Gdzie białe (!) CCFL do LCD 14,1" 4:3?

Data: 2009-03-11 08:36:12
Autor: michalek
Gdzie białe (!) CCFL do LCD 14,1" 4:3?

"MM" <spam@spam.invalid> wrote in message news:gp6qc5$ebp$1alf.lan.amelek.gda.pl...
Może ktoś polecić sensownego sprzedawcę takich lamp (długość ~292mm -
do IBM T42p 14,1" 1400x1050)?  Ważne - kolor biały, nie zielony - bo
taką niestety ostatnio kupiłem na allegro (fabrycznie nowa z gwarancją,
tylko super sprzedawca zapomniał napisać o takim drobnym szczególiku)
i sam zzieleniałem jak to zobaczyłem (a stara była na razie tylko lekko
różowa, mogłem w sumie nic nie robić póki nie padnie całkiem).  Inny
kupujący w tej aukcji też potwierdził, że mu świeci na zielono.

Niedawno osobiście wymieniałem w T42 ale z 15" matrycą (w sumie
nieważne). Kupiłem co prawda w firmie z mojego miasta (nie przez Allegro)
ale kupiłem świetlówkę używaną, która siedziała sobie w starej lekko
peknietej matrycy (na Allegro też można tak kupić).
Sprzedawca podłączył świetlówkę, ta zaświeciła i widziałem że sprawna
(oczywiście nie wiedziałem ile już pochodziła i ile jeszcze pochodzi).
Wymieniłem sam, wszystko ładnie świeci na biało. Kosztowało mnie to
15zł plus 3 godziny pracy (pierwszy raz rozbierałem matrycę).

Rozbieranie starej matrycy, w celu wyjęcia świetlówki dało mi wstępny
trening do rozbierania mojej, sprawnej. Przydał się bo poszło lepiej,
chociaż były minimalne różnice.
A posługiwałem sie przy tym ServiceManual'em z witryny IBM'a dokładnie
krok po kroku.
Polecam taka metodę.

Gdzie białe (!) CCFL do LCD 14,1" 4:3?