Gdzie ci przestępcy od hazardu?

Data: 2010-04-01 09:30:03
Autor: karwanjestkretynem
Gdzie ci przestępcy od hazardu?
Prokurator z trzydziestoletnim stażem, administratywistka, której zdawało się, że jest prawniczką i "gwiazdor", któremu przesłuchanie SKŚ kojarzy się z filmem "Przesłuchanie", biją pianę od kilku miesięcy z zerowym skutkiem. Kolejny raz ciśnie się na usta pytanie: kto popełnił przestępstwo korupcji, kto, komu i za co chciał wręczyc łapówkę? Arłukowicz zapomniał o Jaskierni? Wassermann o Gosiewskim? Jeśli Chlebowski, Drzewiecki, Sobiesiak, to czas, by udowodnic im korupcję i wywiązac się z zapowiadanej umiejętności dochodzenia prawdy! Wassermann twierdził, że PO boi się i dlatego usunęło go z komisji.... Chyba coś się Wassermannowi poplątało, bowiem w świetle ostatnich doniesień prasowych, wyraźnie widac, że pic robił wszystko, by nie widziec, iż ustawa dotycząca hazardu daje pole do popisu przekręciarzom lobbującym na rzecz totolotka finansującego toruńskiego sekciarza!

Artur Borubar
--

"Słowem od soboty, kiedy PO ogłosiła wyniki prawyborów, przez media przelewa
się rzeka szczerej nieukrywanej zawiści. Politycy PiS i SLD prześcigają się

http://pepepe.pl/  Jeszcze 265 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-04-01 10:31:23
Autor: Slawek SWP
Użytkownik karwanjestkretynem napisał:
> [...]

Yhym... Komisja nie jest prokuraturą ani nie jest policją...
Komisja sprawdza co jest nie tak z działaniem posłów. Komisja ma na celu znaleźć nieprawidłowości w pracy posłów i zalecić zmiany aby w przyszłości nie powtarzały się "błędy i wypaczenia".
Prokuratura i policja i nowo zdobyte służby umorzą sprawę, jedyna nadzieja w wyborcach coraz częściej myślących.

--
Sławek SWP
"to nie tęsknota za komuną

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

P(od) S(podem)
Zezwalam na kopiowanie, powielanie i cytowanie mojego tekstu pod warunkiem wskazania jego źródła.

Data: 2010-04-01 12:25:47
Autor: karwanjestkretynem
Gdzie ci przestępcy od hazardu?

Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisał

[...]

Wassermann straszył, obiecywał, że potrafi tak przesłuchiwac, że dojdzie do prawdy. Potwierdził to również Kaczyński, mówiąc, że jeżeli chodzi o przesłuchanie, to jest "taki mały"w stosunku do Wassermanna. Tak jakby w ogóle był duży ;-). I co? Okazuje się, że obietnice są tyle warte, ile cały pic...

  Artur Borubar

Data: 2010-04-01 13:37:10
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
"karwanjestkretynem" =?UTF-8?B?PGJyb8WEbXk=?= RP przed pisem@op.pl> wrote:

[...]

A jest już raport końcowy?
Ups, zapomniałem, wy w peło znacie go już od dawna. ;)
--
Pit

Data: 2010-04-01 15:01:27
Autor:
Gdzie ci przestępcy od hazardu?
On Thu, 01 Apr 2010 13:37:10 +0200, Pit Kowalski albo Nowak
<pit@poczta.pit> wrote:

> [...]

> cały pic...

A jest już raport końcowy?
Ups, zapomniałem, wy w peło znacie go już od dawna. ;)

 prezes pis juz dawno go napisal, jeszcze przed afera ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-01 15:24:57
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

wrote:

> [...]

Ups, zapomniałem, wy w peło znacie go już od dawna. ;)

 prezes pis juz dawno go napisal, jeszcze przed afera ;o)))

Coś ci się pomerdało. Prezes PiS nie jest w komisji i nie może pisać jej raportów, ale słyszałem, że Sekuła z Neumanem już go dawno rosołowym atramentem napisali. Pod dyktando ekskandydata na pierwszego, oczywiście.
--
Pit

Data: 2010-04-01 15:39:40
Autor:
Gdzie ci przestępcy od hazardu?
On Thu, 01 Apr 2010 15:24:57 +0200, Pit Kowalski albo Nowak
<pit@poczta.pit> wrote:

>  prezes pis juz dawno go napisal, jeszcze przed afera ;o)))

Coś ci się pomerdało. Prezes PiS nie jest w komisji i nie może pisać jej raportów,

 przeczytaj to co napisalem wyzej. uwaznie ;o)

ale słyszałem, że Sekuła z Neumanem już go dawno rosołowym atramentem napisali.

a co ja slyszalem..., podobno prezes... ;o)))

Pod dyktando ekskandydata na pierwszego, oczywiście.

 powiem tak: afera byla przeciwko tuskowi.
 prezes podwinal ogon i usiluje jeszcze cos ugrac.  marnie to wyglada. prezes dal znow palme.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-01 15:54:47
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

<pit@poczta.pit> wrote:

> [...]

 powiem tak: afera byla przeciwko tuskowi.
 prezes podwinal ogon i usiluje jeszcze cos ugrac.
 marnie to wyglada. prezes dal znow palme.

Pożartować tu sobie możemy. Poczekajmy, aż sprawa się wyjaśni.
--
Pit

Data: 2010-04-02 08:40:01
Autor: cirrus
Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:hp20ig$bjp$2news.onet.pl...
[...]

A o który raport końcowy chodzi, bo ma być ich kilka?

--
stevep

Data: 2010-04-02 08:39:08
Autor: cirrus
Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisał w wiadomości news:hp1lq2$klb$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Masz racje, komisja nie jest prokuraturą, ani policja, komisja jest miejscem bicia piany przez sfrustrowanych polityków typu Wasserman, Kępa czy Arłukowicz.

--
stevep

Data: 2010-04-02 22:51:53
Autor: Slawek SWP
Użytkownik cirrus napisał:
[...]

O! Czyli komisja nic nie wniesie do polityki lodziarstwa...(?) Tak właśnie napisałem! I powtórzę "nadzieja w coraz częściej myślących"!

Data: 2010-04-01 11:56:32
Autor:
Gdzie ci przestępcy od hazardu?
On Thu, 1 Apr 2010 09:30:03 +0200, "karwanjestkretynem" <brońmy RP
przed pisem@op.pl> wrote:

Prokurator z trzydziestoletnim stażem, administratywistka, której zdawało się, że jest prawniczk± i "gwiazdor", któremu przesłuchanie SK¦ kojarzy się z filmem "Przesłuchanie", bij± pianę od kilku miesięcy z zerowym skutkiem.

 [...]

 "dzialania" komisji kosztowaly juz >500 tys zl. skutek - zaden.
 oprocz bicia piany. oto do czego prowadzi pieniactwo prezesa pis.
 po jaka cholere komisja skoro prokuratura nie znalazla dowodow na
 popelnienie przestepstwa? co chce udowodnic prezes pis ?
 ze jest "cacy", a donek jest "be" ? niech podstawi kolejna aktorke
 ze spalonego teatru, ktora zglosi napad przez "elektorat PO".
 alez bedzie afera !!! --

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Gdzie ci przestępcy od hazardu?