Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   Gdzie bedzie sprawa?

Gdzie bedzie sprawa?

Data: 2017-07-27 19:38:51
Autor: ąćęłńóśźż
Gdzie bedzie sprawa?
Możesz złożyć wniosek o przeniesienie sprawy do sądu właściwego (dla Ciebie).
Powinieneś to sensownie uzasadnić, a i tak masz gwarancji, że sprawa nie toczy się już w tej chwili przed sądem właściwym.
Pamiętaj, że na wszelkie wnioski i pisma są zwykle bardzo krótkie terminy.


-- -- -
Przyszedl mi wyrok nakazowy z miasta oddalonego od mojego o 500 km, czy jak sie odwolam to gdzie bedzie sprawa?
u mnie w miescie czy musze tam jechac?

Data: 2017-07-27 22:50:01
Autor: Sonn
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-27 o 19:38, ąćęłńóśźż pisze:
Możesz złożyć wniosek o przeniesienie sprawy do sądu właściwego (dla Ciebie).
Powinieneś to sensownie uzasadnić, a i tak masz gwarancji, że sprawa nie toczy się już w tej chwili przed sądem właściwym.

Brednie. Po wuj piszesz o czymś o czym nie masz zielonego pojęcia? Wiesz w ogóle na czym polega tryb nakazowy?

Pamiętaj, że na wszelkie wnioski i pisma są zwykle bardzo krótkie terminy.


7 dni na wniesienie sprzeciwu od nakazu ZTCP

--
Sonn

Data: 2017-07-28 05:07:44
Autor: Aniuska
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-27 o 22:50, Sonn pisze:
W dniu 2017-07-27 o 19:38, ąćęłńóśźż pisze:
Możesz złożyć wniosek o przeniesienie sprawy do sądu właściwego (dla
Ciebie).
Powinieneś to sensownie uzasadnić, a i tak masz gwarancji, że sprawa
nie toczy się już w tej chwili przed sądem właściwym.

Brednie. Po wuj piszesz o czymś o czym nie masz zielonego pojęcia? Wiesz
w ogóle na czym polega tryb nakazowy?


Pewnie bedzie chciał sie odwołać od nakazowego i wtedy chyba bedzie mogl zlozyc wniosek o przeniesienie, poza tym wg mnie powinno to byc obligatoryjne

Data: 2017-07-28 05:54:19
Autor: Aniuska
Gdzie bedzie sprawa?
wg mnie od razu powinna byc sprawa we wlasciwym sadzie oskarzonego

Data: 2017-07-28 07:59:30
Autor: Liwiusz
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-27 o 22:50, Sonn pisze:
W dniu 2017-07-27 o 19:38, ąćęłńóśźż pisze:
Możesz złożyć wniosek o przeniesienie sprawy do sądu właściwego (dla
Ciebie).
Powinieneś to sensownie uzasadnić, a i tak masz gwarancji, że sprawa
nie toczy się już w tej chwili przed sądem właściwym.

Brednie. Po wuj piszesz o czymś o czym nie masz zielonego pojęcia? Wiesz

A czego się spodziewasz po człowieku prowadzącym biuro porad prawnych "poczekaj spytam się na grupie".

--
Liwiusz

Data: 2017-07-28 08:54:46
Autor: mastif
Gdzie bedzie sprawa?


Więc jak z ta sprawa? Nie powinna się odbyc u mnie tam gdzie mam firme ?
niby cos napisałem przez internet na inna firme, co jest totalną bzurą, dlatego nie zapłacę nakazowego, wole zapłacić więcej adwokatowi bo jestem czysty i chce to udowodnic.

Data: 2017-07-28 09:08:48
Autor: Liwiusz
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-28 o 08:54, mastif pisze:


Więc jak z ta sprawa? Nie powinna się odbyc u mnie tam gdzie mam firme ?
niby cos napisałem przez internet na inna firme, co jest totalną bzurą,
dlatego nie zapłacę nakazowego, wole zapłacić więcej adwokatowi bo
jestem czysty i chce to udowodnic.

I co, twój adwokat kazał ci szukać pomocy w internecie?

--
Liwiusz

Data: 2017-07-28 11:18:25
Autor: mastif
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-28 o 09:08, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-28 o 08:54, mastif pisze:


Więc jak z ta sprawa? Nie powinna się odbyc u mnie tam gdzie mam firme ?
niby cos napisałem przez internet na inna firme, co jest totalną bzurą,
dlatego nie zapłacę nakazowego, wole zapłacić więcej adwokatowi bo
jestem czysty i chce to udowodnic.

I co, twój adwokat kazał ci szukać pomocy w internecie?


Nie, dopiero wczoraj przyszedł nakazowy i jestem umowiony z nim na poniedziałek, dlatego się pytam tutaj

Data: 2017-07-28 11:22:50
Autor: Liwiusz
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-28 o 11:18, mastif pisze:
W dniu 2017-07-28 o 09:08, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-28 o 08:54, mastif pisze:


Więc jak z ta sprawa? Nie powinna się odbyc u mnie tam gdzie mam firme ?
niby cos napisałem przez internet na inna firme, co jest totalną bzurą,
dlatego nie zapłacę nakazowego, wole zapłacić więcej adwokatowi bo
jestem czysty i chce to udowodnic.

I co, twój adwokat kazał ci szukać pomocy w internecie?


Nie, dopiero wczoraj przyszedł nakazowy i jestem umowiony z nim na
poniedziałek, dlatego się pytam tutaj

I myślisz, że dowiesz się tutaj więcej, nic nie pisząc o sprawie, niż w poniedziałek od adwokata?

--
Liwiusz

Data: 2017-07-28 11:53:10
Autor: mastif
Gdzie bedzie sprawa?
No przeciez napisałem, sprawa o wykroczenie ze niby cos napisałem na internecie na inna firmę, a czegos takiego nie miało miejsca, ta osoba skierowała sprawe na policje a policja do tamtejszego sadu i z tamtego sadu przyszedł nakazowy
Dlatego sie odwołuje i chciałem zapytac czy sprawa bedzie tam czy u mnie, bo wg mnie powinna byc u mnie jak mnie podał.

Data: 2017-07-28 12:25:06
Autor: Liwiusz
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-28 o 11:53, mastif pisze:
No przeciez napisałem, sprawa o wykroczenie ze niby cos napisałem na
internecie na inna firmę, a czegos takiego nie miało miejsca, ta osoba
skierowała sprawe na policje a policja do tamtejszego sadu i z tamtego
sadu przyszedł nakazowy
Dlatego sie odwołuje i chciałem zapytac czy sprawa bedzie tam czy u
mnie, bo wg mnie powinna byc u mnie jak mnie podał.


Jaki artykuł?

--
Liwiusz

Data: 2017-07-28 12:46:54
Autor: mastif
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-28 o 12:25, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-28 o 11:53, mastif pisze:
No przeciez napisałem, sprawa o wykroczenie ze niby cos napisałem na
internecie na inna firmę, a czegos takiego nie miało miejsca, ta osoba
skierowała sprawe na policje a policja do tamtejszego sadu i z tamtego
sadu przyszedł nakazowy
Dlatego sie odwołuje i chciałem zapytac czy sprawa bedzie tam czy u
mnie, bo wg mnie powinna byc u mnie jak mnie podał.


Jaki artykuł?

art 24 kw

Data: 2017-07-28 12:57:32
Autor: Liwiusz
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-28 o 12:46, mastif pisze:
W dniu 2017-07-28 o 12:25, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-28 o 11:53, mastif pisze:
No przeciez napisałem, sprawa o wykroczenie ze niby cos napisałem na
internecie na inna firmę, a czegos takiego nie miało miejsca, ta osoba
skierowała sprawe na policje a policja do tamtejszego sadu i z tamtego
sadu przyszedł nakazowy
Dlatego sie odwołuje i chciałem zapytac czy sprawa bedzie tam czy u
mnie, bo wg mnie powinna byc u mnie jak mnie podał.


Jaki artykuł?

art 24 kw

W art. 24 nie ma opisanego żadnego czynu zabronionego.

--
Liwiusz

Data: 2017-07-28 13:53:01
Autor: mastif
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-28 o 12:57, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-28 o 12:46, mastif pisze:
W dniu 2017-07-28 o 12:25, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-28 o 11:53, mastif pisze:
No przeciez napisałem, sprawa o wykroczenie ze niby cos napisałem na
internecie na inna firmę, a czegos takiego nie miało miejsca, ta osoba
skierowała sprawe na policje a policja do tamtejszego sadu i z tamtego
sadu przyszedł nakazowy
Dlatego sie odwołuje i chciałem zapytac czy sprawa bedzie tam czy u
mnie, bo wg mnie powinna byc u mnie jak mnie podał.


Jaki artykuł?

art 24 kw

W art. 24 nie ma opisanego żadnego czynu zabronionego.


o nieuczciwej konkurencji

Data: 2017-07-28 13:54:04
Autor: Liwiusz
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-28 o 13:53, mastif pisze:
W dniu 2017-07-28 o 12:57, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-28 o 12:46, mastif pisze:
W dniu 2017-07-28 o 12:25, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-28 o 11:53, mastif pisze:
No przeciez napisałem, sprawa o wykroczenie ze niby cos napisałem na
internecie na inna firmę, a czegos takiego nie miało miejsca, ta osoba
skierowała sprawe na policje a policja do tamtejszego sadu i z tamtego
sadu przyszedł nakazowy
Dlatego sie odwołuje i chciałem zapytac czy sprawa bedzie tam czy u
mnie, bo wg mnie powinna byc u mnie jak mnie podał.


