Gdzie bezpieczenie zostawic samochod ?

Data: 2011-05-31 09:20:22
Autor: Filip
Gdzie bezpieczenie zostawic samochod ?
Witam!
Ja zawsze zostawiam samochód w "krzalu", często od nocy z pt/sob do
niedzieli wiecz, jak samochód nowy to i nówka pewex, jak się
zestarzał, to stary. Jak dotąd kradli mi tylko w miastach pow. 1 mln
mieszkańców i to na przełomie wieków. Ad rem:
- Koninki: piękny parking na końcu drogi, tuż przed ośrodkiem HiS, są
legalne miejsca, to jest najlepsze miejsce na porzucenie auta z tych
trzech.
- Rzeki, jeśli nie ma zimy, akurat tak jak teraz, to zjeżdżam w prawo
z samej przełęczy (obok sklepu) na sam dół, tam jest coś w rodzaju
pola namiotowego, wraz z oficjalnym parkingiem.
- Konina, ten parking jest tylko na mapie, w rzeczywistości nie
istnieje, ale niemalże na samym końcu asfaltu jest most nad potokiem
po lewej stronie, zaraz za mostem jest trochę miejsca, żeby samochód
zaparkować, ale to już w klasycznych krzakach, jak kto nie lubi, to
będzie się bał.
Wszystkie w/w miejsca przeze mnie sprawdzone, tyle, że moje podejście
jest takie, że jak ukradną to jest ubezpieczenie, więc o aucie na
wycieczce nie myślę. Zostawiałem w ten sposób samochód w różnych
górach PL i SK wiele razy i jak dotąd nic mi nawet nie ukradli.
Pozdrawiam,
Filip

Data: 2011-05-31 19:28:38
Autor: Henek Dąbrowski
Gdzie bezpieczenie zostawic samochod ?
W dniu 2011-05-31 18:20, Filip pisze:
Witam!
Ja zawsze zostawiam samochód w "krzalu",\ Zostawiałem w ten sposób samochód w różnych
górach PL i SK wiele razy i jak dotąd nic mi nawet nie ukradli.

Hmm
ja też od dawna stosuję taką metodę, auta przeważnie całkiem przyzwoite...
Tylko nie zostawiam niczego interesującego na wierzchu ...

PZdr Henek

Data: 2011-05-31 22:15:22
Autor: Jawi
Gdzie bezpieczenie zostawic samochod ?
W dniu 2011-05-31 18:20, Filip pisze:
 Jak dotąd kradli mi tylko w miastach pow. 1 mln
mieszkańców i to na przełomie wieków. Ad rem:

To szczęście miałeś chyba.
Zakopane dzieli przepaść od 1 mln mieszkańców, a swego czasu jak ludzie poszli na pasterkę na Wiktorówki to z kół ogołocono dziesiątki aut pozostawionych na dole:)

Data: 2011-05-31 22:30:47
Autor: Zbynek Ltd.
Jawi napisał(a) :
[...]

Myślę, że definicję można rozszerzyć na miasta pow. 1 mln. turystów
w wakacje ;-)
Wg różnych źródeł polskie Tatry odwiedza 2,5-4 mln osób.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Gdzie bezpieczenie zostawic samochod ?