[Gorce - polnocna strona] Gdzie bezpieczenie zostawic samochod ?

Data: 2011-06-01 09:01:31
Autor: Beniowa
[Gorce - polnocna strona] Gdzie bezpieczenie zostawic samochod ?

> Planujemy wlasnie weekendowy wyskok w Gorce (w okolice Turbacza) z dziecmi i > mam pytanie: gdzie od polnocnej strony tego pasma mozna we w miare > bezpieczny sposob zostawic na noc samochod. Serdecznie dziekuję wszystkim za informacje. Z jednej strony, to nawet bym się
ucieszył, gdyby mi wóz ukradli, bo ubezpieczalnia zapłaci mi więcej niż kwota,
którą uzyskałbym ze sprzedaży, no ale zostać z dziećmi w krzalu bez samochodu
400 km od domu, to już spory byłby problem...W istocie trochę bardziej obawiam
się, że ktoś mu coś zrobi - np. właśnie pożyczy sobie koła, albo zdemontuje coś
innego, albo się włamie, żeby sobie w wygodzie na przednim siedzeniu zrobić
jakiegoś browara. Z tego co piszecie, wnioskuję, ze w Gorcach pod tym względem jest raczej
bezpiecznie. Pamiętam też, że SKPG Kraków organizuje cykl rajdów pod nazwą "Góry
po robocie", który ma podobną koncepcję - tzn. uczestnicy docierają na miejsce
startu (np. Poręba Górna, czy Klikuszowa) własnymi samochodami, które na noc
zostawiają w krzalu i idą na nocleg do najbliższego schroniska (w edycjach
gorczańskich prawie zawsze były to Stare Wierchy). Też nie słyszałem, aby na
tych rajdach były potem jakieś problemy z samochodami.

Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję,
Grzegorz --

[Gorce - polnocna strona] Gdzie bezpieczenie zostawic samochod ?