Jaki artykuł?

art 24 kw

W art. 24 nie ma opisanego żadnego czynu zabronionego.


o nieuczciwej konkurencji

Przeczytaj ten artykuł i nie pieprz głupot.

--
Liwiusz

Data: 2017-07-28 14:10:50
Autor: mastif
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-28 o 13:54, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-28 o 13:53, mastif pisze:
W dniu 2017-07-28 o 12:57, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-28 o 12:46, mastif pisze:
W dniu 2017-07-28 o 12:25, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-28 o 11:53, mastif pisze:
No przeciez napisałem, sprawa o wykroczenie ze niby cos napisałem na
internecie na inna firmę, a czegos takiego nie miało miejsca, ta osoba
skierowała sprawe na policje a policja do tamtejszego sadu i z tamtego
sadu przyszedł nakazowy
Dlatego sie odwołuje i chciałem zapytac czy sprawa bedzie tam czy u
mnie, bo wg mnie powinna byc u mnie jak mnie podał.


Jaki artykuł?

art 24 kw

W art. 24 nie ma opisanego żadnego czynu zabronionego.


o nieuczciwej konkurencji

Przeczytaj ten artykuł i nie pieprz głupot.

przepraszam art 26

Data: 2017-07-28 20:41:18
Autor: Liwiusz
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-28 o 14:10, mastif pisze:
W dniu 2017-07-28 o 13:54, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-28 o 13:53, mastif pisze:
W dniu 2017-07-28 o 12:57, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-28 o 12:46, mastif pisze:
W dniu 2017-07-28 o 12:25, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-28 o 11:53, mastif pisze:
No przeciez napisałem, sprawa o wykroczenie ze niby cos napisałem na
internecie na inna firmę, a czegos takiego nie miało miejsca, ta
osoba
skierowała sprawe na policje a policja do tamtejszego sadu i z
tamtego
sadu przyszedł nakazowy
Dlatego sie odwołuje i chciałem zapytac czy sprawa bedzie tam czy u
mnie, bo wg mnie powinna byc u mnie jak mnie podał.


Jaki artykuł?

art 24 kw

W art. 24 nie ma opisanego żadnego czynu zabronionego.


o nieuczciwej konkurencji

Przeczytaj ten artykuł i nie pieprz głupot.

przepraszam art 26

Ty to rzeczywiście jesteś tępak.
Przeczytaj ten artykuł i nie pieprz głupot.

--
Liwiusz

Data: 2017-07-29 06:16:18
Autor: mastif
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-28 o 20:41, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-28 o 14:10, mastif pisze:
W dniu 2017-07-28 o 13:54, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-28 o 13:53, mastif pisze:
W dniu 2017-07-28 o 12:57, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-28 o 12:46, mastif pisze:
W dniu 2017-07-28 o 12:25, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-28 o 11:53, mastif pisze:
No przeciez napisałem, sprawa o wykroczenie ze niby cos napisałem na
internecie na inna firmę, a czegos takiego nie miało miejsca, ta
osoba
skierowała sprawe na policje a policja do tamtejszego sadu i z
tamtego
sadu przyszedł nakazowy
Dlatego sie odwołuje i chciałem zapytac czy sprawa bedzie tam czy u
mnie, bo wg mnie powinna byc u mnie jak mnie podał.


Jaki artykuł?

art 24 kw

W art. 24 nie ma opisanego żadnego czynu zabronionego.


o nieuczciwej konkurencji

Przeczytaj ten artykuł i nie pieprz głupot.

przepraszam art 26

Ty to rzeczywiście jesteś tępak.
Przeczytaj ten artykuł i nie pieprz głupot.


Wyrazaj sie palancie

Data: 2017-07-29 09:21:27
Autor: Liwiusz
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-29 o 06:16, mastif pisze:
W dniu 2017-07-28 o 20:41, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-28 o 14:10, mastif pisze:
W dniu 2017-07-28 o 13:54, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-28 o 13:53, mastif pisze:
W dniu 2017-07-28 o 12:57, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-28 o 12:46, mastif pisze:
W dniu 2017-07-28 o 12:25, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-28 o 11:53, mastif pisze:
No przeciez napisałem, sprawa o wykroczenie ze niby cos
napisałem na
internecie na inna firmę, a czegos takiego nie miało miejsca, ta
osoba
skierowała sprawe na policje a policja do tamtejszego sadu i z
tamtego
sadu przyszedł nakazowy
Dlatego sie odwołuje i chciałem zapytac czy sprawa bedzie tam
czy u
mnie, bo wg mnie powinna byc u mnie jak mnie podał.


Jaki artykuł?

art 24 kw

W art. 24 nie ma opisanego żadnego czynu zabronionego.


o nieuczciwej konkurencji

Przeczytaj ten artykuł i nie pieprz głupot.

przepraszam art 26

Ty to rzeczywiście jesteś tępak.
Przeczytaj ten artykuł i nie pieprz głupot.


Wyrazaj sie palancie

Tępak to określenie twojego stanu umysłu, a nie epitet.

--
Liwiusz

Data: 2017-07-29 12:38:29
Autor: Kris
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu sobota, 29 lipca 2017 06:16:24 UTC+2 użytkownik mastif napisał:


Wyrazaj sie palancie

O tamtej firmie pewnie też coś w ten deseń napisałeś i stąd masz problemy
Myślę że jednak ten wyro na Ciebie słuszny był;)
Nie panujesz nad emocjami jak widać

Data: 2017-07-28 12:29:11
Autor: ąćęłńóśźż
Gdzie bedzie sprawa?
Nie napisałeś, odpisałem tak, jak by to był nakaz w postępowaniu cywilnym.
Przy wykroczeniach IMHO toczy się w miejscu właściwym dla popełnienia czynu.


-- -- -
No przeciez napisałem, sprawa o wykroczenie ze niby cos napisałem na internecie na inna firmę, a czegos takiego nie miało miejsca, ta osoba skierowała sprawe na policje a policja do tamtejszego sadu i z tamtego sadu przyszedł nakazowy

Data: 2017-07-28 12:48:52
Autor: mastif
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-28 o 12:29, ąćęłńóśźż pisze:
Nie napisałeś, odpisałem tak, jak by to był nakaz w postępowaniu cywilnym.
Przy wykroczeniach IMHO toczy się w miejscu właściwym dla popełnienia czynu.

tylko chodzi o to ze go nie popełniłem:)koles zgłosił ze cos na niego napisałem na internecie czyli sprawa powinna byc u mnie tam gdzie mam siedzibe firmy tak ?
zastanawia mnie dlaczego nakazowy przyszedl z tamtejszego sadu

Data: 2017-07-28 14:40:01
Autor: Sonn
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-28 o 12:48, mastif pisze:
W dniu 2017-07-28 o 12:29, ąćęłńóśźż pisze:
Nie napisałeś, odpisałem tak, jak by to był nakaz w postępowaniu cywilnym.
Przy wykroczeniach IMHO toczy się w miejscu właściwym dla popełnienia czynu.

tylko chodzi o to ze go nie popełniłem:)koles zgłosił ze cos na niego napisałem na internecie czyli sprawa powinna byc u mnie tam gdzie mam siedzibe firmy tak ?
zastanawia mnie dlaczego nakazowy przyszedl z tamtejszego sadu

Art. 32 par. 1 pkt 1 k.p.k.

--
Sonn

Data: 2017-07-28 14:55:17
Autor: mastif
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-28 o 14:40, Sonn pisze:
W dniu 2017-07-28 o 12:48, mastif pisze:
W dniu 2017-07-28 o 12:29, ąćęłńóśźż pisze:
Nie napisałeś, odpisałem tak, jak by to był nakaz w postępowaniu cywilnym.
Przy wykroczeniach IMHO toczy się w miejscu właściwym dla popełnienia czynu.

tylko chodzi o to ze go nie popełniłem:)koles zgłosił ze cos na niego napisałem na internecie czyli sprawa powinna byc u mnie tam gdzie mam siedzibe firmy tak ?
zastanawia mnie dlaczego nakazowy przyszedl z tamtejszego sadu

Art. 32 par. 1 pkt 1 k.p.k.


To jak mnie obwinia to chyba wie gdzie mieszkam :)

Data: 2017-07-28 15:09:06
Autor: Sonn
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-28 o 14:55, mastif pisze:
W dniu 2017-07-28 o 14:40, Sonn pisze:
W dniu 2017-07-28 o 12:48, mastif pisze:
W dniu 2017-07-28 o 12:29, ąćęłńóśźż pisze:
Nie napisałeś, odpisałem tak, jak by to był nakaz w postępowaniu cywilnym.
Przy wykroczeniach IMHO toczy się w miejscu właściwym dla popełnienia czynu.

tylko chodzi o to ze go nie popełniłem:)koles zgłosił ze cos na niego napisałem na internecie czyli sprawa powinna byc u mnie tam gdzie mam siedzibe firmy tak ?
zastanawia mnie dlaczego nakazowy przyszedl z tamtejszego sadu

Art. 32 par. 1 pkt 1 k.p.k.


