Gdzie - czajnik z ODKRYTˇ grzałk±?

Data: 2012-05-29 14:54:30
Autor: Einstein
Gdzie - czajnik z ODKRYTˇ grzałk±?
W dniu 2012-05-29 14:44, Jacek Osiecki pisze:
Witam,

Dawno temu szukałem cichego czajnika elektrycznego.
Wydawało się że znalazłem - Morphy Richards, z jakim¶ plastikowym elementem
który dosyć efektywnie wyciszał ów czajnik.
Niestety - w końcu przestał wyciszać... może ten "tłumik" na dnie stracił
giętko¶ć (albo wręcz przeciwnie - nie wiem) i już czajnik huczy jak
przejeżdżaj±cy ekspres do Otwocka.

Jako że czajniki z odkryt± grzałk± s± bez porównania cichsze, zacz±łem
takich szukać - ale niestety wszędzie króluje plastikowy szajs :(

Czy ktokolwiek widział gdzie¶ NIE-plastikowy czajnik z odkrytym elementem
grzejnym? Nie musi być bezprzewodowy - byle kabelek miał dłuższy niż te
"bezprzewodowe" :)

Pozdrawiam,
A ja w zasadzie do swojego się przyzwyczaiłem. Zazwyczaj po od-kamienieniu tak się zachowuje ale jak to mówi± nauczyłem się z tym żyć.
Pozdrawiam

Data: 2012-05-29 13:01:20
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Tue, 29 May 2012 14:54:30 +0200, Einstein napisał(a):
W dniu 2012-05-29 14:44, Jacek Osiecki pisze:
Dawno temu szukałem cichego czajnika elektrycznego.
Wydawało się że znalazłem - Morphy Richards, z jakim¶ plastikowym elementem
który dosyć efektywnie wyciszał ów czajnik.

[...]

A ja w zasadzie do swojego się przyzwyczaiłem. Zazwyczaj po od-kamienieniu tak się zachowuje ale jak to mówi± nauczyłem się z tym żyć.

Gorzej z przyzwyczajaniem do tego huku ¶pi±cych domowników :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2012-05-30 05:15:35
Autor: Marek Dyjor
Jacek Osiecki wrote:
[...]

może niech nie ¶pi± w kuchni tylko w sypialniach :)

Data: 2012-05-30 06:43:08
Autor: Ikselka
Gdzie - czajnik z ODKRYTˇ grzałk±?
On 30 Maj, 05:15, "Marek Dyjor" <mdy...@poczta.onet.pl> wrote:

mo e niech nie pi w kuchni tylko w sypialniach :)

Tylko że dzi¶ moda na otwarte kuchnie 3333-)

Data: 2012-05-30 20:51:46
Autor: Marek Dyjor
Ikselka wrote:
On 30 Maj, 05:15, "Marek Dyjor" <mdy...@poczta.onet.pl> wrote:

mo e niech nie pi w kuchni tylko w sypialniach :)

Tylko że dzi¶ moda na otwarte kuchnie 3333-)

w salonie sie też nie ¶pi..

Data: 2012-05-30 13:27:25
Autor: Ikselka
On 30 Maj, 20:51, "Marek Dyjor" <mdy...@poczta.onet.pl> wrote:
Ikselka wrote:

> Tylko że dzi¶ moda na otwarte kuchnie 3333-)

w salonie sie też nie ¶pi..

Sypialnia też niekoniecznie dalej od kuchni, niż salon...

Data: 2012-05-30 15:26:36
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Wed, 30 May 2012 05:15:35 +0200, Marek Dyjor napisał(a):
Jacek Osiecki wrote:
[...]

Gdy w kuchni nie ma drzwi to już zaczyna być problemem...

Pozdrawiam,