[wro]Gdzie dobiorę siodełko rowerowe

Data: 2014-06-17 14:17:55
Autor: karbar
[wro]Gdzie dobiorę siodełko rowerowe
Czołem grupa,

gdzie we Wrocławiu jest duży wybór siodełek rowerowych oraz obsługa, która w fachowy sposób dobierze siodełko do stylu jazdy i konkretnej d4? Fajnie by było, gdyby mieli poduszkę/taborecik do pomiaru rozstawu guzów kulszowych.

pozdrawiam
karbar

--
[wro][Leniwa MuShellka]
rower: GT Avalanche Expert, RS Recon Race

Data: 2014-06-18 15:42:32
Autor: Dominik Mirowski
W dniu wtorek, 17 czerwca 2014 użytkownik karbar napisał:

gdzie we Wrocławiu jest duży wybór siodełek rowerowych oraz obsługa, która w fachowy sposób dobierze siodełko do stylu jazdy i konkretnej d4?

O ile mnie pamięć nie myli, to widziałem takie siedzenie w sklepie rowerowym na przeciwko arkad wrocławskich.

--
Dominik Mirowski
http://www.light-test.info

Data: 2014-06-20 21:59:21
Autor: Mike
W dniu 2014-06-17 14:17, karbar pisze:
Czołem grupa,

gdzie we Wrocławiu jest duży wybór siodełek rowerowych oraz obsługa,
która w fachowy sposób dobierze siodełko do stylu jazdy i konkretnej d4?

Testowe siodełka Speca możesz wypożyczyć w im motion na Kościuszki:
http://www.im-motion.pl/pl/article/6/25/siodla-specialized
,choć nie wiem na jakich zasadach (czy odpłatnie czy nie).

Mike
[WRO][MTB Votum Team Wrocław]
[GG:1303401] mikemtb małpa o2 pl
http://mikemtb.pl