To jak mnie obwinia to chyba wie gdzie mieszkam :)

A co ma miejsce zamieszkania do miejsca popełnienia przestępstwa? Z logiką chyba trochę u ciebie krucho.

--
Sonn

Data: 2017-07-28 15:27:03
Autor: mastif
Gdzie bedzie sprawa?
wg mnie sprawa powinna byc tam gdzie zostalo popelnione wykroczenie

Data: 2017-07-28 15:36:41
Autor: ąćęłńóśźż
Gdzie bedzie sprawa?
Właśnie się przyznałeś, że je popełniłeś ;-)


-- -- -
wg mnie sprawa powinna byc tam gdzie zostalo popelnione wykroczenie

Data: 2017-07-28 15:39:53
Autor: Sonn
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-28 o 15:36, ąćęłńóśźż pisze:
Właśnie się przyznałeś, że je popełniłeś ;-)


A z czego to wnioskujesz geniuszu? Z tego że według niego inny sąd powinien rozpoznać sprawę? Kończyłeś prawo razem z Ziobro?

--
Sonn

Data: 2017-07-28 15:39:58
Autor: mastif
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-28 o 15:36, ąćęłńóśźż pisze:
Właśnie się przyznałeś, że je popełniłeś ;-)

Nie, pisałem teoretycznie, gdybym je popełnił zapłacił bym te pare groszy, a nie płacił adwokatowi grubej kasy itd

To nie jest PRZESTEPSTWO tylko WYKROCZENIE

A dlaczego nie mogą ustalić miejsca ? :)

Pytanie z innej beczki, niech bedzie ze tam bedzie rozprawa, jezeli bede chcial sie zapoznac z materiałami to musze tam jechac, czy mozna za jakas oplata zeby mi je wyslali ew adwokatowi ?

Data: 2017-07-28 16:25:50
Autor: ąćęłńóśźż
Gdzie bedzie sprawa?
Przecież żartuję - ale musisz uważać na rozpowiadanie, czego to nie zrobiłeś ;-)
Co do meritum: jest to jedno ze skur..syństw procedury niestety. Generalnie chodziło o to, żeby obywatel się nie stawił i kolegium ds. wykroczeń (ówczesne, bo przepisy są stare) złóżone z emerytowanych ubeków milicjantów i ormowców mogło obywatela łatwo uj.bać.

Możesz złożyć wniosek o kopie akt sprawy, po 1 zł/stronę, i doreczenie Tobie pocztą (opłatę za list z sądu masz juz w cenie ;).
Lub pełnomocnik (profesjonalny lub ustawowy) na miejscu w czytelni może zrobić fotokopie.


-- -- -
Nie, pisałem teoretycznie, gdybym je popełnił zapłacił bym te pare groszy, a nie płacił adwokatowi grubej kasy itd
To nie jest PRZESTEPSTWO tylko WYKROCZENIE
A dlaczego nie mogą ustalić miejsca ? :)

Pytanie z innej beczki, niech bedzie ze tam bedzie rozprawa, jezeli bede chcial sie zapoznac z materiałami to musze tam jechac, czy mozna za jakas oplata zeby mi je wyslali ew adwokatowi ?

Data: 2017-07-28 16:33:03
Autor: mastif
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-28 o 16:25, ąćęłńóśźż pisze:
Przecież żartuję - ale musisz uważać na rozpowiadanie, czego to nie zrobiłeś ;-)
Co do meritum: jest to jedno ze skur..syństw procedury niestety. Generalnie chodziło o to, żeby obywatel się nie stawił i kolegium ds. wykroczeń (ówczesne, bo przepisy są stare) złóżone z emerytowanych ubeków milicjantów i ormowców mogło obywatela łatwo uj.bać.


Własnie chyba o to chodzi, zeby zapłacić i mieć z głowy, o nie..tak nie bedzie, jestem niewinny i nie zapłace.


Możesz złożyć wniosek o kopie akt sprawy, po 1 zł/stronę, i doreczenie Tobie pocztą (opłatę za list z sądu masz juz w cenie ;).
Lub pełnomocnik (profesjonalny lub ustawowy) na miejscu w czytelni może zrobić fotokopie.


A gdzie się dowiem ile wynosi to stron itd ?

Data: 2017-07-28 16:39:02
Autor: ąćęłńóśźż
Gdzie bedzie sprawa?
Możesz dzwonić do BOI sadu lub sekretariatu wydziału, nie sadzę, aby chcieli liczyć kartki (niektóra kartka ma dwie strony do skopiowania), jeden tom akt ma bodajże 200 kartek (pisze bodajże, bo to czasem jest zmienianie) plus załączniki w postaci akt postępowania przygotowawczego itp., spytaj czy jest jeden tom akt (zapewne jeden) czy więcej.
Razem z nakazem dostałeś już odpis jakichś dokumentów przecież?

Podobno teraz dużo młodych adwokatów i radców bez zajęcia, ale jak ich znaleźć, skoro rady adwokackie zakazują reklamy???


-- -- -
A gdzie się dowiem ile wynosi to stron itd ?

Data: 2017-07-28 16:45:35
Autor: mastif
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-28 o 16:39, ąćęłńóśźż pisze:
Możesz dzwonić do BOI sadu lub sekretariatu wydziału, nie sadzę, aby chcieli liczyć kartki (niektóra kartka ma dwie strony do skopiowania), jeden tom akt ma bodajże 200 kartek (pisze bodajże, bo to czasem jest zmienianie) plus załączniki w postaci akt postępowania przygotowawczego itp., spytaj czy jest jeden tom akt (zapewne jeden) czy więcej.
Razem z nakazem dostałeś już odpis jakichś dokumentów przecież?

Podobno teraz dużo młodych adwokatów i radców bez zajęcia, ale jak ich znaleźć, skoro rady adwokackie zakazują reklamy???


-- -- -
A gdzie się dowiem ile wynosi to stron itd ?

własnie o to chodzi ze w dowodach nie ma NIC WPISANEGO :)
dostałem kartke z policji i wyrok nakazowy i tyle

Data: 2017-07-28 18:25:42
Autor: ąćęłńóśźż
Gdzie bedzie sprawa?
Przepisz tu dokładnie treść pouczenia z pisma z sądu.


-- -- -
własnie o to chodzi ze w dowodach nie ma NIC WPISANEGO
dostałem kartke z policji i wyrok nakazowy i tyle

Data: 2017-07-28 18:29:41
Autor: mastif
Gdzie bedzie sprawa?

standardowe regułki, że mam 7 dni na złożenie sprzeciwu itd

Data: 2017-07-28 20:42:58
Autor: Liwiusz
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-28 o 16:45, mastif pisze:
W dniu 2017-07-28 o 16:39, ąćęłńóśźż pisze:
Możesz dzwonić do BOI sadu lub sekretariatu wydziału, nie sadzę, aby
chcieli liczyć kartki (niektóra kartka ma dwie strony do skopiowania),
jeden tom akt ma bodajże 200 kartek (pisze bodajże, bo to czasem jest
zmienianie) plus załączniki w postaci akt postępowania
przygotowawczego itp., spytaj czy jest jeden tom akt (zapewne jeden)
czy więcej.
Razem z nakazem dostałeś już odpis jakichś dokumentów przecież?

Podobno teraz dużo młodych adwokatów i radców bez zajęcia, ale jak ich
znaleźć, skoro rady adwokackie zakazują reklamy???


-- -- -
A gdzie się dowiem ile wynosi to stron itd ?

własnie o to chodzi ze w dowodach nie ma NIC WPISANEGO :)

Co się głupio dziwisz? W nakazowym nie przeprowadza się postępowania dowodowego. Będzie sprzeciw, będzie postępowanie dowodowe.

--
Liwiusz

Data: 2017-07-29 06:17:22
Autor: mastif
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-28 o 20:42, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-28 o 16:45, mastif pisze:
W dniu 2017-07-28 o 16:39, ąćęłńóśźż pisze:
Możesz dzwonić do BOI sadu lub sekretariatu wydziału, nie sadzę, aby
chcieli liczyć kartki (niektóra kartka ma dwie strony do skopiowania),
jeden tom akt ma bodajże 200 kartek (pisze bodajże, bo to czasem jest
zmienianie) plus załączniki w postaci akt postępowania
przygotowawczego itp., spytaj czy jest jeden tom akt (zapewne jeden)
czy więcej.
Razem z nakazem dostałeś już odpis jakichś dokumentów przecież?

Podobno teraz dużo młodych adwokatów i radców bez zajęcia, ale jak ich
znaleźć, skoro rady adwokackie zakazują reklamy???


-- -- -
A gdzie się dowiem ile wynosi to stron itd ?

własnie o to chodzi ze w dowodach nie ma NIC WPISANEGO :)

Co się głupio dziwisz? W nakazowym nie przeprowadza się postępowania dowodowego. Będzie sprzeciw, będzie postępowanie dowodowe.


