail.com> napisal w wiadomosci news:05872d60-9988-4535-b96b-3494ccbf0addf19g2000yqh.googlegroups.com...

Data: 2009-04-08 13:00:05
Autor: kris

Użytkownik "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gri044$5ua$1news.onet.pl...

[...]

Podaj więcej szczegółów

Krzysiek

Data: 2009-04-08 13:01:19
Autor: kris

Użytkownik "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gri056$62l$1news.onet.pl...

Czy ta karta pozwala na platnosci w necie, jak np. debetowki polbanku?
Jesli tak to wez se walnij przelew aliorspeedem i spokoj.
Podaj więcej szczegółów

Dobra nie musisz juz znalazłem: alior speed:)))

Krzysiek

Data: 2009-04-09 16:55:51
Autor: kashmiri
Gdzie bankomat bez obslugi chipa
kris <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> had the courage to write:
[...]

Daj jeszcze znać na grupie, jak poszło.

k.

Data: 2009-04-09 15:59:14
Autor: kris

Użytkownik "kashmiri" <xkashmirix@gmail.com> napisał w wiadomości news:grkr8g$21gp$1news.ett.com.ua...
[...]

Nie poszło. Ta cholerna Holenderska karta nie ma nadrukowanego 16- to cyfrowegonr karty. Jest na niej tylko 9 cyfrowy nr konta
Karta taka jak tu:
https://www.abnamro.nl/nl/logon/identification.007

Krzysiek

Data: 2009-04-09 20:02:18
Autor: Marcin Mokrzycki
On Thu, 9 Apr 2009 15:59:14 +0200, kris wrote:

Nie poszło. Ta cholerna Holenderska karta nie ma nadrukowanego 16- to cyfrowegonr karty. Jest na niej tylko 9 cyfrowy nr konta
Karta taka jak tu:
https://www.abnamro.nl/nl/logon/identification.007

A czy to jest w ogóle karta płatnicza?

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Data: 2009-04-09 22:12:45
Autor: kashmiri
Gdzie bankomat bez obslugi chipa
Marcin Mokrzycki <mmokrzycki@post.pl> had the courage to write:

Trafne pytanie. Wygląda nie przymierzając jak ta karta do konta w Banku Spółdzielczego w Białej Podlaskiej z dzisiejszego posta @Grzexs. Najpewniej działa tylko w Belgii (czy we wszystkich bankomatach), a jeśli za granicą, to tylko w bankomatach ABN Amro. Skontaktuj się może z ABN Amro Polska (www.abnamro.pl).

Data: 2009-04-09 12:17:33
Autor: BK
On Apr 9, 8:12 pm, "kashmiri" <xkashmi...@gmail.com> wrote:
Marcin Mokrzycki <mmokrzy...@post.pl> had the courage to write:

> [...]

działa tylko w Belgii (czy we wszystkich bankomatach), a jeśli za granicą,
to tylko w bankomatach ABN Amro. Skontaktuj się może z ABN Amro Polska

To zdecydowanie nie wyglada na karte platnicza...

Data: 2009-04-09 22:25:45
Autor: Kris

Użytkownik "BK" <bkapuscinski@gmail.com> napisał w wiadomości news:bca3f1fc-3b22-4807-986d-a4f90de8eb1dk41g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

(www.abnamro.pl).

To zdecydowanie nie wyglada na karte platnicza...

Ale płacić nia można było.

Kris

Data: 2009-04-09 22:24:51
Autor: Kris

Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <mmokrzycki@post.pl> napisał w wiadomości news:mpak27seq1qf.t7956ke6t7fs.dlg40tude.net...
[...]

Tak. Bez problemów płacono nią w Polsce.

Kris

Data: 2009-04-09 21:55:54
Autor: kashmiri
[...]

A próbowałeś kontaktować się z ABN Amro Polska (www.abnamro.pl)? Może oni byliby w stanie dokonać weryfikacji klienta tu w PL i dać znać do Holandii wewnętrzną pocztą (albo nawet swiftem). Ewentualnie dojdzie Ci koszt wycieczki do wawy.

k.

Data: 2009-04-09 22:26:25
Autor: Kris

Użytkownik "kashmiri" <xkashmirix@gmail.com> napisał w wiadomości news:grlcr2$2a6l$1news.ett.com.ua...
[...]

Próbowałem. Nic z tego. Oni tu w Polsce detalu nie obsługują.

Kris

Data: 2009-04-08 09:27:20
Autor: MarekZ
Użytkownik "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:grhj8q$p3q$1news.onet.pl...
[...]

Stare bankomaty PKO BP próbowałeś? Albo najlepiej banków spółdzielczych na jakichś zadupiach. Ciężko może być jednoznacznie stwierdzić z zewnątrz, które bankomaty mikroprocesora nie obsługują, bo w tych nowszych jest to chyba kwestia wyłącznie oprogramowania.

Data: 2009-04-09 16:10:18
Autor: kashmiri
[...]

A próbowałeś obciążyć kartę za pomocą Alior Speeed? Jako jedyni, jakich znam, nie wymagają weryfikacji dostępu do konta karty (jak to robi PayPal czy Moneybookers).

Chyba tak wyjdzie Ci najprościej i najtaniej.

k.

Gdzie bankomat bez obsługi chipa