Gdzie, coś ciekawgo za sms premium ?

Data: 2009-06-04 06:01:51
Autor: eclip
Gdzie, coś ciekawgo za sms premium ?
Witam,
zmienia mi się taryfa muszę wykorzystać środki na koncie, szkoda żeby przepadły.

Gdzie można coś ciekawego nabyć za sms premium ?

Wiem że połowę z sms premium zabierają firmy obsługujące tą usługę, ale lepszy
rydz niż nic.

Pozdrawiam.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
http://femtokomorka.com.pl/

Data: 2009-06-04 08:48:56
Autor: Radosny
[...]

Możesz sam się zarejestrować jako sprzedawca i kupować od siebie. Odzyskasz ok 40% kwoty w gotówce.

Ale jak to kwoty rzędu kilkunastu zł, to może jakieś usługi? Np GG za kwartał to 9zł, dodatkowy transfer na chomiku itp. Zawsze też możesz wysłać na pajacyka lub podobne.

--
Radosny

Data: 2009-06-04 11:37:10
Autor: lb
Gdzie, coś ciekawgo za sms premium ?
moze monetki na traviana ?

Data: 2009-06-04 13:15:26
Autor: spam
> [...]
> rydz niż nic.

Możesz sam się zarejestrować jako sprzedawca i kupować od siebie. Odzyskasz ok 40% kwoty w gotówce.

Jak wygląda taka rejestracja? online czy trzeba się gdzieś fatygować?
płatna czy bezpłatna?

A da się spieniężyć bez rejestrowania się gdziekolwiek? tak by pieniążki poszły na konto?

Data: 2009-06-04 14:10:35
Autor: Radosny
[...]

Bezpłatna, online.

A da się spieniężyć bez rejestrowania się gdziekolwiek? tak by pieniążki
poszły na konto?

Nie da się. Aby dostać kasę musisz podpisać umowę o dzieło lub wystawić fakturę.

wpisz "SMS premium" w google

--
Radosny

Data: 2009-06-05 09:34:22
Autor: robert
Gdzie, coś ciekawgo za sms premium ?

> Jak wygląda taka rejestracja? online czy trzeba się gdzieś fatygować?
> płatna czy bezpłatna?

Bezpłatna, online.

> [...]
> poszły na konto?

Nie da się. Aby dostać kasę musisz podpisać umowę o dzieło lub wystawić fakturę.

Za dużo chcą danych osobowych.

Dane do przelewu powinny wystarczyć.

Data: 2009-06-05 17:58:13
Autor: Radosny
> [...]
> poszły na konto?

Nie da się. Aby dostać kasę musisz podpisać umowę o dzieło lub wystawić

To jest działalność zarobkowa. Wysyłają dane do urzędu skarbowego.

--
Radosny

Data: 2009-06-05 18:43:08
Autor: robert
Gdzie, coś ciekawgo za sms premium ?

> Za dużo chcą danych osobowych.
>
> Dane do przelewu powinny wystarczyć.

To jest działalność zarobkowa. Wysyłają dane do urzędu skarbowego.

Google adsense też nią jest, i każdy sam się rozlicza z dochodów z US.

Data: 2009-06-05 16:29:05
Autor: kranu
eclip pisze:
[...]

Doładować coś komuś - np. transfer na fotki na NK, punkty w jakiejś grze online.. co tam sobie ktoś chce. Oczywiście nie za damo - poszukaj na allegro jak to się robi.

--
pozdrawiam,
Kranu

Gdzie, coś ciekawgo za sms premium ?