To na jakiej podstawie mnie skazali nakazowym ? jak nie maja zadnych dowodow ?:) od tak? ze jestem głupi i zapłace ?:)))

wez chłopie znajdz sobie żone bo pieprzysz głupoty, albo chociaz rybki

Data: 2017-07-29 09:22:41
Autor: Liwiusz
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-29 o 06:17, mastif pisze:
W dniu 2017-07-28 o 20:42, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-28 o 16:45, mastif pisze:
W dniu 2017-07-28 o 16:39, ąćęłńóśźż pisze:
Możesz dzwonić do BOI sadu lub sekretariatu wydziału, nie sadzę, aby
chcieli liczyć kartki (niektóra kartka ma dwie strony do skopiowania),
jeden tom akt ma bodajże 200 kartek (pisze bodajże, bo to czasem jest
zmienianie) plus załączniki w postaci akt postępowania
przygotowawczego itp., spytaj czy jest jeden tom akt (zapewne jeden)
czy więcej.
Razem z nakazem dostałeś już odpis jakichś dokumentów przecież?

Podobno teraz dużo młodych adwokatów i radców bez zajęcia, ale jak ich
znaleźć, skoro rady adwokackie zakazują reklamy???


-- -- -
A gdzie się dowiem ile wynosi to stron itd ?

własnie o to chodzi ze w dowodach nie ma NIC WPISANEGO :)

Co się głupio dziwisz? W nakazowym nie przeprowadza się postępowania
dowodowego. Będzie sprzeciw, będzie postępowanie dowodowe.


To na jakiej podstawie mnie skazali nakazowym ? jak nie maja zadnych
dowodow ?:) od tak? ze jestem głupi i zapłace ?:)))

Tak, bez dowodów. Na podstawie opisu policjanta. Tak wygląda procedura w postępowaniu karnym nakazowym.


wez chłopie znajdz sobie żone bo pieprzysz głupoty, albo chociaz rybki

Nie wiesz, a się wypowiadasz. Nawet nie potrafisz podać artykułu kodeksu wykroczeń, który złamałeś, a pomocy oczekujesz. Jesteś żałosnym analfabetą.

--
Liwiusz

Data: 2017-07-29 10:08:34
Autor: mastif
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-29 o 09:22, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-29 o 06:17, mastif pisze:
W dniu 2017-07-28 o 20:42, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-28 o 16:45, mastif pisze:
W dniu 2017-07-28 o 16:39, ąćęłńóśźż pisze:
Możesz dzwonić do BOI sadu lub sekretariatu wydziału, nie sadzę, aby
chcieli liczyć kartki (niektóra kartka ma dwie strony do skopiowania),
jeden tom akt ma bodajże 200 kartek (pisze bodajże, bo to czasem jest
zmienianie) plus załączniki w postaci akt postępowania
przygotowawczego itp., spytaj czy jest jeden tom akt (zapewne jeden)
czy więcej.
Razem z nakazem dostałeś już odpis jakichś dokumentów przecież?

Podobno teraz dużo młodych adwokatów i radców bez zajęcia, ale jak ich
znaleźć, skoro rady adwokackie zakazują reklamy???


-- -- -
A gdzie się dowiem ile wynosi to stron itd ?

własnie o to chodzi ze w dowodach nie ma NIC WPISANEGO :)

Co się głupio dziwisz? W nakazowym nie przeprowadza się postępowania
dowodowego. Będzie sprzeciw, będzie postępowanie dowodowe.


To na jakiej podstawie mnie skazali nakazowym ? jak nie maja zadnych
dowodow ?:) od tak? ze jestem głupi i zapłace ?:)))

Tak, bez dowodów. Na podstawie opisu policjanta. Tak wygląda procedura w postępowaniu karnym nakazowym.


wez chłopie znajdz sobie żone bo pieprzysz głupoty, albo chociaz rybki

Nie wiesz, a się wypowiadasz. Nawet nie potrafisz podać artykułu kodeksu wykroczeń, który złamałeś, a pomocy oczekujesz. Jesteś żałosnym analfabetą.

Nie załamałem zadnego art.
W opisie policjanta sa 3 zdania ze w okresie od tego do tego probowałem zaszkodzić firmie i tyle, zadnych szczegolow, ani gdzie to pisałem, czy mowilem, nie wiem

Data: 2017-07-29 20:44:45
Autor: Liwiusz
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-29 o 10:08, mastif pisze:

Nie wiesz, a się wypowiadasz. Nawet nie potrafisz podać artykułu
kodeksu wykroczeń, który złamałeś, a pomocy oczekujesz. Jesteś
żałosnym analfabetą.

Nie załamałem zadnego art.
W opisie policjanta sa 3 zdania ze w okresie od tego do tego probowałem
zaszkodzić firmie i tyle, zadnych szczegolow, ani gdzie to pisałem, czy
mowilem, nie wiem

Tępaku, pytanie było - z jakiego artykułu kodeksu wykroczeń cię sąd skazał.

--
Liwiusz

Data: 2017-07-30 06:27:38
Autor: mastif
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-29 o 20:44, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-29 o 10:08, mastif pisze:

Nie wiesz, a się wypowiadasz. Nawet nie potrafisz podać artykułu
kodeksu wykroczeń, który złamałeś, a pomocy oczekujesz. Jesteś
żałosnym analfabetą.

Nie załamałem zadnego art.
W opisie policjanta sa 3 zdania ze w okresie od tego do tego probowałem
zaszkodzić firmie i tyle, zadnych szczegolow, ani gdzie to pisałem, czy
mowilem, nie wiem

Tępaku, pytanie było - z jakiego artykułu kodeksu wykroczeń cię sąd skazał.


Przecież Ci palancie napisałem !!! art 26 kw nieuczciwa konkurencja

Data: 2017-07-30 07:04:23
Autor: Liwiusz
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-30 o 06:27, mastif pisze:
W dniu 2017-07-29 o 20:44, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-29 o 10:08, mastif pisze:

Nie wiesz, a się wypowiadasz. Nawet nie potrafisz podać artykułu
kodeksu wykroczeń, który złamałeś, a pomocy oczekujesz. Jesteś
żałosnym analfabetą.

Nie załamałem zadnego art.
W opisie policjanta sa 3 zdania ze w okresie od tego do tego probowałem
zaszkodzić firmie i tyle, zadnych szczegolow, ani gdzie to pisałem, czy
mowilem, nie wiem

Tępaku, pytanie było - z jakiego artykułu kodeksu wykroczeń cię sąd
skazał.


Przecież Ci palancie napisałem !!! art 26 kw nieuczciwa konkurencja

Głąbie niepiśmienny:

art. 26
Nie można wymierzyć kary aresztu lub zastępczej kary aresztu, jeżeli warunki osobiste sprawcy uniemożliwiają odbycie tej kary.

--
Liwiusz

Data: 2017-07-30 11:52:03
Autor: mastif
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-30 o 07:04, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-30 o 06:27, mastif pisze:
W dniu 2017-07-29 o 20:44, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-29 o 10:08, mastif pisze:

Nie wiesz, a się wypowiadasz. Nawet nie potrafisz podać artykułu
kodeksu wykroczeń, który złamałeś, a pomocy oczekujesz. Jesteś
żałosnym analfabetą.

Nie załamałem zadnego art.
W opisie policjanta sa 3 zdania ze w okresie od tego do tego probowałem
zaszkodzić firmie i tyle, zadnych szczegolow, ani gdzie to pisałem, czy
mowilem, nie wiem

Tępaku, pytanie było - z jakiego artykułu kodeksu wykroczeń cię sąd
skazał.


Przecież Ci palancie napisałem !!! art 26 kw nieuczciwa konkurencja

Głąbie niepiśmienny:

art. 26
Nie można wymierzyć kary aresztu lub zastępczej kary aresztu, jeżeli warunki osobiste sprawcy uniemożliwiają odbycie tej kary.

głąbie pierdolony

https://www.arslege.pl/odpowiedzialnosc-za-rozpowszechnianie-nieprawdziwych-informacji-o-przedsiebiorcy/k61/a11197/

Data: 2017-07-30 12:24:01
Autor: Liwiusz
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-30 o 11:52, mastif pisze:
W dniu 2017-07-30 o 07:04, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-30 o 06:27, mastif pisze:
W dniu 2017-07-29 o 20:44, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-29 o 10:08, mastif pisze:

Nie wiesz, a się wypowiadasz. Nawet nie potrafisz podać artykułu
kodeksu wykroczeń, który złamałeś, a pomocy oczekujesz. Jesteś
żałosnym analfabetą.

Nie załamałem zadnego art.
W opisie policjanta sa 3 zdania ze w okresie od tego do tego
probowałem
zaszkodzić firmie i tyle, zadnych szczegolow, ani gdzie to pisałem,
czy
mowilem, nie wiem

Tępaku, pytanie było - z jakiego artykułu kodeksu wykroczeń cię sąd
skazał.


Przecież Ci palancie napisałem !!! art 26 kw nieuczciwa konkurencja

Głąbie niepiśmienny:

art. 26
Nie można wymierzyć kary aresztu lub zastępczej kary aresztu, jeżeli
warunki osobiste sprawcy uniemożliwiają odbycie tej kary.

głąbie pierdolony

https://www.arslege.pl/odpowiedzialnosc-za-rozpowszechnianie-nieprawdziwych-informacji-o-przedsiebiorcy/k61/a11197/

Pisałeś o kodeksie wykroczeń, głąbie niepiśmienny.

