Gdzie bylo SKW pana klicha...?

Data: 2010-04-23 09:30:36
Autor: Tytus
Gdzie bylo SKW pana klicha...?
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Odnaleziono-polskiego-szyfranta-poszukiwanego-od-roku,wid,12201488,wiadomosc.html

Zaginiony polski szyfrant Służby Wywiadu Wojskowego przebywa w Chinach - informuje francuski portal Intelligence Online. Chorąży Stefan Z. mógł być zwerbowany przez chińskie służby specjalne, które w obliczu groźby dekonspiracji ewakuowały go do Państwa Środka.
Według informacji portalu Intelligence Online, chorąży Z. przebywa w okolicach Szanghaju, gdzie chiński służby wywiadowcze miały mu zorganizować "nowe życie".
Polski szyfrant - według autorów artykułu - został zwerbowany przez służby podlegające Ministerstwu Bezpieczeństwa Chin. Intelligence Online podaje, że wraz z chorążym Z. w okolicach Szanghaju przebywają jego żona i dziecko.

REKLAMA Czytaj dalej

Chorąży Stefan Z. zaginął w maju 2009 roku. Oficjalnie poszukiwany jest za dezercję.
Polski szyfrant miał wiedzę dotyczącą systemów łączności NATO, a także siatki polskich agentów pracujących za granicą.
Wcześniej dementowano pogłoski na temat współpracy Z. z obcym wywiadem. Według Intelligence Online w ostatnich latach odnotowano kilka przypadków tego rodzaju "zniknięć" funkcjonariuszy służb specjalnych państw europejskich.

Data: 2010-04-23 01:40:40
Autor: Pistacjusz
Gdzie bylo SKW pana klicha...?
Nie w Chinach tylko w polskiej ziemi bo odkrył fałszywe S-bloki.

Data: 2010-04-23 09:49:38
Autor: u2
Gdzie bylo SKW pana klicha...?
W dniu 2010-04-23 09:30, Tytus pisze:
Polski szyfrant - według autorów artykułu - został zwerbowany przez
służby podlegaj±ce Ministerstwu Bezpieczeństwa Chin. Intelligence Online
podaje, że wraz z chor±żym Z. w okolicach Szanghaju przebywaj± jego żona
i dziecko.

Pułkownik Kukliński zrobił to dla idei, a bidulka chor±ży z bidy.

Data: 2010-04-23 09:52:11
Autor: u2
Gdzie bylo SKW pana klicha...?
W dniu 2010-04-23 09:49, u2 pisze:
[...]

Dodam, że Antek Macierewicz, którym obecnie strasz± dzieci w
przedszkolu, wydał negatywn± opinię dla bidulki, ale swojacy ze wsi
przyjęli go do roboty.

Data: 2010-04-23 05:49:32
Autor: zbig
Gdzie bylo SKW pana klicha...?
On 23 Kwi, 09:52, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-04-23 09:49, u2 pisze:

Dodam, że Antek Macierewicz, którym obecnie strasz± dzieci w
przedszkolu, wydał negatywn± opinię dla bidulki, ale swojacy ze wsi
przyjęli go do roboty.

No proszę. Taki geniusz i też go nie złapał.

Data: 2010-04-23 10:08:03
Autor: raff
Gdzie bylo SKW pana klicha...?
u2 pisze:
[...]

Kolejny powod zeby Klich sie podal do dymisji.

Czy ten facet ma jakis honor ?

R.

Data: 2010-04-23 10:06:27
Autor: Tytus
Gdzie bylo SKW pana klicha...?

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4bd15114$0$19171$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Klich i jego sluzby byly zajete ustawianiem przetargow a nie ochrona tajemnicy panstwowej...

Data: 2010-04-23 10:27:34
Autor: u2
Gdzie bylo SKW pana klicha...?
W dniu 2010-04-23 10:06, Tytus pisze:
Pułkownik Kukliński zrobił to dla idei, a bidulka chor±ży z bidy.

Klich i jego sluzby byly zajete ustawianiem przetargow a nie ochrona
tajemnicy panstwowej.

A ruszył choć jeden przetarg czy nadal kupuj± z wolnej ręki maj±c na
względzie ważny interes obronno¶ci kraju ?

Data: 2010-04-23 12:00:04
Autor: ;[he®sk];
Gdzie bylo SKW pana klicha...?
On Fri, 23 Apr 2010 09:30:36 +0200, "Tytus" <popierdolka75@gazeta.pl>
wrote:

Zaginiony polski szyfrant Służby Wywiadu Wojskowego przebywa w Chinach - informuje francuski portal Intelligence Online.

 a co do tego ma klich ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-23 14:43:53
Autor: cirrus
Gdzie bylo SKW pana klicha...?
Użytkownik ";[he®sk];" <;WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:95q2t51cmvgcm47n921dpb8vgoab10h50n4ax.com...
wrote:
Zaginiony polski szyfrant Służby Wywiadu Wojskowego przebywa
w Chinach - informuje francuski portal Intelligence Online.
 a co do tego ma klich ?

Jak to co, kupa kretynów powtarza co im kazano.

--
stevep

Data: 2010-04-23 06:32:05
Autor: DJ MC Donald Musk
Gdzie bylo SKW pana klicha...?
On 23 Kwi, 14:43, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik ";[he®sk];" <;WC15?bigbred...@interia.pl> napisał w wiadomo¶cinews:95q2t51cmvgcm47n921dpb8vgoab10h50n4ax.com...

>  a co do tego ma klich ?

Jak to co, kupa kretynów powtarza co im kazano.

--
stevep

no zesz. qqqqq...
klich nie odpowiada za najwieksza nowozytna tragedie Polski, klich nie
odpowiada za szyfranta...
to za co ten psychol z dyp-lomem psychiatry odpowiada?
za sprzatanie kibli w armii?

Data: 2010-04-23 15:07:23
Autor: =he®sk=
Gdzie bylo SKW pana klicha...?

 pytam: co do tego ma klich ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-23 16:12:29
Autor: ColgatesBilly
Gdzie bylo SKW pana klicha...?
"=heRsk=" <=WC15?bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:pm53t5djqfqc8kl7sn6g7r97gojc7n4m6b4ax.com...

>  a co do tego ma klich ?

Jak to co, kupa kretynów powtarza co im kazano.

 pytam: co do tego ma klich ?

Ma dupe przyrosnieta

Data: 2010-04-23 17:16:52
Autor: cirrus
Gdzie bylo SKW pana klicha...?
Użytkownik "=heRsk=" <=WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:pm53t5djqfqc8kl7sn6g7r97gojc7n4m6b4ax.com...
[...]

Mnie nie pytaj, tylko pisowskich insektów.

--
stevep

Gdzie bylo SKW pana klicha...?