Gdzie dobrze umyją fotele, Szczecin i okolice

Data: 2009-08-04 06:40:37
Autor: DP
Gdzie dobrze umyją fotele, Szczecin i okolice
Tak jak w temacie. Wiem, że w Googlach mogę sobie tego znaleźć pełno,
ale chciałbym coś sprawdzonego. Chcę zlecić umycie foteli i tylnej
kanapy w aucie bo syf się zrobił nieziemski, a nie wiem gdzie to
dobrze robią. Interesuje mnie Szczecin i okolice także jak ktoś zna
dobre firmy to byłbym wdzięczny za namiary.

Data: 2009-08-04 18:26:04
Autor: Jimiasty
Użytkownik "DP" <krupier@gmail.com> napisał:
Chcę zlecić umycie foteli i tylnej
kanapy w aucie bo syf się zrobił nieziemski, a nie wiem gdzie to
dobrze robią. Interesuje mnie Szczecin i okolice także jak ktoś zna
dobre firmy to byłbym wdzięczny za namiary.

Vanish, szczoteczka, a potem odkurzacz :)

Jimiasty

Data: 2009-08-04 20:55:41
Autor: lublex

Użytkownik "Jimiasty" <brak.maila@com.pl> napisał w wiadomości news:h59nen$751$1news.onet.pl...
[...]

Ale to pranie (czyszczenie) przecie, a On chce umyć :)

pozdr
lublex

Data: 2009-08-05 01:58:11
Autor: jimiasty
On 4 Sie, 20:55, "lublex" <lublexNOS...@o2.pl> wrote:
> Vanish, szczoteczka, a potem odkurzacz :)

Ale to pranie (czyszczenie) przecie, a On chce umyć :)

No tak, to jest problem... Niestety potrzebny fachowiec...

Jimiasty

Data: 2009-08-05 11:10:45
Autor: Paweł Muszyński
DP pisze:
[...]

Prałem tapicerkę w myjni na Golisza i byłem zadowolony - jedyna wada jest taka, że mają jedno stanowisko i lepiej się umawiać.

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://sklep.e-street.pl

Gdzie dobrze umyją fotele, Szczecin i okolice