--
Liwiusz

Data: 2017-07-30 17:29:08
Autor: mastif
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-30 o 12:24, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-30 o 11:52, mastif pisze:
W dniu 2017-07-30 o 07:04, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-30 o 06:27, mastif pisze:
W dniu 2017-07-29 o 20:44, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-29 o 10:08, mastif pisze:

Nie wiesz, a się wypowiadasz. Nawet nie potrafisz podać artykułu
kodeksu wykroczeń, który złamałeś, a pomocy oczekujesz. Jesteś
żałosnym analfabetą.

Nie załamałem zadnego art.
W opisie policjanta sa 3 zdania ze w okresie od tego do tego
probowałem
zaszkodzić firmie i tyle, zadnych szczegolow, ani gdzie to pisałem,
czy
mowilem, nie wiem

Tępaku, pytanie było - z jakiego artykułu kodeksu wykroczeń cię sąd
skazał.


Przecież Ci palancie napisałem !!! art 26 kw nieuczciwa konkurencja

Głąbie niepiśmienny:

art. 26
Nie można wymierzyć kary aresztu lub zastępczej kary aresztu, jeżeli
warunki osobiste sprawcy uniemożliwiają odbycie tej kary.

głąbie pierdolony

https://www.arslege.pl/odpowiedzialnosc-za-rozpowszechnianie-nieprawdziwych-informacji-o-przedsiebiorcy/k61/a11197/

Pisałeś o kodeksie wykroczeń, głąbie niepiśmienny.

To jest wykroczenie, nie przestepstwo

Data: 2017-07-30 19:35:47
Autor: Sonn
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-30 o 17:29, mastif pisze:
W dniu 2017-07-30 o 12:24, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-30 o 11:52, mastif pisze:
W dniu 2017-07-30 o 07:04, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-30 o 06:27, mastif pisze:
W dniu 2017-07-29 o 20:44, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-29 o 10:08, mastif pisze:

Nie wiesz, a się wypowiadasz. Nawet nie potrafisz podać artykułu
kodeksu wykroczeń, który złamałeś, a pomocy oczekujesz. Jesteś
żałosnym analfabetą.

Nie załamałem zadnego art.
W opisie policjanta sa 3 zdania ze w okresie od tego do tego
probowałem
zaszkodzić firmie i tyle, zadnych szczegolow, ani gdzie to pisałem,
czy
mowilem, nie wiem

Tępaku, pytanie było - z jakiego artykułu kodeksu wykroczeń cię sąd
skazał.


Przecież Ci palancie napisałem !!! art 26 kw nieuczciwa konkurencja

Głąbie niepiśmienny:

art. 26
Nie można wymierzyć kary aresztu lub zastępczej kary aresztu, jeżeli
warunki osobiste sprawcy uniemożliwiają odbycie tej kary.

głąbie pierdolony

https://www.arslege.pl/odpowiedzialnosc-za-rozpowszechnianie-nieprawdziwych-informacji-o-przedsiebiorcy/k61/a11197/

Pisałeś o kodeksie wykroczeń, głąbie niepiśmienny.

To jest wykroczenie, nie przestepstwo

Niniejszym zdobywasz tytuł grupowego debila roku. BRAWO!!!!

--
Sonn

Data: 2017-07-31 06:58:51
Autor: mastif
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-30 o 19:35, Sonn pisze:
W dniu 2017-07-30 o 17:29, mastif pisze:
W dniu 2017-07-30 o 12:24, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-30 o 11:52, mastif pisze:
W dniu 2017-07-30 o 07:04, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-30 o 06:27, mastif pisze:
W dniu 2017-07-29 o 20:44, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-29 o 10:08, mastif pisze:

Nie wiesz, a się wypowiadasz. Nawet nie potrafisz podać artykułu
kodeksu wykroczeń, który złamałeś, a pomocy oczekujesz. Jesteś
żałosnym analfabetą.

Nie załamałem zadnego art.
W opisie policjanta sa 3 zdania ze w okresie od tego do tego
probowałem
zaszkodzić firmie i tyle, zadnych szczegolow, ani gdzie to pisałem,
czy
mowilem, nie wiem

Tępaku, pytanie było - z jakiego artykułu kodeksu wykroczeń cię sąd
skazał.


Przecież Ci palancie napisałem !!! art 26 kw nieuczciwa konkurencja

Głąbie niepiśmienny:

art. 26
Nie można wymierzyć kary aresztu lub zastępczej kary aresztu, jeżeli
warunki osobiste sprawcy uniemożliwiają odbycie tej kary.

głąbie pierdolony

https://www.arslege.pl/odpowiedzialnosc-za-rozpowszechnianie-nieprawdziwych-informacji-o-przedsiebiorcy/k61/a11197/

Pisałeś o kodeksie wykroczeń, głąbie niepiśmienny.

To jest wykroczenie, nie przestepstwo

Niniejszym zdobywasz tytuł grupowego debila roku. BRAWO!!!!


Uważasz że czyn nieuczciwej konkurencji jest przestepstwem ?:)) BRAWO :)))))

Art. 26 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji statuuje zatem dwa wykroczenia:

pomawianie w celu zaszkodzenia przedsiębiorcy oraz

rozpowszechnianie nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd wiadomości w celu przysporzenia korzyści sobie lub osobom trzecim.

Data: 2017-07-31 07:43:56
Autor: Liwiusz
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-31 o 06:58, mastif pisze:
W dniu 2017-07-30 o 19:35, Sonn pisze:
W dniu 2017-07-30 o 17:29, mastif pisze:
W dniu 2017-07-30 o 12:24, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-30 o 11:52, mastif pisze:
W dniu 2017-07-30 o 07:04, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-30 o 06:27, mastif pisze:
W dniu 2017-07-29 o 20:44, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-29 o 10:08, mastif pisze:

Nie wiesz, a się wypowiadasz. Nawet nie potrafisz podać artykułu
kodeksu wykroczeń, który złamałeś, a pomocy oczekujesz. Jesteś
żałosnym analfabetą.

Nie załamałem zadnego art.
W opisie policjanta sa 3 zdania ze w okresie od tego do tego
probowałem
zaszkodzić firmie i tyle, zadnych szczegolow, ani gdzie to
pisałem,
czy
mowilem, nie wiem

Tępaku, pytanie było - z jakiego artykułu kodeksu wykroczeń cię sąd
skazał.


Przecież Ci palancie napisałem !!! art 26 kw nieuczciwa konkurencja

Głąbie niepiśmienny:

art. 26
Nie można wymierzyć kary aresztu lub zastępczej kary aresztu, jeżeli
warunki osobiste sprawcy uniemożliwiają odbycie tej kary.

głąbie pierdolony

https://www.arslege.pl/odpowiedzialnosc-za-rozpowszechnianie-nieprawdziwych-informacji-o-przedsiebiorcy/k61/a11197/


Pisałeś o kodeksie wykroczeń, głąbie niepiśmienny.

To jest wykroczenie, nie przestepstwo

Niniejszym zdobywasz tytuł grupowego debila roku. BRAWO!!!!


Uważasz że czyn nieuczciwej konkurencji jest przestepstwem ?

Nie. Za to ty nie rozumiesz prostych tekstów pisanych.

Art. 26 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji statuuje zatem dwa
wykroczenia:

Pytanie brzmiało: Z jakiego artykułu kodeksu wykroczeń został skazany mastif.
Ten tępak odpowiedział - z art. 26 kodeksu wykroczeń.
A jak się mu pokazuje, że bredzi, to jeszcze pluje swoją tępotą.

--
Liwiusz

Data: 2017-07-31 19:47:42
Autor: Sonn
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-31 o 06:58, mastif pisze:
W dniu 2017-07-30 o 19:35, Sonn pisze:
W dniu 2017-07-30 o 17:29, mastif pisze:
W dniu 2017-07-30 o 12:24, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-30 o 11:52, mastif pisze:
W dniu 2017-07-30 o 07:04, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-30 o 06:27, mastif pisze:
W dniu 2017-07-29 o 20:44, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-29 o 10:08, mastif pisze:

Nie wiesz, a się wypowiadasz. Nawet nie potrafisz podać artykułu
kodeksu wykroczeń, który złamałeś, a pomocy oczekujesz. Jesteś
żałosnym analfabetą.

Nie załamałem zadnego art.
W opisie policjanta sa 3 zdania ze w okresie od tego do tego
probowałem
zaszkodzić firmie i tyle, zadnych szczegolow, ani gdzie to pisałem,
czy
mowilem, nie wiem

Tępaku, pytanie było - z jakiego artykułu kodeksu wykroczeń cię sąd
skazał.


Przecież Ci palancie napisałem !!! art 26 kw nieuczciwa konkurencja

Głąbie niepiśmienny:

art. 26
Nie można wymierzyć kary aresztu lub zastępczej kary aresztu, jeżeli
warunki osobiste sprawcy uniemożliwiają odbycie tej kary.

głąbie pierdolony

https://www.arslege.pl/odpowiedzialnosc-za-rozpowszechnianie-nieprawdziwych-informacji-o-przedsiebiorcy/k61/a11197/

Pisałeś o kodeksie wykroczeń, głąbie niepiśmienny.

To jest wykroczenie, nie przestepstwo

Niniejszym zdobywasz tytuł grupowego debila roku. BRAWO!!!!


Uważasz że czyn nieuczciwej konkurencji jest przestepstwem ?:)) BRAWO :)))))

Art. 26 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji statuuje zatem dwa wykroczenia:

pomawianie w celu zaszkodzenia przedsiębiorcy oraz

rozpowszechnianie nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd wiadomości w celu przysporzenia korzyści sobie lub osobom trzecim.

A słyszałeś półgłówku o pozakodeksowych przepisach karnych? Według ciebie wykroczenia są tylko w kodeksie wykroczeń? Możesz mi powiedzieć skąd się biorą tacy idioci jak ty? Bo nie uwierzę, że tworzy ich matka natura. Ona nie jest aż tak okrutna.

--
Sonn

Data: 2017-07-29 13:00:02
Autor: J.F.
Gdzie bedzie sprawa?
Dnia Sat, 29 Jul 2017 09:22:41 +0200, Liwiusz napisał(a):
W dniu 2017-07-29 o 06:17, mastif pisze:
To na jakiej podstawie mnie skazali nakazowym ? jak nie maja zadnych
dowodow ?:) od tak? ze jestem głupi i zapłace ?:)))

Tak, bez dowodów. Na podstawie opisu policjanta. Tak wygląda procedura w postępowaniu karnym nakazowym.

A policjant nie powinien sprawy jakos tam wyjasnic i co najmniej
podejrzanego spytac ?

J.

Data: 2017-07-29 12:47:00
Autor: Kris
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu sobota, 29 lipca 2017 13:00:05 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

A policjant nie powinien sprawy jakos tam wyjasnic i co najmniej
podejrzanego spytac ?

A skad wiesz że nie pytał i nie ustalał?
Po "twórczości" autora watku widać że nie panuje nad emocjami, więc pewno ten wyrok tak bezzasadny nie jest.
Nawtykał Liwiuszowi bez powodu to pewnie i nawtykał "pewnej firmie"
Tylko że tamci nie odpuścili
A wtykający na tyle tępy że jego dane pewnie mieli bez przeszukiwania internetu- strzelam że jakiś ich kontrahent

Data: 2017-07-30 07:13:33
Autor: Liwiusz
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-29 o 21:47, Kris pisze:
W dniu sobota, 29 lipca 2017 13:00:05 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

A policjant nie powinien sprawy jakos tam wyjasnic i co najmniej
podejrzanego spytac ?

A skad wiesz że nie pytał i nie ustalał?
Po "twórczości" autora watku widać że nie panuje nad emocjami, więc pewno ten wyrok tak bezzasadny nie jest.
Nawtykał Liwiuszowi bez powodu to pewnie i nawtykał "pewnej firmie"
Tylko że tamci nie odpuścili
A wtykający na tyle tępy że jego dane pewnie mieli bez przeszukiwania internetu- strzelam że jakiś ich kontrahent

Z racji tego, że mastif wybełkotał coś o nieuczciwej konkurencji (ale artykułu nadal nie umie poprawnego podać) wnioskuję, że to właśnie kontrahent. Gnój najebał komentarzami na swojego konkurenta, a teraz sra po gaciach i wydaje mu się, że jak zaprzeczy, to nikt mu tego nie udowodni. Byłoby to możliwe, gdyby to zrobił z głową, ale od razu widać, że to tępak, więc ślady pozostawiał.

--
Liwiusz

Data: 2017-07-30 11:53:05
Autor: mastif
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-30 o 07:13, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-29 o 21:47, Kris pisze:
W dniu sobota, 29 lipca 2017 13:00:05 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

A policjant nie powinien sprawy jakos tam wyjasnic i co najmniej
podejrzanego spytac ?

A skad wiesz że nie pytał i nie ustalał?
Po "twórczości" autora watku widać że nie panuje nad emocjami, więc pewno ten wyrok tak bezzasadny nie jest.
Nawtykał Liwiuszowi bez powodu to pewnie i nawtykał "pewnej firmie"
Tylko że tamci nie odpuścili
A wtykający na tyle tępy że jego dane pewnie mieli bez przeszukiwania internetu- strzelam że jakiś ich kontrahent

Z racji tego, że mastif wybełkotał coś o nieuczciwej konkurencji (ale artykułu nadal nie umie poprawnego podać) wnioskuję, że to właśnie kontrahent. Gnój najebał komentarzami na swojego konkurenta, a teraz sra po gaciach i wydaje mu się, że jak zaprzeczy, to nikt mu tego nie udowodni. Byłoby to możliwe, gdyby to zrobił z głową, ale od razu widać, że to tępak, więc ślady pozostawiał.


Palancie gdybym był winny zapłacił bym te 200 zł i bym miał z głowy !!! ale jestem niewinny
Liwiusz znajdz sobie chłopaka bo żona Cię nie chciała

Data: 2017-07-29 20:46:07
Autor: Liwiusz
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-29 o 13:00, J.F. pisze:
Dnia Sat, 29 Jul 2017 09:22:41 +0200, Liwiusz napisał(a):
W dniu 2017-07-29 o 06:17, mastif pisze:
To na jakiej podstawie mnie skazali nakazowym ? jak nie maja zadnych
dowodow ?:) od tak? ze jestem głupi i zapłace ?:)))

Tak, bez dowodów. Na podstawie opisu policjanta. Tak wygląda procedura w
postępowaniu karnym nakazowym.

A policjant nie powinien sprawy jakos tam wyjasnic i co najmniej
podejrzanego spytac ?

Nie.
Widocznie to, co widział, było dla niego wystarczające do przypisania mastfiemu winy. Teraz widać, że się pomylił, bo mastif to analfabeta, który nawet nie potrafi przepisać z wyroku z jakiego art. został skazany, więc posądzanie go o to, że mógłby sklecić jakieś zdanie o jakiejś firmie jest nieuzasadnione.

--
Liwiusz

Data: 2017-07-30 06:29:50
Autor: mastif
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-29 o 20:46, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-29 o 13:00, J.F. pisze:
Dnia Sat, 29 Jul 2017 09:22:41 +0200, Liwiusz napisał(a):
W dniu 2017-07-29 o 06:17, mastif pisze:
To na jakiej podstawie mnie skazali nakazowym ? jak nie maja zadnych
dowodow ?:) od tak? ze jestem głupi i zapłace ?:)))

Tak, bez dowodów. Na podstawie opisu policjanta. Tak wygląda procedura w
postępowaniu karnym nakazowym.

A policjant nie powinien sprawy jakos tam wyjasnic i co najmniej
podejrzanego spytac ?

Nie.
Widocznie to, co widział, było dla niego wystarczające do przypisania mastfiemu winy. Teraz widać, że się pomylił, bo mastif to analfabeta, który nawet nie potrafi przepisać z wyroku z jakiego art. został skazany, więc posądzanie go o to, że mógłby sklecić jakieś zdanie o jakiejś firmie jest nieuzasadnione.

28 lipca o 14.10 palancie napisałem z jakiego art wyrok więc ty pieprzysz głupoty

Data: 2017-07-30 07:05:16
Autor: Liwiusz
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-30 o 06:29, mastif pisze:
W dniu 2017-07-29 o 20:46, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-29 o 13:00, J.F. pisze:
Dnia Sat, 29 Jul 2017 09:22:41 +0200, Liwiusz napisał(a):
W dniu 2017-07-29 o 06:17, mastif pisze:
To na jakiej podstawie mnie skazali nakazowym ? jak nie maja zadnych
dowodow ?:) od tak? ze jestem głupi i zapłace ?:)))

Tak, bez dowodów. Na podstawie opisu policjanta. Tak wygląda
procedura w
postępowaniu karnym nakazowym.

A policjant nie powinien sprawy jakos tam wyjasnic i co najmniej
podejrzanego spytac ?

Nie.
Widocznie to, co widział, było dla niego wystarczające do przypisania
mastfiemu winy. Teraz widać, że się pomylił, bo mastif to analfabeta,
który nawet nie potrafi przepisać z wyroku z jakiego art. został
skazany, więc posądzanie go o to, że mógłby sklecić jakieś zdanie o
jakiejś firmie jest nieuzasadnione.

28 lipca o 14.10 palancie napisałem z jakiego art wyrok więc ty
pieprzysz głupoty


Fakt, należy ci się grzywna. Może być z art. 26 - za skrajną tępotę.

--
Liwiusz

Data: 2017-07-31 17:07:27
Autor: J.F.
Gdzie bedzie sprawa?
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:olil5f$53r$2@node1.news.atman.pl...
W dniu 2017-07-29 o 13:00, J.F. pisze:
To na jakiej podstawie mnie skazali nakazowym ? jak nie maja zadnych
dowodow ?:) od tak? ze jestem głupi i zapłace ?:)))

Tak, bez dowodów. Na podstawie opisu policjanta. Tak wygląda procedura w
postępowaniu karnym nakazowym.

A policjant nie powinien sprawy jakos tam wyjasnic i co najmniej
podejrzanego spytac ?

Nie.
Widocznie to, co widział, było dla niego wystarczające do przypisania mastfiemu winy.

W uzasadnionych wypadach procedura tak chyba mowi, ale cos mi sie wydaje, ze tu sie pospieszyl.

Robic mu sie nie chcialo, i na sad przerzucil :-)

J.

Data: 2017-07-28 15:37:14
Autor: Sonn
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-28 o 15:27, mastif pisze:
wg mnie sprawa powinna byc tam gdzie zostalo popelnione wykroczenie

Rozumiesz w ogóle co czytasz?

Z litości wytłumaczę jak krowie.

Jeśli nie można ustalić miejsca popełnienia przestępstwa, właściwym do rozpoznania sprawy jest sąd w którego okręgu ujawniono przestępstwo.

Twoje widzimisię g... kogoś obchodzi.

--
Sonn

Data: 2017-07-29 13:03:04
Autor: J.F.
Gdzie bedzie sprawa?
Dnia Fri, 28 Jul 2017 15:37:14 +0200, Sonn napisał(a):
W dniu 2017-07-28 o 15:27, mastif pisze:
wg mnie sprawa powinna byc tam gdzie zostalo popelnione wykroczenie

Rozumiesz w ogóle co czytasz?
Z litości wytłumaczę jak krowie.
Jeśli nie można ustalić miejsca popełnienia przestępstwa, właściwym do rozpoznania sprawy jest sąd w którego okręgu ujawniono przestępstwo.

Jesli to jakis "wpis w internecie" to powinno sie dac ustalic gdzie
sie konczylo lacze z ktorego pisano, albo np gdzie przebywal telefon
komorkowy w chwili wpisywania :-)

J.

Data: 2017-07-29 12:39:16
Autor: Kris
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu sobota, 29 lipca 2017 13:03:41 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Dnia Fri, 28 Jul 2017 15:37:14 +0200, Sonn napisał(a):
> W dniu 2017-07-28 o 15:27, mastif pisze:
>> wg mnie sprawa powinna byc tam gdzie zostalo popelnione wykroczenie
> > Rozumiesz w ogóle co czytasz?
> Z litości wytłumaczę jak krowie.
> Jeśli nie można ustalić miejsca popełnienia przestępstwa, właściwym do > rozpoznania sprawy jest sąd w którego okręgu ujawniono przestępstwo.

Jesli to jakis "wpis w internecie" to powinno sie dac ustalic gdzie
sie konczylo lacze z ktorego pisano, albo np gdzie przebywal telefon
komorkowy w chwili wpisywania :-)

J.

Data: 2017-07-30 09:42:24
Autor: Sonn
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-29 o 13:03, J.F. pisze:
Dnia Fri, 28 Jul 2017 15:37:14 +0200, Sonn napisał(a):
W dniu 2017-07-28 o 15:27, mastif pisze:
wg mnie sprawa powinna byc tam gdzie zostalo popelnione wykroczenie

Rozumiesz w ogóle co czytasz?
Z litości wytłumaczę jak krowie.
Jeśli nie można ustalić miejsca popełnienia przestępstwa, właściwym do
rozpoznania sprawy jest sąd w którego okręgu ujawniono przestępstwo.

Jesli to jakis "wpis w internecie" to powinno sie dac ustalic gdzie
sie konczylo lacze z ktorego pisano, albo np gdzie przebywal telefon
komorkowy w chwili wpisywania :-)


Serio?
Dwie podpowiedzi może: proxy, TOR

--
Sonn

Data: 2017-07-30 11:53:54
Autor: mastif
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-30 o 09:42, Sonn pisze:
W dniu 2017-07-29 o 13:03, J.F. pisze:
Dnia Fri, 28 Jul 2017 15:37:14 +0200, Sonn napisał(a):
W dniu 2017-07-28 o 15:27, mastif pisze:
wg mnie sprawa powinna byc tam gdzie zostalo popelnione wykroczenie

Rozumiesz w ogóle co czytasz?
Z litości wytłumaczę jak krowie.
Jeśli nie można ustalić miejsca popełnienia przestępstwa, właściwym do
rozpoznania sprawy jest sąd w którego okręgu ujawniono przestępstwo.

Jesli to jakis "wpis w internecie" to powinno sie dac ustalic gdzie
sie konczylo lacze z ktorego pisano, albo np gdzie przebywal telefon
komorkowy w chwili wpisywania :-)


Serio?
Dwie podpowiedzi może: proxy, TOR


to na jakiej podstawie mi przyszedł nakazowy, to sie kupy nie trzyma

Data: 2017-07-30 19:37:21
Autor: Sonn
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-30 o 11:53, mastif pisze:
W dniu 2017-07-30 o 09:42, Sonn pisze:
W dniu 2017-07-29 o 13:03, J.F. pisze:
Dnia Fri, 28 Jul 2017 15:37:14 +0200, Sonn napisał(a):
W dniu 2017-07-28 o 15:27, mastif pisze:
wg mnie sprawa powinna byc tam gdzie zostalo popelnione wykroczenie

Rozumiesz w ogóle co czytasz?
Z litości wytłumaczę jak krowie.
Jeśli nie można ustalić miejsca popełnienia przestępstwa, właściwym do
rozpoznania sprawy jest sąd w którego okręgu ujawniono przestępstwo.

Jesli to jakis "wpis w internecie" to powinno sie dac ustalic gdzie
sie konczylo lacze z ktorego pisano, albo np gdzie przebywal telefon
komorkowy w chwili wpisywania :-)


Serio?
Dwie podpowiedzi może: proxy, TOR


to na jakiej podstawie mi przyszedł nakazowy, to sie kupy nie trzyma

A gdzie bałwanie ujawniono przestępstwo? Zapewne w okręgu sądu który wydał nakaz. Przestań już tu pisać bo kompromitujesz się coraz bardziej z każdym postem.

--
Sonn

Data: 2017-07-31 07:01:08
Autor: mastif
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-30 o 19:37, Sonn pisze:
W dniu 2017-07-30 o 11:53, mastif pisze:
W dniu 2017-07-30 o 09:42, Sonn pisze:
W dniu 2017-07-29 o 13:03, J.F. pisze:
Dnia Fri, 28 Jul 2017 15:37:14 +0200, Sonn napisał(a):
W dniu 2017-07-28 o 15:27, mastif pisze:
wg mnie sprawa powinna byc tam gdzie zostalo popelnione wykroczenie

Rozumiesz w ogóle co czytasz?
Z litości wytłumaczę jak krowie.
Jeśli nie można ustalić miejsca popełnienia przestępstwa, właściwym do
rozpoznania sprawy jest sąd w którego okręgu ujawniono przestępstwo.

Jesli to jakis "wpis w internecie" to powinno sie dac ustalic gdzie
sie konczylo lacze z ktorego pisano, albo np gdzie przebywal telefon
komorkowy w chwili wpisywania :-)


Serio?
Dwie podpowiedzi może: proxy, TOR


to na jakiej podstawie mi przyszedł nakazowy, to sie kupy nie trzyma

A gdzie bałwanie ujawniono przestępstwo? Zapewne w okręgu sądu który wydał nakaz. Przestań już tu pisać bo kompromitujesz się coraz bardziej z każdym postem.

Sam jesteś bałwan parówo !!! to nie jest przestępstwo tylko wykroczenie tak poza tym.
Jak ukradne pączka w zakopanym, a jestem ze szczecina to sad wlasciwy to zakopane bo tam zostało popełnione przestepstwo/wykroczenie

Data: 2017-07-31 07:45:19
Autor: Liwiusz
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-31 o 07:01, mastif pisze:

Sam jesteś bałwan parówo !!! to nie jest przestępstwo tylko wykroczenie
tak poza tym.

Nikt nie pisał, że jest to przestępstwo.

Jak ukradne pączka w zakopanym,

Zakopanem.

a jestem ze szczecina to sad wlasciwy to

Kłamiesz. Byłem w Szczecinie niedawno i takiego tępaka na pewno bym zauważył.


--
Liwiusz

Data: 2017-07-31 08:17:05
Autor: mastif
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-31 o 07:45, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-31 o 07:01, mastif pisze:

Sam jesteś bałwan parówo !!! to nie jest przestępstwo tylko wykroczenie
tak poza tym.

Nikt nie pisał, że jest to przestępstwo.

jak nie

"
A gdzie bałwanie ujawniono przestępstwo? "




Jak ukradne pączka w zakopanym,

Zakopanem.

a jestem ze szczecina to sad wlasciwy to

Kłamiesz. Byłem w Szczecinie niedawno i takiego tępaka na pewno bym zauważył.


Spierdalaj frajerze, znajdz chłopaka bo żadna Cię nie chciała

Data: 2017-07-31 08:31:17
Autor: Liwiusz
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-31 o 08:17, mastif pisze:

Kłamiesz. Byłem w Szczecinie niedawno i takiego tępaka na pewno bym
zauważył.


Spierdalaj frajerze, znajdz chłopaka bo żadna Cię nie chciała


O tej firmie też się tak ładnie wyrażałeś?

--
Liwiusz

Data: 2017-07-31 08:36:42
Autor: mastif
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-31 o 08:31, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-31 o 08:17, mastif pisze:

Kłamiesz. Byłem w Szczecinie niedawno i takiego tępaka na pewno bym
zauważył.


Spierdalaj frajerze, znajdz chłopaka bo żadna Cię nie chciała


O tej firmie też się tak ładnie wyrażałeś?


Nie o Tobie frajerze, bo nie masz nic mądrego do powiedzenia tylko się wymądrzasz
Napisalem już, gdybym był winny to bym zapłacił te marne 200 zł, a nie jeżdził po adwokatach itd gdzie wydam duuzo wiecej

Data: 2017-07-31 09:05:21
Autor: Liwiusz
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-31 o 08:36, mastif pisze:
W dniu 2017-07-31 o 08:31, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-31 o 08:17, mastif pisze:

Kłamiesz. Byłem w Szczecinie niedawno i takiego tępaka na pewno bym
zauważył.


Spierdalaj frajerze, znajdz chłopaka bo żadna Cię nie chciała


O tej firmie też się tak ładnie wyrażałeś?


Nie o Tobie frajerze, bo nie masz nic mądrego do powiedzenia tylko się
wymądrzasz

Jak na razie to ty się przed wszystkimi ośmieszasz.


Napisalem już, gdybym był winny to bym zapłacił te marne 200 zł, a nie
jeżdził po adwokatach itd gdzie wydam duuzo wiecej

I bardzo dobrze. Nawet jak jesteś niewinny, to przyjemnie patrzeć, jak pieniądze przechodzą od głupiego do mądrego.

--
Liwiusz

Data: 2017-07-31 09:22:19
Autor: mastif
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-31 o 09:05, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-31 o 08:36, mastif pisze:
W dniu 2017-07-31 o 08:31, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-31 o 08:17, mastif pisze:

Kłamiesz. Byłem w Szczecinie niedawno i takiego tępaka na pewno bym
zauważył.


Spierdalaj frajerze, znajdz chłopaka bo żadna Cię nie chciała


O tej firmie też się tak ładnie wyrażałeś?


Nie o Tobie frajerze, bo nie masz nic mądrego do powiedzenia tylko się
wymądrzasz

Jak na razie to ty się przed wszystkimi ośmieszasz.


Napisalem już, gdybym był winny to bym zapłacił te marne 200 zł, a nie
jeżdził po adwokatach itd gdzie wydam duuzo wiecej

I bardzo dobrze. Nawet jak jesteś niewinny, to przyjemnie patrzeć, jak pieniądze przechodzą od głupiego do mądrego.

to mi wytłumacz co źle napisałem, wyraznie napisałem art 26 o nieuczciwej konkurencji co jest wykroczeniem, a nie przestepstwem

Data: 2017-07-31 09:45:14
Autor: Liwiusz
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-31 o 09:22, mastif pisze:
W dniu 2017-07-31 o 09:05, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-31 o 08:36, mastif pisze:
W dniu 2017-07-31 o 08:31, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-31 o 08:17, mastif pisze:

Kłamiesz. Byłem w Szczecinie niedawno i takiego tępaka na pewno bym
zauważył.


Spierdalaj frajerze, znajdz chłopaka bo żadna Cię nie chciała


O tej firmie też się tak ładnie wyrażałeś?


Nie o Tobie frajerze, bo nie masz nic mądrego do powiedzenia tylko się
wymądrzasz

Jak na razie to ty się przed wszystkimi ośmieszasz.


Napisalem już, gdybym był winny to bym zapłacił te marne 200 zł, a nie
jeżdził po adwokatach itd gdzie wydam duuzo wiecej

I bardzo dobrze. Nawet jak jesteś niewinny, to przyjemnie patrzeć, jak
pieniądze przechodzą od głupiego do mądrego.

to mi wytłumacz co źle napisałem, wyraznie napisałem art 26 o
nieuczciwej konkurencji co jest wykroczeniem, a nie przestepstwem

Pytanie: z jakiego artykułu kodeksu wykroczeń cię skazano
Odpowiedź: z art. 26 kw nieuczciwa konkurencja

To znaczy, że skazano cię z art. 26 kodeksu wykroczeń, który mówi o nieuczciwej konkurencji.

Ustaw gdzie zapisane są jakieś czyny zabronione jest mnóstwo, domyślny jest jednak kodeks wykroczeń. Jeśli zatem przychodzisz tutaj sępić darmową poradę, i piszesz, że zostałeś skazany z art. 26 kodeksu wykroczeń, by potem po zmarnowaniu czasu grupowiczów rzucać się, że chodziło ci o art. 26 Ustawy o Zwalczaniu Nieuczciwej Konkurencji, w dodatku wykazujesz niezrozumienie wielu elementarnych zagadnień, to nie dziw się, że cię traktuje jak niepiśmiennego tępaka.

--
Liwiusz

Data: 2017-07-31 10:11:54
Autor: mastif
Gdzie bedzie sprawa?
Jak nie wiesz co odpisać i nie umiesz pomóc to nie odpisuj
Dużo czytałem o Tobie i Ty masz dopiero problemy z osobowoscia ...:)))

Data: 2017-07-31 10:21:34
Autor: Liwiusz
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-31 o 10:11, mastif pisze:
Jak nie wiesz co odpisać i nie umiesz pomóc to nie odpisuj

Ty nawet nie zauważasz, jak się z ciebie debila robi...

Dużo czytałem o Tobie i Ty masz dopiero problemy z osobowoscia ...:)))

Każdy jakieś ma. Zauważyłem, że największe mają ci, którzy oceniają cudze osobowości.

--
Liwiusz

Data: 2017-07-31 11:07:06
Autor: mastif
Gdzie bedzie sprawa?
Idz zajmij się rybkami prawiczku :)

Data: 2017-07-31 11:14:21
Autor: Liwiusz
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-31 o 11:07, mastif pisze:
Idz zajmij się rybkami prawiczku :)


Ciekawi mnie co ci doradził ten twój adwokat. Jaka linia obrony?

--
Liwiusz

Data: 2017-07-31 21:30:05
Autor: Sonn
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-31 o 11:14, Liwiusz pisze:
W dniu 2017-07-31 o 11:07, mastif pisze:
Idz zajmij się rybkami prawiczku :)


Ciekawi mnie co ci doradził ten twój adwokat. Jaka linia obrony?


Zapewne art. 31 par. 1 k.k. :)

--
Sonn

Data: 2017-07-31 17:11:51
Autor: J.F.
Gdzie bedzie sprawa?
Użytkownik "Sonn"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:597d8dbb$0$44502$b1db1813$df808093@news.astraweb.com...
W dniu 2017-07-29 o 13:03, J.F. pisze:
Dnia Fri, 28 Jul 2017 15:37:14 +0200, Sonn napisał(a):
Jeśli nie można ustalić miejsca popełnienia przestępstwa, właściwym do
rozpoznania sprawy jest sąd w którego okręgu ujawniono przestępstwo.

Jesli to jakis "wpis w internecie" to powinno sie dac ustalic gdzie
sie konczylo lacze z ktorego pisano, albo np gdzie przebywal telefon
komorkowy w chwili wpisywania :-)

Serio?
Dwie podpowiedzi może: proxy, TOR

Jesli byly uzyte, to nie mozna.
A jesli nie byly ?
Policjantowi sie nie chcialo ustalic ?

J.

Data: 2017-07-31 21:28:52
Autor: Sonn
Gdzie bedzie sprawa?
W dniu 2017-07-31 o 17:11, J.F. pisze:
Użytkownik "Sonn"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:597d8dbb$0$44502$b1db1813$df808093@news.astraweb.com...
W dniu 2017-07-29 o 13:03, J.F. pisze:
Dnia Fri, 28 Jul 2017 15:37:14 +0200, Sonn napisał(a):
Jeśli nie można ustalić miejsca popełnienia przestępstwa, właściwym do
rozpoznania sprawy jest sąd w którego okręgu ujawniono przestępstwo.

Jesli to jakis "wpis w internecie" to powinno sie dac ustalic gdzie
sie konczylo lacze z ktorego pisano, albo np gdzie przebywal telefon
komorkowy w chwili wpisywania :-)

Serio?
Dwie podpowiedzi może: proxy, TOR

Jesli byly uzyte, to nie mozna.
A jesli nie byly ?
Policjantowi sie nie chcialo ustalic ?


Nie wiem. Nie liczę też na to że dowiem się tego od debila, który założył wątek (mastifa - człowieka o wyjątkowo trafnym nicku, tępy mułowaty pies) skazanego z art. 26 kodeksu wykroczeń.

--
Sonn

Data: 2017-07-29 12:56:10
Autor: J.F.
Gdzie bedzie sprawa?
Dnia Fri, 28 Jul 2017 11:22:50 +0200, Liwiusz napisał(a):
W dniu 2017-07-28 o 11:18, mastif pisze:
I co, twój adwokat kazał ci szukać pomocy w internecie?

Nie, dopiero wczoraj przyszedł nakazowy i jestem umowiony z nim na
poniedziałek, dlatego się pytam tutaj

I myślisz, że dowiesz się tutaj więcej, nic nie pisząc o sprawie, niż w poniedziałek od adwokata?

A czemu nie ? Jakby adwokaci byli jednakowo kompetentni i uczciwi, to
by sady nie byly potrzebne :-)

J.

Gdzie bedzie sprawa?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona